Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om høye jenter?


Anbefalte innlegg

Jeg er en høy jente, 179 cm faktisk. Jeg har alltid vært høy, og har tidligere slitt med mitt selvbilde pga. dette. Men nå har jeg lært meg å venne meg til det, og er egentlig ganske fornøyd med høyden min. Den har sine fordeler, og ulemper.

 

Så nå lurer jeg på hva DU syns om høye jenter?

Maskulint? Elegant? ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jentehøy

Hei, er selv høy. det er ikke mye man kan gjøre med det når man nå en gang er høy. du burde heller bare se positivt på det. å være høy er flott, og oftes har de en pen kropp også:) og jeg liker uansett bare høye menn. de har mye kjekkere og mye mer mann for meg :p

Lenke til kommentar
Er ikke 180cm VELDIG normalt?

For gutter er det vel veldig nært gjennomsnittet (edit: Faktis rundt en halv cm over, hehe). For jenter er det ganske langt over.

 

Jeg er selv 189, og må si jeg foretrekker høye jenter. Helst skal hun ikke være høyere enn meg, men det kan jeg faktisk aldri oppleve å ha møtt. Nå er ikke høyda det viktigste (langt i fra, faktisk), men jeg tror mange gutter sliter med å ha en kjæreste som er høyere enn dem selv.

 

Som en venn av familien ofte sier, det krever en stor mann å være mindre enn sin kvinne!

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Jeg vil anta at jeg er over 180, muligens 185, og jeg mener bestemt at de fleste jenter er på høyde med meg..

 

De fleste jentene jeg vet om er mellom 165 og 175. Over 180 er heller sjelden jeg ser.

 

Jeg synes det kan være fint med høye jenter, men ofte er kroppen ganske lite feminin, og det synes jeg ikke er spesielt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...