Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle heller sett at Hernandez forlot oss, men regner med at LVG har en plan hvis han lar han gå. Trist er det uansett :)

 

Håper jeg kommer hjem til en signering og en seier i serien, når jeg trasker inn døra hjemme på søndag! Blir å dagdrømme om stjernesignering mens jeg fisker i helgen :)

Lenke til kommentar

Di Maria er en venstrebendt ving, akkurat som Januzaj. Om Di Maria skulle bli brukt på midtbanen ville det vel blitt den mest offensive i en 3-manns midtbane, altså 10ern, som allerede er overfylt hos oss. Da er det vel liten tvil om at Di Maria ville gitt Januzaj mindre spilletid.

 

 

Skal dere spille med to sentrale og en offensivmidtbane i en treer så er dette tilfelle ja. Men han viste i fjor i Real Madrid og på Argentina at han er like god som en av tre i en "normal" 4-3-3. Som en nevnte for litt siden, dere mangler kanskje en sentral midtbane med ordentlige defensive fibre for at det skal funke for dere, men jeg skjønner ikke helt at Van Gaal MÅ spille 5-3-2 / 3-5-2 i United.

 

I en 4-3-3 kunne dere stilt med:

Rafael-Stopper-Stopper-Shaw

Herrara-Carrick-Di Maria

Mata-Van Persie-Rooney

 

Klarer ikke å se at den formasjonen med de spillerene skulle være noe dårligere enn hva dere kan stille med i 5-3-2. I tillegg kunne dette gitt Rooney muligheter til å virkelig fått en fri rolle ala Ronaldo i Madrid siden Di Maria ville tatt enormt defensivt ansvar. Eneste problemet blir jo at Mata går tilbake til kanten. Men igjen, formasjonen kan jo fort slås over til 4-2-3-1 der Di Maria tar en kantrolle og Mata inn i midten. Og det er jo den enorme fordelen med Di Maria, han er veldig fleksibel og gir laget mange muligheter.

 

At Real Madrid med Perez i spissen ikke verdsetter han er latterlig og den klubben som henter han kommer til å bli styrket.

Lenke til kommentar

"Feite-Roo" er sikkert mye bedre trent enn 90% av alle her inne.

 

"Oss andre" hadde blitt forbanna fordi Rooney er en viktig spiller. Vet ikke hva dine forventninger til sesongen er, men Champions League er nok en del de.

 

Hvis du tror at RvP og Rooney ikke er viktige og at vi hadde klart å ta tilbake CL-plassen med bare Welbeck, ja da er du altfor naiv til å kunne følge med på Premier League. Da burde du vurdere Ligue 1.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Stjernespillere og lagarbeid trenger ikke å motstride hverandre. Rooney og RvP har et fantastisk samarbeid imellom seg.

 

Jeg synes det er synd å se en lokal gutt med så mye potensiale dra, men det potensialet kommer ikke til å vokse til et stort talent uten spilletid. Håper selvfølgelig at pressen tar feil og at det er snakk om å dra på lån, men det er ikke sikkert han selv har lyst til det. Han må tenke på egen karriere og gjøre fremgang nå som han fortsatt er ung.

 

Håper ikke noen av de store lagene kjøper ham fordi jeg tror han en dag kan bli toppscorer i ligaen. Potensialet er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...