Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor quoter du meg?

Du skriver:

 

 

Frameraten er god og texture popin og slik er ikke noe jeg legger merke til i det hele tatt.

Dette var svært synlig etter min mening på gameplay-videoen over, faktisk sjenerende.

Jeg bare finner det merkelig at du ikke kan se noe så åpenbart, personlig hadde jeg blitt sjøsyk av sånn hakking etter et kvarter.

Lenke til kommentar

Takk for at du sjekket opp! :) Virker som at spillet er ganske stort, og ifølge dette bildet burde det være mye større enn både RDR og Far Cry 3, som begge hadde ganske store verdener etter min mening.

 

Er det jeg som er helt dum i hodet, eller?

 

Sett igjennom det bildet 6 ganger nå, men jeg finner ikke GTA V mappet der.... Kun GTA IV...

Desitten er bildet snudd feil vei!

Lenke til kommentar

Hadde trengt å skrive en hel bok for å få med alle virkelige beviser og argumenter for hvorfor. Det ligger til og med i x360/ps3-diskene. Men jeg orker ikke å forklare nok en gang til en som ikke vil forstå.

 

Forstå hva da? At GTA5 ikke er bekreftet til PC ennå, eller at du ikke forstår hvorfor jeg er drittlei alt maset om det? "GTA5 er endelig ute! Yaaaay!" *venter på PC-versjonen'

Lenke til kommentar

Takk for at du sjekket opp! :) Virker som at spillet er ganske stort, og ifølge dette bildet burde det være mye større enn både RDR og Far Cry 3, som begge hadde ganske store verdener etter min mening.

 

Er det jeg som er helt dum i hodet, eller?

 

Sett igjennom det bildet 6 ganger nå, men jeg finner ikke GTA V mappet der.... Kun GTA IV...

Desitten er bildet snudd feil vei!

Lenke til kommentar

Er det jeg som er helt dum i hodet, eller?

 

Sett igjennom det bildet 6 ganger nå, men jeg finner ikke GTA V mappet der.... Kun GTA IV...

Desitten er bildet snudd feil vei!

GTA V er ikke der, men spillet skal visstnok være større enn RDR, GTA IV og San Andreas til sammen. Bildet er ikke snudd feil vei, noe av skriften derimot er det. :)
Lenke til kommentar

Er på et oppdrag der jeg skal stjele en politibil der jeg får 3 stjerner.. hvordan i huleste kan jeg rømmer fra tre stjerner når helikopter og politibiler følger etter meg overalt??? Utrolig plagsomt det går jo ikke å rømme fra tre stjerner???

Det er ikke så vanskelig. Kjør rundt i byen og prøv å hold deg utenfor politiets radar.

Lenke til kommentar

Du skriver:

 

Dette var svært synlig etter min mening på gameplay-videoen over, faktisk sjenerende.

Jeg bare finner det merkelig at du ikke kan se noe så åpenbart, personlig hadde jeg blitt sjøsyk av sånn hakking etter et kvarter.

Mener jeg nevnte 2 ganger i innlegget at jeg spiller fra en ssd harddisk i ps3"en min. Fikk du det ikke med deg?
Lenke til kommentar

Er på et oppdrag der jeg skal stjele en politibil der jeg får 3 stjerner.. hvordan i huleste kan jeg rømmer fra tre stjerner når helikopter og politibiler følger etter meg overalt??? Utrolig plagsomt det går jo ikke å rømme fra tre stjerner???

 

Stealth når du hår frem for å rappe'n. Om det er en van, fikk ingen etter meg da når jeg sneik meg fram via en bakgate

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...