Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

spørsmål...

 

fikk nettopp låst opp "flyin school", men kommer meg ikke inn. Får umiddelbart 3 stjerner..

Har testet både med F og M men ikke ennå med T.

 

er det ikke meningen jeg skal begynne med denne leken ennå? merkelig at den da er blit åpnet..

 

Jeg tøffa forøvrig inn med en poitibil i 700km/t, stjal et fly - men det begynte å småbrenne idet jeg skulle ta av og jeg endte med å styrte, halvveis på vei til flystripa med flygarage Nord på kartet..

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

fikk nettopp låst opp "flyin school", men kommer meg ikke inn. Får umiddelbart 3 stjerner..

Har testet både med F og M men ikke ennå med T.

 

er det ikke meningen jeg skal begynne med denne leken ennå? merkelig at den da er blit åpnet..

 

Jeg har ikke vært så mye oppe ved flyplassen, men flight school er vel et gult merke utenfor en dør opp en trapp på flyplassen, ved en port? Ikke så langt inn på flyplassen at du får politi og helvete etter deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahhh....poeng til dere begge :)

 

Jeg har prøvd å komme meg inn gaten der det sitter en vakt - skal se etter circle of flame neste gang...

 

var gøy å stjele fly da..neste gang er jeg sikker på å få det med meg over til min egen flyplass og :) ...var bare så sleten i hue nå at jeg måtte skru av...etter 8 timer med lek, uten å ha gjort et eneste oppdrag...hihihi...fantastisk :)


Man skal ikke gå inn på flyplassen og stjele et fly.

...bare...måtte slenge inn en kommentar til her...det er GTA vi snakker om her asså :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk først spilt i dag pga skole. Vil ikke virke teit menne dette spiller sammen med red dead redemption er mine favoritter på mange mange år. Det er så gjennomført at ja.

 

Koser meg i hjel med trevor. Litt skada fyr men.

 

Dette håper jeg kommer tilbake til etter ny lansering av konsoller.

 

Rockstar fortjener all ros. Elsker det.

 

Kos dere folkens

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så... Begge bilene til Franklin er nå borte. Ikke i garasjen, ikke i impound, ikke grove Street garage.

 

Den han startet spillet med samt en pimpet ut superbil. All gone.

 

Noen tips?

 

Kanskje den kommer tilbake etter noen oppdrag?

 

Nåå kan man ta flight school?

Hvis du mente "Når", så er jeg ganske sikker på at du får muligheten litt etter du har fått Trevor.
EDIT: Svarte 2 personer.
Endret av Feqzz
Lenke til kommentar

Hvis noen lurer på hvorfor de alltid har et mission med Franklin tilgjengelig uten at det finnes noen bokstav eller sted man skal dra til er løsningen som følger:

 

Man må ringe Tonya og gjøre en 2-3 taueoppdrag for å gjøre den missionen ferdig. Må også nevnes at man bare får lov til å ta en tauemission av gangen, så man må altså gjøre et annet mission mellom hver gang man skal taue.

 

Bugget meg som f hver gang jeg ville cleare alle side-missions før et heist. :ph34r:

Lenke til kommentar

Faen meg første gang på mange, mange år at jeg har kastet kontrollerer fra meg.. Det tredje og siste triathlonet, det harde, så var jeg på tur til å vinne, lå foran alle.. Men, trykka som et helvete, og nøyaktig to sekunder før mål, så kommer jeg borti den B-knappen som gjør at jeg ser løpe fra helikopteret, og jeg skeier ut til rett venstre, og ender opp på fjerde plass! Faen! :mad:

LOL!

Lenke til kommentar

Faen meg første gang på mange, mange år at jeg har kastet kontrollerer fra meg.. Det tredje og siste triathlonet, det harde, så var jeg på tur til å vinne, lå foran alle.. Men, trykka som et helvete, og nøyaktig to sekunder før mål, så kommer jeg borti den B-knappen som gjør at jeg ser løpe fra helikopteret, og jeg skeier ut til rett venstre, og ender opp på fjerde plass! Faen! :mad:

Vet ikke om eg kom innom en bug. Eg begynte det siste Triathlon. Etter en stund i vannet får eg fullt på stamina med Trevor. Etter det hadde eg uendelig led Stamina ut løpet. Ble utrolig sliten i fingeren men klarte å vinne. Man før vel ikke uendelig med stamina når man har fullt?

Lenke til kommentar

Jeg digger dette spillet. På tross av mine manglende to biler (skal sjekke igjen om de dukker opp...).

 

Herlig variasjon i missions, selv om mange av de får meg til å få lyst å kaste kontrolleren i veggen etter tredje mislykkede forsøk.

 

Skulle absolutt gjort mer ut av Heists, tho.

Lagt mer variabler inn i det.

 

Er det slik at om man spiller missions på nytt, har man da tilgang til våpen man skaffet etter said mission tok plass? Feks om jeg går tilbake til et Assassination mission hvor jeg ikke hadde sticky bombs, kan jeg gå tilbake og bruke sticky bombs?

 

If so, blir det kos når jeg er ferdig med alt å gå tilbake en del. Må uansett gå over alle og få gull på alt.

 

Liker spesielt de mer sneaky missions, som feks

 

Når Michael sniker seg rundt på the freighter mens Franklin dekker ham med sniper rifle

 

 

Smalltimer: helt klart. Forskjellig musikk, forskjellig approach, helt sant.. Og jeg digger trevor sin fantastiske personlighet gjennom spillet. Selv om jeg foretrekker spille som Michael (dog har han ikke like nice suits som Franklin..)

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...