Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

 

1,5 mrd? Hvordan klarte du det? Haha

 

Har ihvertfall vært altfor lat med aksjekjøp før Assassinations, og har bare kjøpt aksjer med èn karakter (Frank). Er det sånn du tjente penger? Sparte de oppdragene til slutt også kjøpte aksjer med alle penga?

 

Når vi er inne på aksjekjøp, er det noen raskere måtë å kjøpe store kvantum eller må jeg trykke A hundre tusen ganger?

Var veldig flink til å spare de pengene jeg fikk i løpet av spillet, og så satset jeg alt på Lester oppdragene når jeg var ferdig. Passet på å selge når stigningen nådde toppen. Grunnen til at jeg endte med en så enorm sum var fordi jeg investerte alt jeg fikk fra Debonair-salget i redwood like etterpå. Gikk opp 300% etter noen dager. Sitter igjen med en sum det er umulig å bruke opp :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg solgte den for tidlig under mitt playthrough... Mener huske rundt femti prosent ish. Hvordan vet du når du skal selge?

 

Så redwood stiger tilbake til original verdi etter noen dager? Gjør samtlige aksjer det etter de tryner pga et Assassination mission?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Savner en metall radiokanal da :(

Problemet er vel at de gikk for kvantitet over kvalitet. Vi snakker et spill med 240 sanger, men når jeg ser på spillelisten er det under tyve sanger jeg faktiks har hørt om. I tillegg har vi jo det der med at musikken må være så mainstream som mulig, og da er det bedre å slenge på litt mer rap og hip hop enn tung metall. I et spill som har 18-års aldersgrense over hele verden er det bekymrende mye som fokuserer på tenåringer...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Drepe folk, og så gå rundt i stealthmode. Eller gå rundt i stealthmode og drepe de mens jeg er i stealth? Eller er det samme?

 

Ingen spesielle steder som er lurt?

Begge deler. Du må ikke drepe, du kan også bare gå rundt. Vet ikke om noen spesielle steder, men det lureste er å gjøre det der det ikke er så mange, så slipper du å få politiet etter deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er vel at de gikk for kvantitet over kvalitet. Vi snakker et spill med 240 sanger, men når jeg ser på spillelisten er det under tyve sanger jeg faktiks har hørt om. I tillegg har vi jo det der med at musikken må være så mainstream som mulig, og da er det bedre å slenge på litt mer rap og hip hop enn tung metall. I et spill som har 18-års aldersgrense over hele verden er det bekymrende mye som fokuserer på tenåringer...

Hvordan er NWA, Geto Boys, DJ Quik og Ice Cube mainstream? Hvis du ikke har hørt om dem er det i hvert fall ikke mainstream. En annen grunn er at vestkysten er mer kjent for rap enn metall, og musikken hadde blitt malplassert hvis majoriteten av sangene er metall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du kødder nå? Vi snakker et band med både Ice Cube og Dr. Dre som medlemmer. Det alene er nok til å gi dem mainstream-status.

Dagens ungdommer hører på helt annet hip hop enn Ice Cube og Dr. Dre. Og de som faktisk påstår at de hører på "ekte" hip hop hører vanligvis på 2pac eller Biggie. Sangen "You know how we do it" er heller ikke så kjempe kjent blant ungdommen. De sangene som kan regnes som mainstream fra West Coast Classics er Gin and Juice, Still D.R.E og The Next Episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ferdig med storyen og har brukt en del timer på å gjøre mye rart nå, race, triathlon, fallskjermhopping, osv...



Men der hvor man velger karakter er fortsatt Franklin markert med 1, selv om jeg ikke finner flere oppdrag han kan gjøre. Forslag til hva det kan være?



Og Mary Ann, hun gærne treningsdama... Både Franklin og Trevor har fått nummeret hennes, hva skal vi med det? Hun tar da aldri telefonen.


Lenke til kommentar

Er sikkert flere enn meg selv som synes det er mye fet musikk i GTA V. Fant ingen GTA V liste på Spotify, så tok meg bryet å laget en selv. Har nå også oppdatert med lister for hver enkelt radiokanal :)

 

Har laget en tråd i Musikk-delen av forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538711

 

Enjoy! :dremel:

Jeg synes Musikken i GTA er gruuusom og en stoor skuffelse :confused:

 

Eneste grunn til at jeg bruker radioen i hele tatt er for å prøve å påvirke akskjemarkedet, men da med music-volume på 0 i settings :rofl:

 

Lydene generelt i GTA5 m.a.o. er musikk i mine ører :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...