Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry for dobbelpost her, men nå nærmer deg seg veldig til det sisste heistet, og jeg lurer veldig på hvilke valg som er smarte her.. Hva jeg burde investere, og hvilke folk jeg burde helts velge, jeg vil ikke ha major spoilers, bare litt guideline sånn at jeg ikke ender opp med at jeg mister halvparten :p

 

Setter i spoiler tilfelle det er noen som ikke vil ha detaljer om heistet.

 

 

Husker ikke helt hva jeg valgte for alle jobbene, men jeg valgte hovedsakelig de som krevde minst av kaka. Det gikk greit for alle jobbene bortsett fra sjaføren. Jeg valgte ninja approach fremfor obvious hvertfall, og ene sjaføren ga etter for presset da vi kjørte fra politiet, derfor fikk de tak i en fjerdedel. Vet ikke om det sjer uansett hvem man velger da, men det kan jo være lurt å velge en god for akkurat den jobben :)

 

Lenke til kommentar

Mladic: får ikke mye der selv.

 

Driver og runder av med alle missions nå. Er tomt på Franklin, Michael har 1 jeg ikke forstår hvordan jeg skal starte, og trevor leter etter en lastebil med en spesifikk pille i, samt har iallefall ett til med Minutemen.

 

Etter det vet jeg kje helt hva jeg skal ta meg til. Lete etter spaceship parts og submarine parts, men herre så kjedelig.

Lenke til kommentar

Kan man planlegge ran utenom oppdragene?

Slik som den på juvelbutikken for eks.

 

Ikke som jeg vet om. Man kan vel bare rane små bensinstasjoner og de pansrede bilene man møter på noen ganger utenom oppdragene.

 

EDIT: Endelig fant jeg ''bugattien'' uten å bruke en million! :)

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Det var da svært så vanskelig det skulle være å klippe håret her? :p Runde en: Fyr sto utenfor frisøren og snakket med dama, så jeg køddet litt med ham. Fyren ble forbannet, jeg slo ham ned, og det endte med at politiet stormet frisøren og skjøt meg.

 

Runde to: Kjerring sto utenfor frisøren, så jeg køddet litt med henne. "Why, oh, why do you exist!" "That's it, I'm calling 911" Og det gjorde hun jaggu meg også... :p Da jeg kom ut fra frisøren sto en politibil der og ventet, så jeg måtte løpe inn i ørkenen med tre politifolk etter meg for å bli kvitt dem. Geez... :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å lagre biler helt? Putter en bil jeg liker i garasjen, bruker litt penger på oppgraderinger og alt er bra.

 

Problemet er f. eks. Når jeg kjører den i en fjellvegg eller legger den fra meg på gata så er den ikke i garasjen min lenger..? Er det mulig å lagre dem "permanent"?

Haha, spørsmålet mitt høres veeeldig domt ut.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å lagre biler helt? Putter en bil jeg liker i garasjen, bruker litt penger på oppgraderinger og alt er bra.

 

Problemet er f. eks. Når jeg kjører den i en fjellvegg eller legger den fra meg på gata så er den ikke i garasjen min lenger..? Er det mulig å lagre dem "permanent"?

 

Haha, spørsmålet mitt høres veeeldig domt ut.

Dette er et problem de fleste har, Rockstar prøver og fikse det.

Endret av TBlock
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt tilfeldig fant han her dette signalet ute på havet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KkSO6Mlbnxs

 

En annen kjørte det igjennom et SSTV-dekoder, og fikk opp dette bildet:

 

 

27fe1c152f.jpg

 

 

Helt utrolig hvor mange kryptiske småting Rockstar har klart å putte inn i dette spillet. For de som ikke har fått det med seg, så er det funnet rundt 4 ufoer flyvende rundt i himmelen og en masse annet snacks. http://gtaforums.com/topic/602242-jetpack-hunt-continued/ førsteposten her oppsummerer hele dette "100% completion" easter egget. Synes det er utrolig interessant å følge med på denne jakten, og se om det i det hele tatt leder noe sted.

Endret av August.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt teit da. Om du stjeler en bil og den blir ødelagt så er den ødelagt, men la oss si at om du kjøper en bil i spillet så får du med en gratis forsikring som gir deg bilen tilbake om noe skulle skje :)

Det er da på ingen måte teit.. :p jo kanskje realistisk sett, men hadde alle biler vært forsikret hadde det jo blitt litt for lett :p Det R* har tenkt på er sannsynligvis at om man stjeler en bil, kan man ikke få forsikring, for da vil de kunne sjekke op skiltene, for så å finne ut at bilen er stjålen, haha :p

 

 

Helt tilfeldig fant han her dette signalet ute på havet.

That's why we love GTA! :p Det er slike ting som gjør at jeg kan sitte å spille GTA i mange uker i strekk :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å lagre biler helt? Putter en bil jeg liker i garasjen, bruker litt penger på oppgraderinger og alt er bra.

 

Problemet er f. eks. Når jeg kjører den i en fjellvegg eller legger den fra meg på gata så er den ikke i garasjen min lenger..? Er det mulig å lagre dem "permanent"?

 

Haha, spørsmålet mitt høres veeeldig domt ut.

 

En ting jeg la merke til hos meg i hvert fall var at den ene bilen jeg la igjen et sted hadde blitt tauet inn. Måtte betale 250 for å få den ut. Se innom politistasjonen om den kan ligge der.

Ellers er det jo kjent problem dette med lagring av biler, mistet selv en Cheetah :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...