Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Er fornøyd med spillet. Åpent og variert, men det blir til tider litt for useriøst. De som har spilt Mafia-serien vet nok hva jeg mener.

 

Er veldig glad for at spillet er noe useriøst, blir en litt lettere stemning rund det hele. Passer mer til gta universet for min del, gta4 var en avsporing her.

 

Savner fortsatt joggerne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Film-syken det der.

Politiet eksisterer kun når de trengs i historien.

 

Og godt er det. Ble litt irriterende i lengden å stadig starte politijakter i GTA 4 bare fordi jeg ved et uhell dultet borti en politibil på vei mellom to oppdrag eller fordi jeg stjal en bil mens en politimann tilfeldigvis var i nærheten. GTA 5 gir deg litt mer kontroll over når disse politijaktene inntreffer slik at du blir herre over din egen underholdning. Smart avgjørelse etter min mening.

 

Jeg er veldig interessert i spilldesign og har stor tro på å belønne spillere i stedet for å straffe dem. Ved å ha politifolk over alt i GTA sørger Rockstar bare for at spillerne kjører forsiktig gjennom gatene, og det er ikke morsomt.

 

der har jeg rundet spillet! fantastisk bra.

 

Gratulerer, og takk for at du stavet ordet "rundet" riktig. Har vært oppriktig overrasket over hvor få folk på dette forumet det er som klarer det. De fleste staver det "runnet" av en eller annen bisarr grunn.

 

Nå mangler det bare at folk lærer seg å skrive "kartet" i stedet for den latterlige og meningsløse fornorskingen "mappet" som ser ut til å dukke opp minst en gang pr side i denne tråden. :p

Endret av TiLT42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så, når du får logget på PSN og Social Club funker BAWSAQ :)

 

Greia er, jeg kan ikke logge på PSN (emailen er fucked) derfor må jeg lage en ny PSN account, men jeg får ikke gjort dette nå. SIden jeg allerede har slått spillet "offline" og ikke har en PSN account som jeg kan logge inn på? (uten å måtte starte på nytt.)

 

er det noe håp her?

Lenke til kommentar

Jeg har også sett politibiler parkert langs motorveien, fartskontroll-stil. (Samtidig som jeg fyker forbi i 200 km/t uten at de ser ut til å bry seg)

Men legg merke til hvordan trafikken går mye saktere før kontrollen og er tettere før "kontrollen", og så fort bilene er forbi så øker de hastigheten. Elsker detaljnivået.

Lenke til kommentar

Kul den linken over her med bilder fra Venice beach kontra samme location på vespucci beach.

 

Håper de slipper en slags heist-expansion med masse heists, og mer omfattende planlegging og variabler.

 

Har et mission jeg gjorde som jeg skulle ønske jeg kunne gjøre med et par spillere til:

 

 

skulle hente noe army hardware for et bankran uti bondeland fra en militær konvoi, hvor jeg endte opp med å bare parkere foran lederbilen, gå ut av bilen og laste ned samtlige for så stjele varebilen. Skulle ønske jeg kunne feks koordinere sticky bombs til å ta ut.. Hm. Det kan jeg sikkert.

Legge sticky bombs på veien slik at de tar både forreste og bakerste bil, dermed blokkere varebilen mellom skrogene, for så å bruke AWM til å ta ut førerne i varebilen... Messy men... Skal gjøres.. Hm.

 

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...