Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plutselig gleder jeg meg så voldsomt til dette spillet, hva i faen? Og her snakker vi skikkelig lengsel.

 

I feel your pain ! Kjøpte Saint's Row IV bare for at de siste dagan før GTAV kommer ikke skal føles så lenge, men må enda nu vente på SRIV i 14 dager til.

 

Har prøvd å få tia til å gå med å spille litt minecraft og de dagan som jeg har klart å orket det har gådd fint. Ellers har det vært vanskelig å finne noe som frister å spille. Har runnet Bioshock Infinite flere gang, spilt utallige mange timer med Trials Evolution både på 360 og på PC.

 

Runnet Bulletstorm i dag på 360 for første gang og det var faktisk underholdende.

 

SRIV og GTAV kan virkelig ikke komme fort nokk. Jo fortere de kommer jo fortere har vi noe å gjøre før neste generasjon kommer å endelig tar over.

Lenke til kommentar

"Would you ever play Grand Theft Auto: V?"

"Errr, no. It's just not my style. I'm more of a Halo guy".

 

Haha.

Utrolig hvordan Halo og COD er likt av eldre.

Min far og noen tanter og onkler bruker og treffes hver uke og spille et spill i 40 min .

 

Det startet med Worms Ps1, gikk over til Halo serien, stoppet etter 2 og startet med Modern Warfare til nå.

Haha, trudde aldri jeg skulle bli lei av og spille spill hjemme XP

Fifa er verst , når man ikke liker fotball og man må se på masse kamper da dør jeg innvendig .

Snart kommer vi til det stadiet hvor spill er på gamlehjem om 20 år.

Det er jo bare bra og for det hjelper og stimulere hjernen til eldre med dårlig hukommelse.

 

Håper jeg liker spill når jeg blir gammel.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...