Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel du som er var det største problemet sist.... :whistle:
Det har jeg litt vanskelig for å tro i og med at jeg ikke hadde internett sist gang det var timesalg/supertirsdag.

Sidan me skal prøve å spamme denne tråden i dag kan me sikkert ha ei "skryteliste" frå forrige gang, slik at moderatorane ser kven dei skal gå etter. (alle med 20 innlegg, eller meir.) Så vidt eg såg stemmer det at L4r5 ikkje hadde eit einaste innlegg :cry:

 

 

 

Mr.Anki 87

Latias 77

Theo343 54

L O G I M A N 53

Sovehest 35

Todda7 34

2mmy91 33

Revolution 30

Hengende Lem 29

cruzader 27

WheelMan 26

Mondania 25

aklla 24

-Zeitgeist- 23

tosha0007 23

bIsk0p 20

 

 

 

Tilbake til topic: Klokka 14.00 vil me sjå Intel SSD på tilbod Netshop. Make it happen ;)

Lenke til kommentar
Få opp noe 10-20-30 kr saker da Stian, slik som de forrige gangene

Agreed!

 

+1

What they said.

 

Flott og se at netshop bryr seg såpass om forumet at de er villig til å gi bort en pc :)

 

Edit: Hva med en klassisk konkurranse der man poster hvorfår man mener at man burde få pc'en? Blir kanskje litt mye for deg å lese men.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Sidan me skal prøve å spamme denne tråden i dag kan me sikkert ha ei "skryteliste" frå forrige gang, slik at moderatorane ser kven dei skal gå etter. (alle med 20 innlegg, eller meir.) Så vidt eg såg stemmer det at L4r5 ikkje hadde eit einaste innlegg :cry:

 

 

 

Mr.Anki 87

Latias 77

Theo343 54

L O G I M A N 53

Sovehest 35

Todda7 34

2mmy91 33

Revolution 30

Hengende Lem 29

cruzader 27

WheelMan 26

Mondania 25

aklla 24

-Zeitgeist- 23

tosha0007 23

bIsk0p 20

 

han mener 28 eller mer....

 

men +1 fra meg også på frem med 10,20,30kr tinga :D

Lenke til kommentar
Flott og se at netshop bryr seg såpass om forumet at de er villig til å gi bort en pc :)

 

Edit: Hva med en klassisk konkurranse der man poster hvorfår man mener at man burde få pc'en? Blir kanskje litt mye for deg å lese men.

No skulle den eigentleg trekkas ut forrige gang, men sidan me på forumet mislukkas får me aller nådigst prøve på nytt i dag :innocent:

 

Trur ikkje Netshop orker lese gjennom ørten sider for å finne den beste begrunnelsen for kvifor den og den skal vinne...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...