Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endelig fått testet GTA V, fantastisk spill! Grafikken er ganske bra til konsoll å være, men når ikke helt opp til Uncharted 3 (noe som ikke er så rart, med tanke på at dette er et open-world spill). Bildefrekvensen var ikke helt på topp, og noen teksturer var såpass dårlig at man kunne funnet dem på et N64-spill, men ellers ganske bra.

 

Var digital-versjonen til PS3 jeg fikk testet, og merket ikke noe særlig pop-in. Dog skal harddisken på maskinen jeg prøvde spillet på være oppgradert, noe som kan være grunnen.

 

Alt i alt et soleklart kjøp hvis de lanserer spillet til PC. Tør ikke tenke på hvor bra dette spillet vil være på den platformen. Høyere oppløsning, anti-aliasing, bedre teksturer, kanskje bedre fysikk (?), iCEnchancer og masse mods!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hm... fått åpnet Trevor nå, men slet noe sinnsykt på det første oppdraget hans. Hadde dere det samme problemet?

 

 

Radaren funket ikke, folk var usynlige (skuddene kom fra den tomme ørkenen?), jeg skjøt syv skudd rett mot en fyr på kloss hold uten å treffe, en fyr spaserte rett bort til meg og drepte meg med étt skudd, men hadde ikke sjanse å skade ham - igjen med hagle. Det verste var å autosikte på en tønne rett ved siden av Trevor, som så eksploderte og drepte ham. Aner ikke hvor mange ganger jeg måtte ta det oppdraget om igjen. Var faktisk nært ved å gå lei hele greia.

 

 

Jeg maser ikke. Og jeg må få lov til å ta del i diskusjonen om spillet. Pc-versjondiskusjonene tar jeg på gtaforums. Peace, okay?

For all del, vi kan gjerne diskutere spillet. Men jeg er bare så drittlei folk som sier de venter på PC-versjonen, som om den skulle være ute om en uke eller to. GTAIV kom ikke til PC før etter åtte måneder, og det blir nok en stund lengre å vente denne gangen. Er det ikke da bedre å utsette hele PC-diskusjonen til spillet faktisk er bekreftet til PC, i stedet for å nevne det med hver tenkelige anledning frem til det er ute til PC, og de fleste er gått lei uansett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm... fått åpnet Trevor nå, men slet noe sinnsykt på det første oppdraget hans. Hadde dere det samme problemet?

 

 

Radaren funket ikke, folk var usynlige (skuddene kom fra den tomme ørkenen?), jeg skjøt syv skudd rett mot en fyr på kloss hold uten å treffe, en fyr spaserte rett bort til meg og drepte meg med étt skudd, men hadde ikke sjanse å skade ham - igjen med hagle. Det verste var å autosikte på en tønne rett ved siden av Trevor, som så eksploderte og drepte ham. Aner ikke hvor mange ganger jeg måtte ta det oppdraget om igjen. Var faktisk nært ved å gå lei hele greia.

 

 

 

Hadde ikke det problemet her, så må vel ha vært en glitch av et eller annet slag tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...