Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om høye jenter?


Anbefalte innlegg

Det er vel verdt å nevne at gjennomsnitt kan være flere ting, f eks hvilken gruppe 90% av norske menn faller inn under. Et tallgjennomsnitt basert på alle menn i Norge sier mindre i dette tilfellet enn å vite at f eks x% av norske menn er mellom 175-185 mens kun y% er under 160 eller over 200. Hvis man anser seg selv som lav når 51% av norske menn er høyere enn seg selv så er man kanskje litt streng med seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble innkalt og målt, men jeg var ikke tjenestedyktig. Alle i klassen min var på sesjon, om det så kun var for å bli målt og sendt hjem. Er det ikke disse målingene vi snakker om?
Jeg tror det. Men i så fall skulle de ha stryket av en 3-4 cm. på høydemålingen av meg for å komme fram til et nøyaktig mål.

 

Etter mitt intrykk, bærer høydemålingene på sesjon et sterkt preg av slumsing.

Lenke til kommentar
Det er vel verdt å nevne at gjennomsnitt kan være flere ting, f eks hvilken gruppe 90% av norske menn faller inn under. Et tallgjennomsnitt basert på alle menn i Norge sier mindre i dette tilfellet enn å vite at f eks x% av norske menn er mellom 175-185 mens kun y% er under 160 eller over 200. Hvis man anser seg selv som lav når 51% av norske menn er høyere enn seg selv så er man kanskje litt streng med seg selv.

Nja, nja. Et gjennomsnitt er ikke så mye mer enn et gjennomsnitt, men fordelingen av tallmaterialet kan jo være svært forskjellig (selv om det ofte er veldig godt normalfordelt, spesielt på naturlige ting som størrelse på folk).

Lenke til kommentar

Jeg synes den absolutte grensa går når det begynner å nærme seg 190. Noe særlig over det, så begynner det å bli litt sånn freakshow-tendenser, og det er generellt sett ikke så veldig bra. Huff. Ellers gir jeg faen så lenge de ikke er sånn sykt lave heller. Det blir fort useriøst og for dumt, særlig med tanke på at mange lave jenter oppfører seg litt smartass. Det er grenser for hvor stor i kjeften man bør være når man vandrer rundt som en jævla husnisse på 160 liksom. Grow up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...