Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Det med spawning og despawning er virkelig forferdelig.. Jeg hadde kjørt langt oppover mot Blaine Country og funnet en bil med båthenger. Så kkører jeg helt ned til Los Santos igjen og skal se om det er andre bilder du kan feste tilhengeren på. Jeg stopper på en parkeringsplass, og går 5 meter vekk fra bilen, setter meg inn i en ny, og både hengeren og bilen forsvinner. Akkurat det blir litt for dumt.

Hadde håpet på forbedring her. Men deg ser da ikke slik ut i videoer? Håper det ikke vil være like ille på pc.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte 5 min og 30 sek fra havneområdet i sør-øst til nord. Brukte den hvite bilen som Franklin har tidlig i spillet, og kjørte så fort jeg kunne.

 

Takk for at du sjekket opp! :) Virker som at spillet er ganske stort, og ifølge dette bildet burde det være mye større enn både RDR og Far Cry 3, som begge hadde ganske store verdener etter min mening.

Lenke til kommentar

Hadde håpet på forbedring her. Men deg ser da ikke slik ut i videoer? Håper det ikke vil være like ille på pc.

Er det bare jeg som begynner å bli drittlei maset om PC-versjonen, som ikke engang er bekreftet ennå?

 

For øvrig må jeg være den heldigste personen på planeten. Har den digitale versjonen til PS3, og har ennå til gode å finne popups av betydning. Jeg kan også stjele en bil, klatre opp på et hustak, spasere rundt i nabolaget og komme tilbake ti minutter senere og finne bilen akkurat der jeg parkerte den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er ikke lei av PC maset i det hele tatt, GTA er et spill som er best på PC, basta! Og jeg vet hvor mye Rockstargames klarer å få til, men for så å lage spillet på en 8år gammel konsoll: OM det er kun det de skal gjøre blir jeg jevli skuffa over hvor sleipe de er.. Jeg synes heller de skal gi de millioner av PC fansene goden til å spille GTA 5, og Rockstargames kommer uansett til å gå i profitt..

 

 

Det er nettopp det jeg savner... :confused:

 

Nå skal jeg bevisst tråkke en del folk på foten her, men min mening er at store delen av musikken er lagt opp for folk under 18år...og det er jo litt ironisk :rofl:

Haha ja det er en annen ting som skuffer meg litt :p Virker som de har brukt mest penger på RAP og hip hop. Kommer nok alltid til å savne San andreas' K-ROSE, no matter what! :p

Endret av Sundvallen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nettopp det jeg savner... :confused:

 

Nå skal jeg bevisst tråkke en del folk på foten her, men min mening er at store delen av musikken er lagt opp for folk under 18år...og det er jo litt ironisk :rofl:

 

Jeg liker 80-tallsmusikk også, og regner med det er nok av det. Men det er vel en custom radiokanal hvor man kan legge inn sin egen musikk, som i tidligere spill? Så da fyller jeg nok den med slikt som dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...