Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Det er jo det da at Henderson er heller ikke noe noen kaptein slik man forventer det. Med Henderson er det som den lille gutten som vil, som vil, men ikke får det til. I det hele tatt syns jeg det har vært skralt med spillere som er gode kapteiner i klubben etter Gerrard. Til tross for at Liverpool aldri (?) har hatt så mange kapteiner på en sesong som i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der kan vi la Joe Gomez få prøve seg. Jeg vil fortsatt ha den sinnsvakt gode defensive spilleren som er en krysning av Xabi Alonso og Makelele. blir det ordning. Og nei, Can er ikke den spilleren.

 

Heller en spiller som Victor Wanyama fra Southampton (igjen)?

 

 

 

Det er jo det da at Henderson er heller ikke noe noen kaptein slik man forventer det. Med Henderson er det som den lille gutten som vil, som vil, men ikke får det til. I det hele tatt syns jeg det har vært skralt med spillere som er gode kapteiner i klubben etter Gerrard. Til tross for at Liverpool aldri (?) har hatt så mange kapteiner på en sesong som i år.

 

 

Se løsning OVER.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Der kan vi la Joe Gomez få prøve seg. Jeg vil fortsatt ha den sinnsvakt gode defensive spilleren som er en krysning av Xabi Alonso og Makelele. blir det ordning. Og nei, Can er ikke den spilleren.

Can har stort talent og bør satsast på. Du har rett i at vi treng ein ny DM som kan spele saman med han. VB og DM er dei to posisjonane vi har mest akutt behov for forsterkingar. Eg ser for meg følgjande startoppstilling neste år:

 

Karius - Ny VB, Lovren, Matip, Clyne - Can, Ny DM - Firmino, Lallana (evt ny AM), Coutinho - Sturridge

 

Vi vil med dette ha eit godt lag som har alle muligheter til å sikte seg inn mot topp 4.

Lenke til kommentar

Can er sterk som en okse. Kommer nok til å ha en fin utvikling under Klopp men vi trenger uansett en DM. I tillegg venstreback som har blitt sagt en million ganger før. Noen sjanse for å omskolere Moreno til ving? Eller faller han litt mellom to stoler (for dårlig defensivt til å være VB og for dårlig offensivt til å være VV)? Håper folk på Hector, Guerreiro eller Chilwell? Eller noen andre?

 

Mitt store spørsmål (selvom det ikke er der vi trenger å forsterke mest) er hva som skjer med spissplass. Kommer vi til å kun kjøre 1 spiss så må det vel gå an å håpe på at Ings, Origi og Sturridge ikke blir skadet samtidig men om vi skal spille med 2 spisser så bør vi vel erstatte Benteke (som jeg regner med forsvinner i sommer)?

 

Edit: Snakker om sola så skinner'n! http://nettavisen.no/sport/fotball/ny-smell-for-daniel-sturridge/3423227903.html

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Ryktes om at Coutinho ønsker å forlate klubben. Han er en klassespiller, men er ikke min type og det er likegyldig for meg om han går. Han er jo et mareritt defensivt, i tillegg er han dårlig i lufta. Offensivt derimot er han klasse, men synes at prestasjonene hans varierer veldig... 

Lenke til kommentar

Ryktes om at Coutinho ønsker å forlate klubben. Han er en klassespiller, men er ikke min type og det er likegyldig for meg om han går. Han er jo et mareritt defensivt, i tillegg er han dårlig i lufta. Offensivt derimot er han klasse, men synes at prestasjonene hans varierer veldig... 

 

Cautinho er Liverpools fremtid. Han må for all del ikke forlate klubben. Han er venstre angrepspiller da, så det er ikke tiltenkt at han skal være defensiv eller venstre midtbane. Jeg tror nok ikke Klopp vil la Cautinho dra.

Lenke til kommentar

Denne Cautinho har jeg ikke hørt om. Coutinho derimot ; god på sitt beste, elendig i sine verste stunder. Jeg blir ikke overrasket om han blir solgt i løpet av denne eller neste sommer.

 

I grunn handler det mye om at Liverpool ikke spiller i CL så ofte lenger og da er det vanskelig å holde på de antatt beste og kjøpe de beste spillerne. Det er ikke verre enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...