Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips til første heist. De fleste har vel kommet mye lenger, jeg hadde akkurat gjort det, så det var ikke noe problem.

 

 

 

Første gang jeg spilte det fikk jeg bare rundt 200K til Michael, og rundt 60K til Franklin. Men leste litt på nett, og fant ut man kunne få mye mer. Loada eldre save, og gjorde det på nytt med det dårligste crewet. Endte opp med over en mill til Michael og 250K til Franklin. Det blir litt vanskeligere å klare det, men ikke mye. Bare husk å plukk opp bagen som blir droppa når han fyren krasjer. (bare kjør over den)

 

 

 

Vet ikke om det betyr så mye i lengden, man får kanskje plenty med cash etterhvert?

 

Hvis andre har lignende tips på hvordan man får max utbytte for senere heist, så skriv det gjerne! Og gjerne andre tips til å tjene så mye som mulig i spillet.

Endret av major_stuen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er på et oppdrag der jeg skal stjele en politibil der jeg får 3 stjerner.. hvordan i huleste kan jeg rømmer fra tre stjerner når helikopter og politibiler følger etter meg overalt??? Utrolig plagsomt det går jo ikke å rømme fra tre stjerner???

 

Du kan faktisk lett rømme fra 3 stjerner. Er ikke så vanskelig, kjør fort som faen, og fold deg unna "spotlighten" til helikopteret og synsfeltet til politibilene, bruk spillet til det det er godt for, kjør på alle mulige rare plasser.

Det går tilogmed an å rømme til fots fra 3 - 4 sjerner WL ganske enkelt.... Er bare å gjemme seg en plass, kommer det noen politifolk mot deg tar du dem ut med en 9mm pistol med supressor. Lett

Lenke til kommentar

Tips til første heist. De fleste har vel kommet mye lenger, jeg hadde akkurat gjort det, så det var ikke noe problem.

 

 

 

Første gang jeg spilte det fikk jeg bare rundt 200K til Michael, og rundt 60K til Franklin. Men leste litt på nett, og fant ut man kunne få mye mer. Loada eldre save, og gjorde det på nytt med det dårligste crewet. Endte opp med over en mill til Michael og 250K til Franklin. Det blir litt vanskeligere å klare det, men ikke mye. Bare husk å plukk opp bagen som blir droppa når han fyren krasjer. (bare kjør over den)

 

 

 

Vet ikke om det betyr så mye i lengden, man får kanskje plenty med cash etterhvert?

 

Hvis andre har lignende tips på hvordan man får max utbytte for senere heist, så skriv det gjerne! Og gjerne andre tips til å tjene så mye som mulig i spillet.

En av de siste heistene i storylinen gir 200 millioner dollar, så egentlig er det bare lommerusk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...