Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart dette med at Özil var oppført som Man Utd-spiller på klubbens hjemmesider, ved nærmere etterforskning kan man finne noe interessant.

 

Özils side

 

Bytter man det siste tallet i URLen med 4 får man Luis Fabiano. Med 6 får man Wesley Sneijder... Merkelig. Kan det være at Man Utd lager templates klare hvis ryktene går inn? Mye flere nummere som linker til spillere i spoileren her:

 

 

88 MARIO BALOTELLI

86 WESLEY SNEIJDER

87 KARIM BENZEMA

84 LUIS FABIANO78 MIKEL ARTETA

76 MICHAEL BALLACK

75 RAUL

74 ALEXIS SANCHEZ

73 GUILLERMO BURDISSO

72 GIORGIO CHIELLINI

71 JOE COLE

69 SERGIO AGUERO

67 HATEM BEN ARFA

66 ANGEL DI MARIA

65 LUIS SUAREZ

58 GONZALO HIGUAIN

55 LUKA MODRIC

54 GARETH BALE

53 HARIS VUCKIC

52 SOTIRIS NINIS

51 KARIM BENZEMA

50 STEPHEN IRELAND

49 DAVID SILVA

47 EDIN DZEKO

46 SCOTT PARKER

43 JAMES MILNER

42 HUGO LLORIS

37 ROBERTO FIRMINIO

36 DAVID DE GEA

35 MANUEL NEUER

34 FRANCK RIBERY

32 RAMON AZEEZ

30 JACK RODWELL

 

 

Mange spillere som har vært linket til Man Utd hvertfall. Godt mulig det ikke betyr noen ting, men interessant er det likevel.

Lenke til kommentar

Rart dette med at Özil var oppført som Man Utd-spiller på klubbens hjemmesider, ved nærmere etterforskning kan man finne noe interessant.

 

Özils side

 

Bytter man det siste tallet i URLen med 4 får man Luis Fabiano. Med 6 får man Wesley Sneijder... Merkelig. Kan det være at Man Utd lager templates klare hvis ryktene går inn? Mye flere nummere som linker til spillere i spoileren her:

 

 

88 MARIO BALOTELLI

86 WESLEY SNEIJDER

87 KARIM BENZEMA

84 LUIS FABIANO78 MIKEL ARTETA

76 MICHAEL BALLACK

75 RAUL

74 ALEXIS SANCHEZ

73 GUILLERMO BURDISSO

72 GIORGIO CHIELLINI

71 JOE COLE

69 SERGIO AGUERO

67 HATEM BEN ARFA

66 ANGEL DI MARIA

65 LUIS SUAREZ

58 GONZALO HIGUAIN

55 LUKA MODRIC

54 GARETH BALE

53 HARIS VUCKIC

52 SOTIRIS NINIS

51 KARIM BENZEMA

50 STEPHEN IRELAND

49 DAVID SILVA

47 EDIN DZEKO

46 SCOTT PARKER

43 JAMES MILNER

42 HUGO LLORIS

37 ROBERTO FIRMINIO

36 DAVID DE GEA

35 MANUEL NEUER

34 FRANCK RIBERY

32 RAMON AZEEZ

30 JACK RODWELL

 

 

Mange spillere som har vært linket til Man Utd hvertfall. Godt mulig det ikke betyr noen ting, men interessant er det likevel.

Blir visstnok lagd profiler til alle spillere som blir omtalt sammen med klubben, også spillere vi spiller mot som det ikke er noen rykter om at kommer...

Lenke til kommentar

Rart dette med at Özil var oppført som Man Utd-spiller på klubbens hjemmesider, ved nærmere etterforskning kan man finne noe interessant.

 

Özils side

 

Bytter man det siste tallet i URLen med 4 får man Luis Fabiano. Med 6 får man Wesley Sneijder... Merkelig. Kan det være at Man Utd lager templates klare hvis ryktene går inn? Mye flere nummere som linker til spillere i spoileren her:

 

 

88 MARIO BALOTELLI

86 WESLEY SNEIJDER

87 KARIM BENZEMA

84 LUIS FABIANO78 MIKEL ARTETA

76 MICHAEL BALLACK

75 RAUL

74 ALEXIS SANCHEZ

73 GUILLERMO BURDISSO

72 GIORGIO CHIELLINI

71 JOE COLE

69 SERGIO AGUERO

67 HATEM BEN ARFA

66 ANGEL DI MARIA

65 LUIS SUAREZ

58 GONZALO HIGUAIN

55 LUKA MODRIC

54 GARETH BALE

53 HARIS VUCKIC

52 SOTIRIS NINIS

51 KARIM BENZEMA

50 STEPHEN IRELAND

49 DAVID SILVA

47 EDIN DZEKO

46 SCOTT PARKER

43 JAMES MILNER

42 HUGO LLORIS

37 ROBERTO FIRMINIO

36 DAVID DE GEA

35 MANUEL NEUER

34 FRANCK RIBERY

32 RAMON AZEEZ

30 JACK RODWELL

 

 

Mange spillere som har vært linket til Man Utd hvertfall. Godt mulig det ikke betyr noen ting, men interessant er det likevel.

 

 

Manchester United fans got very excited when they saw a profile for Mesut Ozil on the official site this morning. But Steve Bartram, who works for the club and was recently in Mexico reporting on pre-season, has confirmed that it’s a technical glitch. Every opponent or player linked in transfer speculation gets a player ID. Republikofmancunia

Lenke til kommentar

United signs who?

 

Mame for 50M. Obertan 30M. Tosic og Manucho husker jeg ikke. De to sistnevnte er ute. Mame er utlånt. Obertan var bra enkelte kamper i fjor, men slår han gjennom i år?

 

Jeg vet for lite om Bebe til å si at pengene virker bortkastet, men når prisen på Ozil ligger i £8-£12M området, så bør vi kaste oss rundt og legge inn et bud der også...

Lenke til kommentar

United signs who?

 

Mame for 50M. Obertan 30M. Tosic og Manucho husker jeg ikke. De to sistnevnte er ute. Mame er utlånt. Obertan var bra enkelte kamper i fjor, men slår han gjennom i år?

 

Jeg vet for lite om Bebe til å si at pengene virker bortkastet, men når prisen på Ozil ligger i £8-£12M området, så bør vi kaste oss rundt og legge inn et bud der også...

Skal man satse på talenter og relativt ukjente spillere så blir det en del bommerter her og der. Det lønner seg oftest i lengden likevel.

 

Jeg er forøvrig enig i at vi burde prøve å skaffe oss Özil. Går han til en annen klubb for mindre enn £20M blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar

Welbeck har medisinsk test hos Sunderland i dag, vi får inn Bebe, så sant han består sin medisinske test i løpet av veka. Tenk om han blir tatt med i kamptroppen mot Newcastle.

 

Håper verkeleg vi kan få til ein skikkelig start på sesongen heime på mandag. Huskar sist vi starta sesongen mot Newcastle. Skikkelig drittkamp frå vår side. Byrjar verkeleg å glede meg til den nye sesongen no. Sist kamp mot Chelsea gav enkelte lovnadar om positive ting frå dette laget, men det var sjølvsagt ein kamp som ikkje betyr så veldig mykje. Håpar vi får igang Rooney så tidleg som mogeleg, samt at båe Berba og Hernandez held fram på den positive måten som eg syns dei har vist i pre-season.

 

Las forresten akkurat at Bebe blir vår første spelar som har delteke i Vm... for heimlause. :love:

 

Om ikkje gutten blir ein instant hit, så forstår eg ingenting.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Las forresten akkurat at Bebe blir vår første spelar som har delteke i Vm... for heimlause. :love:

 

Om ikkje gutten blir ein instant hit, så forstår eg ingenting.

 

Er det Hobo Bebe eller Bebe Hobo? Jeg synes £7M høres drøyt ut for en som aldri har bevist noe på høyt nivå (jeg vet fint lite om Hobo-VM, men jeg antar nivået der er lavere enn i VM for dem som har et hjem).

 

Jeg vil først se han spille før jeg gjør meg opp en mening. Det har jeg sagt flere ganger, og stort sett spiller de fint lite før de igjen må pakke kofferten, og United selger med tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...