Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker når jeg våknet opp mitt i country delen av SA,

 

Jeg bare helt wtf ? hvor er jeg ? så sjekket jeg kartet og bare nice!

 

3 delen var kjedeligst, men ørken delen tok jo bare helt av.

 

Det er viktig og ikke skifte kanal når man begynner i hver del av spillet fordi alle kanalene er som regel linket til en del av verdenen. som Gta 4 hvor musikken skiftet seg etter hvordan bil man kjørte.

Lenke til kommentar

Det er viktig og ikke skifte kanal når man begynner i hver del av spillet fordi alle kanalene er som regel linket til en del av verdenen. som Gta 4 hvor musikken skiftet seg etter hvordan bil man kjørte.

 

Mye mulig, men det er K-Rose som gjelder i SA og Vladivostok i IV! Case Closed! ;p

Lenke til kommentar

Nightcall er ikke confirmed, eneste greia er at Kavinsky er bekrefta for vert for Electro-kanalen. Håper at Nightcall allikevel blir med.

Det kan stemme, håper det samme at ihvertfall en av sangene hans er med, sikkert stemningsfullt å roame byen med Nightcall på.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Noen detaljer fra Famitsu

 

http://www.vg247.com...-gta-v-details/

 

Your dog’s name in the game will be Chop and you’ll be able to customize him, with the ability to change his collar, other accessories and more. You might even end up losing your dog, if you don’t keep an watch over him.

 

The article also reveals that over 15 types of wild animals can be found in the game.

 

The animations of the game have improved a lot since the last GTA release, according to Rockstar. Each of the three characters has also been given a specific walking animation to add to the realism.

 

The game will also feature a dedicated underwater mission which Michael and Trevor will take part in. They’ll travel to the location using jet-skis.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...