Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte spillet om lørdag og har vel kun spilt i 15 min før jeg ble lei.

Det er ikke spillet sitt feil, trur nok det er bra. men, det er jo bare håpløst å spille med en pad(ps3). Utrolig vanskelig å bli noe særlig kjapp med siktet når man skal skyte, pluss at siktet/markøren er utrolig liten så jeg ser den knapt.

Liker best å spille på pc, dessuten spiller jeg veldig lite slike spill på ps3.,.. men klarte ikke vente til pc-versonen...

Fatter ikke at dere klarer å spille slike spill på konsoll...

Heldigvis erikke alle like. For min del liker eg best skytespill på konsoll. Grunnen rr enkel st eg alltid har spilt på konsoll. Pcen bøir brukt til Fifa og Fotball Manager her i huset.

Lenke til kommentar

Føler også kontrollen på konsoll er noe klomsete. Nå er det jo auto-aim og det hjelper jo en del på skytingen. Bortsett fra på sniper da. Da ender det med at jeg for eksempel sikter litt til venstre for personen, og så drar jeg spaken litt til høyre, så er siktet langt til høyre for målet, og sånn går det et par ganger før jeg endelig har siktet sentrert. :p

 

Men blir litt bedre om du spiller litt. Blir mer og mer vant med kontrollen. Kjøringen min i starten var jo helt på tryne. Men nå går det lett (Det kan jo også ha noe med at karakteren min har fått flere kjøre-stats).

Lenke til kommentar

Alternativt spar assassination til du har nok penger, og invester med alle tre karakterene enorme summer for hvert mission, så blir det vel litt avkastning sånnsett.

I mitt tilfelle vil det bety å starte på nytt dog...

ja, men det fant jeg ut etter at jeg hadde runda spillet. så jeg starta en ny save i går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...