Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal ikke trenge det, nei.

 

nei var ikke det jeg trodde jeg heller, men vet feks når jeg spiller/har spilt zombie på black obs 2 så lagge det noe vanvittig på min elite så har måttet hentet en slim, der det er noe bedre(men fortsatt lagg)

 

noen som skjønner hva jeg prater om eller?:)

Lenke til kommentar

GTA kommer alltid til PC en stund etter at det har vært utgitt til konsollene, og slik har det vært lenge. Rockstar trenger ikke å annonsere at spillet blir å komme, fordi det kan vi ta som en selvfølge til nå. Så er det mange som sier at Red Dead Redemtion aldri kom til PC. Da svarer jeg at RDR aldri har hatt røttene sine til PC. GTA 1 og 2 var opprinnelige PC-spill, og har røttene sine fra PC. Alle GTA-spill har på et eller annet tidspunkt kommet til PC, og dette er en tradisjon de neppe gir slipp på.

 

Hvorfor gjør de dette? Lønnsomhet. PC er større utsatt for piratkopiering enn det konsoller er. For å unngå at mange piratkopierer spillet til PC, istedet for å kjøpe det til konsoll, er det mest lønnsomme å melke konsollmarkedet før PC-markedet.

Lenke til kommentar

Det kommer blir ps3 på meg, kjøper det sikker til ps om/når det er kommet dit når det er på salg en aller annen gang.

 

Når det gjelder klaging rundt at det ikke er til pc enda kan jeg forstå litt av frustrasjonen, hadde for eks BF4 bare kommet til konsoll hadde jeg klikket :p

Lenke til kommentar

Jeg får ikke frem bilde du postet. Ikke det under coveret i førstepost heller. Er bare et kryss der.

 

At cdon og andre har GTA V til forhåndsbestilling betyr ingenting. Husker de hadde RDR også, men det har enda ikke kommet. Forhåpentligvis vil begge komme, tenker da på lenken til IGN.

 

Da skal alle bildene være fikset. Det kom uansett herfra:

 

http://www.gtagaming.com/v/news/2209

 

 

Sakset fra den andre tråden (fra reddit):

5HFt8jz.png

:D

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

GTA kommer alltid til PC en stund etter at det har vært utgitt til konsollene, og slik har det vært lenge. Rockstar trenger ikke å annonsere at spillet blir å komme, fordi det kan vi ta som en selvfølge til nå. Så er det mange som sier at Red Dead Redemtion aldri kom til PC. Da svarer jeg at RDR aldri har hatt røttene sine til PC. GTA 1 og 2 var opprinnelige PC-spill, og har røttene sine fra PC. Alle GTA-spill har på et eller annet tidspunkt kommet til PC, og dette er en tradisjon de neppe gir slipp på.

 

Hvorfor gjør de dette? Lønnsomhet. PC er større utsatt for piratkopiering enn det konsoller er. For å unngå at mange piratkopierer spillet til PC, istedet for å kjøpe det til konsoll, er det mest lønnsomme å melke konsollmarkedet før PC-markedet.

 

For å unngå at det diskuteres alt for mye PC i denne tråden, ta det her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1524949

Lenke til kommentar

Står at komplett selger GTA V fra 18 mars 2014 her:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=653743

 

Det betyr vel at det kommer. Og kanskje det er bra at det kommer en tid etterpå slik at det kan optimaliseres litt for pc. :)

 

 

Komplett.no sitter ikke med info på når en pc-versjon eventuelt kommer. De gjetter. Og det vil ta lengre tid enn et halvår å optimalisere GTA V for pc.

Lenke til kommentar

Komplett.no sitter ikke med info på når en pc-versjon eventuelt kommer. De gjetter. Og det vil ta lengre tid enn et halvår å optimalisere GTA V for pc.

 

Vil det? Så du sitter på informasjon om hvordan disse spille utvikles? Hvordan kan det ha seg at flere spill lanseres samtidig til konsoll og PC?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

fordi flere team jobber på samme spill, dvs.et jobber med pc, et med ps3 og siste med 360 utgaven. og mtp at rockstar ikke er kjent for å lansere spill på pc og konsollene samtidig så vil det ta litt tid. forhåpentligvis vil dette forandre seg i den nye konsoll generasjonen hvor alt blir laget for x86 arkitektur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...