Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hadde du vært manager for Liverpool hadde jeg begynte å heie på et annet lag..

Greit at du mener Leiva er god nok, men jeg mener det er soleklart at han er altfor dårlig og at det har være klart og tydelig gjennom sesongen.

Det var akkurat det han mente med det han skreiv.
Lenke til kommentar

 

 

Hadde du vært manager for Liverpool hadde jeg begynte å heie på et annet lag..

Greit at du mener Leiva er god nok, men jeg mener det er soleklart at han er altfor dårlig og at det har være klart og tydelig gjennom sesongen.

Det var akkurat det han mente med det han skreiv.

 

 

Jeg blir iallefall ikke overrasket om Leiva blir solgt til Tyrkisk fotball.

Lenke til kommentar

Coutinho er solgt! Barca har kjøpt ham.

 

 Alt tilsier at de har kjøpt han, jeg så et bilde av han snakke med Suarez og Neymar her om dagen, så det er confirmed.

 

Hvem skal Pool kjøpe inn nå?

Coutinho spiller jo dårlig med vilje for at Liverpool skal selge han til sommeren. Barca er noen kyniske jævler :(

Lenke til kommentar

Jeg tviler på Klopp og/eller Liverpool vil selge Coutinho. Isåfall vil det være et signal om at ambisjonene til Liverpool ikke er riktige.

 

De har råd til å si nei til €100 million. Såvidt jeg fikk med meg var det ingen minimum release clause i Coutinho sin nye kontrakt heller.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Liverpool 17/18 Tropp i mine øyne:

 

Keepere: Mignolet/Karius/Ward (Her kommer det ikke inn noe nytt. Mignolet har prestert stabilt bra lenge nå og Karius/Ward er store talenter.)

 

Midtstoppere: Lovren/Matip/Van Dijk/Gomez/Klavan (Tre veldig gode midtstoppere, et stort talent og en squadspiller som har fått spille ALTFOR mye i år.)

 

Backer: Clyne/Alexander-Arnold/Digne/Milner (Sterk på høyreback, trenger en skikkelig venstreback. Milner god backup.)

 

Midtbane: Carvalho/Henderson/Wijnaldum/Lallana/Can/Grujic/Chirivella/Ejaria (Ny ankermann, resten er høy klasse over og samtlige har blitt mye bedre under Klopp. Legger også til tre store talenter i troppen for å ha veldig god dekning.)

 

Offensive: Firmino/Coutinho/Mane/Götze/Ojo/Wilson (Fire utrolige gode spillere, alle gode på forskjellige ting. Legger også til to vinger fra akademiet som skal ha en stor fremtid. Her kan det kjøpes mer om midlene er tilgjengelig)

 

Spisser: Lacazette/Origi/Ings/Woodburn

 

 

INN: Digne (20) - Carvalho (40) - Götze (25) - Lacazette (50)

UT: Sakho (25) - Markovic (15) - Flanagan (5) - Bodgan (0) - Manninger (0) - Wisdom (5) - Sturridge (20) - Moreno (10) - Leiva (0) - Stewart (5)

 

TOTALT: 115-75=-40

 

 

Kjøp, salg og tropp kan endre seg de nærmeste månedene, men slik ser jeg for meg en Liverpool anno 2017/2018. Spillerne er ikke fastsatt i stein, men lignende spillertyper tror jeg blir hentet. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...