Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, etter å ha gjort et par oppdrag med både Franklin og Michael tenkte jeg at "skitt la gå, nå er det på tide å oppdage!" Så, etter å kun ha vært i bykjernen ville jeg se hvor stor øya egentlig var. Jeg skaffet meg en skikkelig muskelbil og satt avgårde nordover langs østsiden av øya.

 

Jeg kan ikke understreke dette nok; Rockstar har overgått seg selv. Dette er magi, ren kunst, en herlighet.

 

Rockstar har nå gitt meg to av mine beste spilløyeblikk noensinne; det ene kom i Red Dead Redemption da jeg kom over til Mexico i solnedgangen og "Compass" spilte. Det andre kom nå, mens jeg raset nedover hovedveien i solnedgangen med Rock Radio og sax-soloen fra "Baker Street" på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei, er på The Bureau Raid oppdraget nå, valgte å gjøre det med fire crewet.
Står nå utenfor en dør som Franklin, og blir bedt om å sprenge opp døren. Problemet er at jeg ikke har noe sprengstoff... Har ikke noe i våpna, kan ikke bytte karakter, og det står ingenting annet på skjermen enn at jeg må sprenge opp døren..

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Hei, er på The Bureau Raid oppdraget nå, valgte å gjøre det med fire crewet.

Står nå utenfor en dør som Franklin, og blir bedt om å sprenge opp døren. Problemet er at jeg ikke har noe sprengstoff... Har ikke noe i våpna, kan ikke bytte karakter, og det står ingenting annet på skjermen enn at jeg må sprenge opp døren..

 

Noen som kan hjelpe?

Sikker på du ikke har sticky bombs? Du vet du kan veksle mellom feks forskjellige våpen innen samme våpentype ved å trykke høyre og venstre? Feks ligger granater og sticky bombs i samme slot på hjulet.

Lenke til kommentar

Helt tilfeldig fant han her dette signalet ute på havet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KkSO6Mlbnxs

 

En annen kjørte det igjennom et SSTV-dekoder, og fikk opp dette bildet:

 

 

27fe1c152f.jpg

 

 

Helt utrolig hvor mange kryptiske småting Rockstar har klart å putte inn i dette spillet. For de som ikke har fått det med seg, så er det funnet rundt 4 ufoer flyvende rundt i himmelen og en masse annet snacks. http://gtaforums.com/topic/602242-jetpack-hunt-continued/ førsteposten her oppsummerer hele dette "100% completion" easter egget. Synes det er utrolig interessant å følge med på denne jakten, og se om det i det hele tatt leder noe sted.

 

awesome ;D

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å lagre biler helt? Putter en bil jeg liker i garasjen, bruker litt penger på oppgraderinger og alt er bra.

 

Problemet er f. eks. Når jeg kjører den i en fjellvegg eller legger den fra meg på gata så er den ikke i garasjen min lenger..? Er det mulig å lagre dem "permanent"?

 

Haha, spørsmålet mitt høres veeeldig domt ut.

 

Du har vel egentlig allerede fått svar på dette, men allikevel:

 

Biler du eier som settes igjen på gaten (og jeg tror de som blir ødelagt), vil bli tauet inn. Det ser ikke ut til at du alltid får varsel på skjermen om at den er blitt det. Kjør ned til Impound, og sjekk om bilen din er der.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt The Scrapyard og det derre taxi-firmaet, husker ikke navnet..

Fikk beskjed om at jeg ville få ukentlig penger fra disse men har ennå ikke merket noe..(Det er lenge siden jeg kjøpte de)

Så tenkte jeg at jeg måtte dra dit in-person å plukke opp lønningsposen min, men ingenting..

 

noen som vet hvordan disse utbetalingene fungerer?

 

Har sprengt en haug med biler for å se om jeg tjener noe på The Scrapyard..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...