Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om høye jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....Svært så mange som var positive til høye jenter her da. Av 100 personer jeg kjenner er det ingen av de som er no særlige store fan av det.

 

Enig, ble overrasket selv. Har også lagt merke til at mange av guttene som har svart er over 190. Hadde jeg vært 190, kunne jeg godt vært mer tolerant enn jeg er nå.

 

Er 183 cm, og jenter på rundt 180 og oppover blir gjerne for ekkelt for meg. Jeg får bulldozer-følelsen med én gang da.

 

Jeg må likevel legge til at høye jenter som skammer seg over høyden og luter ryggen er veldig turnoff. Er man høy burde man gå rakrygget og stolt.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting i mot høye jenter, er dog 1,91 selv :p

Men en kompis av meg (som er rundt 170) sa han aldri kunne vært med en jente som er høyere enn han, noe jeg ikke skjønte før han sa: tenk deg at du skal bøye deg opp for å kysse hu.

Da ser jeg poenget, det føles ikke veldig maskulint å måtte bøye seg oppover for å kysse ei jente. :p Kanskje bare et ur-instinkt jeg og min kompis deler men :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er selv 1.80 og går alltid med minst 5 cm heler. Er faktisk litt stolt over høyden min, er nå en gang født slik. Om vi skiller oss litt ut - all oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Har også vært sammen med en som var 1.70. Vi hadde ikke noe problemer med det :) Jeg synes ihvertfall jenter med høyde er flotte!

Lenke til kommentar

Jeg finner generellt høye jenter attraktivt 175-180 er den perfekte høyden for ei jente spør du meg. Hører meg til saken at jeg er mann på 20 og er 188 selv. Det som derimot er turn off er om hun er både høy og breskuldra.. det er direkte turn-off.. men generellt høye, velstelte og normale jenter på gitte høyde er bare elsk.

Lenke til kommentar

Jeg synes personlig det er søtt å være litt lav som jente. Høye jenter blir for meg alt for dominerende og jeg kunne aldri hatt en kjæreste som er høyere enn meg. Det blir for meg bare helt feil, og jeg ville følt meg en smule rar ettersom jeg er 186 på sokkelesten.

Den ene læreren min på VGS hadde en sykt høy samboer husker jeg. Jeg ble redd når jeg så henne og det hele så komisk ut når læreren min er rundt 160.

Halv hode under min størrelse er perfekt for en jente synes jeg - sånn i forhold til meg da selvfølgelig. Dette er jo individuelt for hvor høy man er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...