Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som begynner å bli drittlei maset om PC-versjonen, som ikke engang er bekreftet ennå?

 

For øvrig må jeg være den heldigste personen på planeten. Har den digitale versjonen til PS3, og har ennå til gode å finne popups av betydning. Jeg kan også stjele en bil, klatre opp på et hustak, spasere rundt i nabolaget og komme tilbake ti minutter senere og finne bilen akkurat der jeg parkerte den.

Hadde trengt å skrive en hel bok for å få med alle virkelige beviser og argumenter for hvorfor. Det ligger til og med i x360/ps3-diskene. Men jeg orker ikke å forklare nok en gang til en som ikke vil forstå.

 

Hva synes dere om mappet forresten? Hva slags steder synes dere er finest?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg liker 80-tallsmusikk også, og regner med det er nok av det. Men det er vel en custom radiokanal hvor man kan legge inn sin egen musikk, som i tidligere spill? Så da fyller jeg nok den med slikt som dette!

Cheers man :wee:

 

Edit:

 

Regna egentlig med å få et skur av kjeftesmelling etter den kommentaren min der men...må innrømme jeg ble litt skuffa.. :rofl:

 

Nok om det

 

Jeg har vært mye rund i skog og hei, landa med luftskipet på alle mulige skyskrapere i håp om å finne belønninger enten i form av special-våpen eller andre collectables..men har ennå ikke funnet en eneste ting annet enn et balltre og et kujern..

Det er litt trasigt :hrm:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Hva synes dere om mappet forresten? Hva slags steder synes dere er finest?

Ta med deg en vannskuter, og kjør på grunna i valleyen utenfor den militære flybasen! :dribble:

Garantert en av de fineste plassene. Når du kjører innover, ser du folk som camper der, og står å fisker, sola skimter igjennom bjørketrærene og glinser i vannet! :love:

 

Eller hvis du vil kjøre raskere, og med bil, i toppen av Vinewood, med de svingete veiene der du har utsikt over hele Los Santos! Jeg må si mappen er en stor forbedring siden det gråe Liberty City! :)

Lenke til kommentar

Ta med deg en vannskuter, og kjør på grunna i valleyen utenfor den militære flybasen! :dribble:

Garantert en av de fineste plassene. Når du kjører innover, ser du folk som camper der, og står å fisker, sola skimter igjennom bjørketrærene og glinser i vannet! :love:

 

Eller hvis du vil kjøre raskere, og med bil, i toppen av Vinewood, med de svingete veiene der du har utsikt over hele Los Santos! Jeg må si mappen er en stor forbedring siden det gråe Liberty City! :)

Gleder meg utrolig til å kjøre opp mot vinewood, ja. Er nok helt nydelig. Kjører ikke nødvendigvis i full fart, men heller rolig og nyter utsikt i de fine svingene. Elsker slike svingete bratte fjellveier :)
Lenke til kommentar

Har 2 60GB launchday ps3'er her. Min med 120 GB Intel SSD og PSN versjonen og den andre med orginal 60GB HDD og diskversjonen av spillet.

 

Fra jeg trykket på GTA IV ikonet i xmb til spillet var loadet slik at man kunne kjøre/gå så tok det 1 min og 6 sekunder før min var klar, og 1 min 44 sekunder før den andre var klar. Bra stor forskjell. Uten om det så har jeg ikke testet hvordan forskjellene er ingame, men jeg er meget fornøyd. Frameraten er god og texture popin og slik er ikke noe jeg legger merke til i det hele tatt.

 

Så den PSN versjonen av GTA V sliter videoen på gamer.no, og med SSD så eksisterer de problemene ikke.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Har 2 60GB launchday ps3'er her. Min med 120 GB Intel SSD og PSN versjonen og den andre med orginal 60GB HDD og diskversjonen av spillet.

 

Fra jeg trykket på GTA IV ikonet i xmb til spillet var loadet slik at man kunne kjøre/gå så tok det 1 min og 6 sekunder før min var klar, og 1 min 44 sekunder før den andre var klar. Bra stor forskjell. Uten om det så har jeg ikke testet hvordan forskjellene er ingame, men jeg er meget fornøyd. Frameraten er god og texture popin og slik er ikke noe jeg legger merke til i det hele tatt.

 

Så den PSN versjonen av GTA V sliter videoen på gamer.no, og med SSD så eksisterer de problemene ikke.

Se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=TlyyDuXO1DQ#t=131

Spesielt kjøringen fra 2 minutter og til 2.20 cirka.

Når han krasjer i brua er jo teksturene på siden helt borte!

Og når han kjører på fortauet cirka 2.18, et busskur dukker plutselig opp når han er 10 meter unna det.

 

Hvordan kan folk si at dette er bra? Det er helt utrolig.

Hakkingen og den elendige view distancen hadde gjort dette helt uspillbart for min del.

Virker som gameplay og alt det er full pott, men hardwaremessig er det ganske sørgelig.

Lenke til kommentar

Jeg har null problemer på PS3 med disc. Det er klart at 60 fps hadde utgjort en stor forskjell, men for meg er 30 helt bra. Dette spillet er fantastisk, tidenes spill spør du meg, dere som kritiserer uten å en gang ja prøvd, synd på dere, for her går dere virkelig glipp av noe stort!

 

Ingen pop in av verken teksturer eller objekter, i tillegg til veldig stabil frame rate. I tillegg er alt så utrolig fargerikt, rett og slett nydelig (spesielt sjøen og rendering av badebasseng. Sykt!).

 

Fått presset dette til 1080p og 60 fps så ville det vært konge. Utover det synes jeg spillet ser utrolig bra ut, bedre rendering av skygger og mer AA og AF, da er det totalt next gen for min del.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=TlyyDuXO1DQ#t=131

Spesielt kjøringen fra 2 minutter og til 2.20 cirka.

Når han krasjer i brua er jo teksturene på siden helt borte!

Og når han kjører på fortauet cirka 2.18, et busskur dukker plutselig opp når han er 10 meter unna det.

 

Hvordan kan folk si at dette er bra? Det er helt utrolig.

Hakkingen og den elendige view distancen hadde gjort dette helt uspillbart for min del.

Virker som gameplay og alt det er full pott, men hardwaremessig er det ganske sørgelig.

Hvorfor quoter du meg?
Lenke til kommentar

Er det mulig på en eller annen måte å tilkalle hjelp når du har politiet (eller andre) etter deg? Mener at det er i Lost and Damned så kunne du få bikergjengen til å hjelpe deg, noe lignende her?

 

Hadde vært veldig greit å kunne gjort når man f.eks. skal stikke av eller når man prøver å stjele den pengetransporten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...