Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om høye jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg vil anta at jeg er over 180, muligens 185, og jeg mener bestemt at de fleste jenter er på høyde med meg..

Da er du nok ikke 180 eller 185. De aller fleste jenter jeg kjenner er rundt 165-175. Det er veldig sjeldent at jeg møter jenter som er høyere enn meg, og jeg er ikke spesielt høy for å være gutt heller (185 cm ca.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker veldig godt høye jenter, men lave er jo heller ikke å ligge unna. Det er et luksusproblem og like begge varianter :p Høyden kan jeg i alle fall love deg at du ikke trenger å skjemmes over. Gled deg heller over at dine tanker om deg selv sannsynligvis ikke gjelder for mange andre :)

Endret av SpecialForce
Skrevet
Se poisitivt på det, det værste jeg vet er å måtte bøye meg i 90 graders vinkel for å gi klem til ei jente.

Hahahaha, den kjenner jeg igjen. Helt enig! Jeg har sluttet å bøye meg, bare slenger armene mine rundt vedkommende. :new_woot:

Skrevet

Personlig så synes jeg høye jenter kan være attraktivt bare de har feminine trekk. Jeg er jo litt over 186 selv og synes det er trivelig å slippe å bøye seg ned til alle jenter jeg snakker med. Høye jenter kan være flotte de! :thumbup:

Skrevet

Jeg valgte en gang i tiden å ikke bli sammen med en rålekker jente fordi hun var 10cm høyere enn meg (er 176). I ettertid ser jeg jo at det var bare dumt, men føler meg alltid som en unge når folk er mye høyere enn meg.. I en nåværende alder av 24

Skrevet

Du er på kanten høy for min del. Foretrekker å måtte bøye meg litt ned. Er selv rundt 180 og foretrekker rundt rundt 165-175. Men altså, stemmer alt annet så gir jeg ganske så mye faen i høyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...