Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var veldig flink til å spare de pengene jeg fikk i løpet av spillet, og så satset jeg alt på Lester oppdragene når jeg var ferdig. Passet på å selge når stigningen nådde toppen. Grunnen til at jeg endte med en så enorm sum var fordi jeg investerte alt jeg fikk fra Debonair-salget i redwood like etterpå. Gikk opp 300% etter noen dager. Sitter igjen med en sum det er umulig å bruke opp :p

 

Men når visste du at de hadde nådd toppen? Jesus, skulle likt å fått 1,5 mrd!!

Lenke til kommentar

Å nice!
På Social Club under Career og Checklist, så finnes kartet med alle Strangers&Freaks, Random Events, Letter Scraps og Spaceship Parts.

 

Her kan man velge å se enten alle man har funnet, eller alle man ikke har funnet.

Dette sparer meg for timesvis med fikling i paint/photoshop for å holde styr på hva jeg har gjort.

Lenke til kommentar

Å nice!

På Social Club under Career og Checklist, så finnes kartet med alle Strangers&Freaks, Random Events, Letter Scraps og Spaceship Parts.

 

Her kan man velge å se enten alle man har funnet, eller alle man ikke har funnet.

Dette sparer meg for timesvis med fikling i paint/photoshop for å holde styr på hva jeg har gjort.

 

haha :p

Lenke til kommentar

 

Men når visste du at de hadde nådd toppen? Jesus, skulle likt å fått 1,5 mrd!!

Når den har stått stille på et høyt tall en en stund så har den nådd toppen, etter det faller den gjerne med nesten 50%. Jeg la meg til å sove rundt 3-4 ganger hver gang for å gjøre prosessen litt raskere, og for å se hvor høyt den ville nå. Hadde alltid en save fra rett etter oppdraget liggende i tilfelle den gikk ned igjen, så jeg bare kunne starte prosessen på nytt dersom jeg ventet for lenge.

 

Protip: Kjøper man Los Santos Customs så er alle oppgraderinger gratis, men det gjelder bare den i ørkenen.

Endret av August.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når den har stått stille på et høyt tall en en stund så har den nådd toppen, etter det faller den gjerne med nesten 50%. Jeg la meg til å sove rundt 3-4 ganger hver gang for å gjøre prosessen litt raskere, og for å se hvor høyt den ville nå. Hadde alltid en save fra rett etter oppdraget liggende i tilfelle den gikk ned igjen, så jeg bare kunne starte prosessen på nytt dersom jeg ventet for lenge.

 

Protip: Kjøper man Los Santos Customs så er alle oppgraderinger gratis, men det gjelder bare den i ørkenen.

sjukt :o hva får man av å kjøpe en hangar på los angelse international airport?

Lenke til kommentar

Noen andre som slite med å logge inn på social club?

 

EDIT: Kom inn nå :)

 

Hadde vært morsomt om folk kunne postet et bilde av "statsa" sine, og postet det her (Man finner det nederst på social club sida):

Dette er Micheal:msn335.png

Det som er litt kjipt, er at det er ingen delt score for alle 3. Men her er han jeg har spilt mest med, Franklin. Totalt så har jeg over 40 timer i spillet, og jeg fikk ikke spilt ett sekund i helga :p

post-263251-0-11735100-1380016189_thumb.png

Lenke til kommentar

Drepe folk, og så gå rundt i stealthmode. Eller gå rundt i stealthmode og drepe de mens jeg er i stealth? Eller er det samme?

 

Ingen spesielle steder som er lurt?

Jeg har ikke testa selv, men jeg vil tro at det holder å sette på stealthmode og teipe L3 i en retning, spis middag og du har nok 100% på stealth. Man øker jo "Driving" bare ved å kjøre fra sted til sted (man merker det best med Trevor som har så lav driving stats til å begynne med).
Lenke til kommentar

Protip: Kjøper man Los Santos Customs så er alle oppgraderinger gratis, men det gjelder bare den i ørkenen.

finnes det noen garasjer i nærheten av den LS customs sjappa? og er det kun gratis for den karakteren som eiger den eller gjelder det for alle?

 

På tide å begynne å spare litt penger på bilupgrades, bruker vel mer penger på biler i løpet av en dag en den sjappa er verd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...