Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hadde vi kjøpt han frå 3.div klubben han spelte i så ville nok overgangssummen vore ein heilt annan. Men det er også litt merkelig at ein spelar kan skifte klubb to gongar i løpet av 5-6 veker. Er det ikkje reglar for sånt? eller er vi over i ein ny sesong no, så då er det greit?

2 Eller 3 er maks iløpet av en sesong tror jeg

Lenke til kommentar

Du er jo litt kjent da, Niko cool.gif

 

Nei, det her lukter det litt rart av, men karen må tross alt være et helt enormt talent ferdighetsmessig hvis vi betaler £7,4M for en spiller som ikke har prøvd seg noe særlig på øverste nivå. Men hvis vi kunne få Õzil til noe i nærheten av samme sum så er jeg meget, meget skeptisk.

Lenke til kommentar

Dette blir en helvetes jobb for alle som må forandre på "Tidenes flopp"-listene sine. Dette må være det mest huet-i-rævva-kjøpet jeg noensinne har bevitnet.

 

En annen skremmende faktor er jo at noen må "gå" om han skal inn i 25mannstroppen til Premier League. Dette liker jeg så utrolig lite. Hater alt ved denne signeringen. Om denne Emmanuel Desperados går på lån i tilegg, så begynner jeg å lure på om det ikke har rabla for SAF.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen må gå i 25-mannstroppen på grunn av dette kjøpet. Ikkje så lenge han er u-21 spelar.

 

- Homegrown players are defined as those having been trained at a club or clubs in England or Wales for three years before the end of the season in which they became 21.

 

- Homegrown players do not have to be English.

 

- Clubs are also permitted to register and play an unlimited number of under-21s.

 

- New Premier League legislation states that clubs will have to include 8 homegrown players in a senior squad of no more than 25.

 

- If clubs cannot fill their quota of eight homegrown players, then their senior squads will be short.

 

- While the transfer windows are open, clubs may change their squads as many times as they want.

 

- The 25-man squad must be submitted by 6pm on 31st August.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jeg er enig med dere. Vi har mange gode spisser. At han er ukjent behøver ikke å bety noe. Jeg er spent på å få se mere av han.

 

Angående Øzil så er det ikke sikkert Fergie har noen tro på han, og har han ikke det så bør vi ikke gå for han. Dessuten så er det mange rykter om at vi går etter han da. Jeg synes vi godt kan legge ca 10 mill på bordet for han. 15 også om det er det som kreves. At vi har brent oss på kjøp av spillere som har gjort det bra i mesterskap før betyr ikke at Øzil ikke kan bli en suksess.

 

Dette overgans winduet er merkelig. Lite rykter i forhold til vanlig, men mange nopk til at det egentlig er umulig å trekke konklusjonen.

 

Jeg sørger fremdeles over Cole. og Ballack

 

Ingen må gå i 25-mannstroppen på grunn av dette kjøpet. Ikkje så lenge han er u-21 spelar.

 

- Homegrown players are defined as those having been trained at a club or clubs in England or Wales for three years before the end of the season in which they became 21.

 

- Homegrown players do not have to be English.

 

- Clubs are also permitted to register and play an unlimited number of under-21s.

 

- New Premier League legislation states that clubs will have to include 8 homegrown players in a senior squad of no more than 25.

 

- If clubs cannot fill their quota of eight homegrown players, then their senior squads will be short.

 

- While the transfer windows are open, clubs may change their squads as many times as they want.

 

- The 25-man squad must be submitted by 6pm on 31st August.

 

Hvordan ligger vi an angående reglene for lag forresten? Hvis vi antar at Øzil kommer. Må vi fjerne noen fra dagens tropp?

 

10 spillere: Rooney, Owen, Anderson (tror jeg). Giggs, Scholes, Carrick, Rio, Brown, Evans. Gibson

 

Vi har nok spillere til å ikke få problemer der. Neste sesong kommer rafa og fabio inn som hjemmebrent

 

Føler jeg får større og større kuk når jeg leser disse reglene. Jeg brenner for britisk satsing og man kan stramme den ytterligere

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hvordan kan en ikke ha tro på en spiller som Özil? Spesielt om en heter Sir Alex Ferguson?

 

Å det er mye som spiller inn. Han skal passe inn i laget også. Og jeg personlig har ikke hørt om han før VM og et godt mesterskap trenger ikke å bety så mye. Vi kjøpte Poborski og Kleberson pga gode mesterskap og det ble ikke helt som vi tenkte oss.

 

fc16oi.jpg

 

Avatar for alle som vil ha. Etter Chicharito-crazen forventer jeg noe lignende nå. Hvem blir førstemann med Bebé som brukernavn tro?

 

Skal vi ikke ha en avatar avstemning her på forumet? Jeg synes at min skal vinne :)

 

Stemmer arch. Tenkte ikke over det.

Hvordan ligger vi an angående reglene for øag forresten? Hvis vi antar at Øzil kommer. Må vi fjerne noen fra dagens tropp?

 

25 spillere. Av dem kan maks 17 være ikke-homegrown. Alle under 21 sklir gjennom utenom.

 

Men 8 må være det vel? Sorry, det var vel det du sa

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...