Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette irriterer meg. Spissplass er virkelig ikke det vi skal bruke 74m på nå. Vi har så begeret renner over med prospekter og andrevalg. Da er det utrolig sprøtt at SAF ikke legger de 80 på bordet for Ozil.

 

Noen med hånda på hjertet som kan si de har hørt om denne Bababamanualo DilldallCorrabba?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det her virkar merkelig. Greit å signere spelarar som "ingen har høyrt om" dersom dei verkeleg slår til, men fallhøgda er stor og dersom vi faktisk har betalt over 70mill for han, så bør vi få noko igjen for pengane. Det blir også veldig merkelig å hente ein 20 år gamal spiss når vi har så mange angriparar i troppen frå før. Då bør ein vere temmeleg sikre på at han vil kunne tilføre noko. Dersom denne overgangen og pengane som blir brukt her skulle tilseie at vi no ikkje har råd til å til dømes prøve oss på Özil, så kan ein byrje å lure litt på prioriteringane i klubben.

 

Det skal seiast at det kan verte spanande å sjå korleis denne Bebe gjer det når vi får sjå han, men eg ser for meg at det vil måtte eindel til før mange av oss blir overbevist om at dette er beste måten å bruke pengane våre på.

 

"Good job we've got Nani to look after our new Bebe."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det her virkar merkelig. Greit å signere spelarar som "ingen har høyrt om" dersom dei verkeleg slår til, men fallhøgda er stor og dersom vi faktisk har betalt over 70mill for han, så bør vi få noko igjen for pengane. Det blir også veldig merkelig å hente ein 20 år gamal spiss når vi har så mange angriparar i troppen frå før. Då bør ein vere temmeleg sikre på at han vil kunne tilføre noko. Dersom denne overgangen og pengane som blir brukt her skulle tilseie at vi no ikkje har råd til å til dømes prøve oss på Özil, så kan ein byrje å lure litt på prioriteringane i klubben.

 

Det skal seiast at det kan verte spanande å sjå korleis denne Bebe gjer det når vi får sjå han, men eg ser for meg at det vil måtte eindel til før mange av oss blir overbevist om at dette er beste måten å bruke pengane våre på.

 

"Good job we've got Nani to look after our new Bebe."

Kan jo bli utlån på Bebe og, han har mange klassespillere som han skal sloss med om en plass.

Lenke til kommentar

jeg blir faen jævlig irritert av at vi kjøp en ukjent spiller til 7mill når vi kunne kjøpt Özil til samme prisen + at vi har 7 spisser fra før av Rooney,Berba,Owen,Macheda,Hernandez,Diouf(utlån) og Welbeck(utlån) :mad:

 

United.no

"Kjøpssummen er ikke oppgitt, og handelen vil gå i orden så fremt spilleren består den obligatoriske legesjekken. Det er ManUtd.com som opplyser dette sent onsdag kveld."

 

får håpe han ikke består den medisinske testen da :)

Endret av Speedfrog
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Don't know why he's signing, or where he's gonna play

But does this mean that one of all our strikers cannot stay?

'cause for seven point four mill we just made a signing called Bebe

Seven point four mill, that's what he cost to buy

Now we have to wait and see, whether he will fly

Now we got to get used to seeing this guy called Bebe

Bebe? Who the fuck is Bebe?

 

melodi: Living next door to Alice

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Manchester United have pulled off another surprise transfer coup by signing Portuguese striker Bebe - heading off interest from rivals Real Madrid.

 

The 20-year-old is regarded as one of the best young talents in Portuguese football and United manager Sir Alex Ferguson has quickly made his move after being tipped off by former coach Carlos Queiroz." Frå Daily Mail

 

Blant dei beste unge talenta i portugisisk fotball, men spelte 3.divisjonsfotball fram til for 5 veker sidan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...