Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørt at det skal være haier i spillet. Kan allerede se for meg hvor redd jeg blir når jeg er ute og dykker og koser meg, og så ser jeg en hai i nærheten. Vitenskapelig korrekt angriper de sjeldent dykkere, men noe sier meg at R* ikke har gått så dypt i programmeringen her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ser at mange har valgt Xbox 360 (ref http://www.diskusjon...owtopic=1525062 ). Er det noen spesiell grunn til dette, eller kun fordi dere ikke har ps3/liker Xbox 360 som konsoll bedre?

 

Lurer på hvilken konsoll jeg skal velge...

Lol Xbox fanboys og 2 stykker som kjøper til begge konsollene.

 

Spar meg.

 

Kjøp til den konsollen du har.

Bare husk at du må trenger flere disker til Xbox versjonen.

http://www.nowgamer.com/news/1988782/gta_5_2_discs_on_xbox_360_with_mandatory_install.html

 

Bortsett fra det så må du bare gjøre hva du vil.

Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollene, derfor jeg lurte. Trodde kanskje det kunne være noe med ytelsen e.l.

Men da får jeg bare se da :)

 

Takk.

Bruker aldri være noen forskjell. visst du hadde baller av stål kunne du ventet til Ps4 og Xbox one versjonen. Men for og være ærlig så vil ingen klare og vente så lenge.

 

Og beklager jeg sa ikke spar meg til deg,

det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet.

Jeg liker Playstation så jeg vil alltid kjøpe det. Men Pc begynner og ta over kroppen min :tease:

Lenke til kommentar

Bruker aldri være noen forskjell. visst du hadde baller av stål kunne du ventet til Ps4 og Xbox one versjonen. Men for og være ærlig så vil ingen klare og vente så lenge.

 

Og beklager jeg sa ikke spar meg til deg,

det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet.

Jeg liker Playstation så jeg vil alltid kjøpe det. Men Pc begynner og ta over kroppen min :tease:

 

Jeg venter nok ikke til Xbox One/PS4. Men jeg skal muligens skaffe en kopi til Xbox One/PS4/PC etterhvert også, hvis jeg liker spillet.. Hehe "hvis", etter å ha elsket alle de foregående spillene er det nok ingen fare for at dette blir noe annerledes.

 

Hva mente du forresten med:

"det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet."

 

Noe galt med navnet mitt/nicket mitt? :p

Lenke til kommentar

 

Hva mente du forresten med:

"det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet."

 

Noe galt med navnet mitt/nicket mitt? :p

Nice.

 

Følg med på Xbox 360 vs Ps3 tråden.

Samtaler går kun på visst man liker xbox, snakker man positivt om xbox, visst man liker Ps3 så snakker man kun om de gode tingene til Ps3.

 

Også har du de som liker begge, disse folkene er som regel lettest og høre på.

Lenke til kommentar

Nice.

 

Følg med på Xbox 360 vs Ps3 tråden.

Samtaler går kun på visst man liker xbox, snakker man positivt om xbox, visst man liker Ps3 så snakker man kun om de gode tingene til Ps3.

 

Også har du de som liker begge, disse folkene er som regel lettest og høre på.

 

Hehe, jepp. Klar over at det finnes mange fanboys her :)

Men, siden du beklaget at du skrev "spar meg". Så tenkte jeg at det var noe med nicket mitt, siden du etterpå skrev setningen jeg markerte med fet skrift :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg har begge konsollene, derfor jeg lurte. Trodde kanskje det kunne være noe med ytelsen e.l.

Men da får jeg bare se da :)

 

Takk.

 

jeg har bestilt en CE til hver konsoll til jeg får vite hvilke konsoll som spillet kjører best på. selv håper jeg det kjører best på 360 pga kontrollen, men safer uansett. men det aller beste ville vært en pc release på dag 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...