Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konkurransetips 1: Den som tipser inn ett produkt som havner i Timesalg som faktisk det selges flest av? Kriterier, f.eks små varer til under 400kr gjelder ikke, så tips om vifte = ikke med i konkurransen. Men om noen tipser om ett skjermkort og det selges 25 stk av, en annen tipset om hard disk som det solgte 26 stk av vil HD tipseren vinne da "hans vare" solgte mest.

 

Kan evt brukes til en annen Timesalg på ett senere tidspunkt? Og dette kan benyttes over hele timesalget, men da bør det være at vare kommer bare 1 gang + kanskje på samlingen på siste tilbud for å gjøre det likt.

 

----

 

Konkurransetips 2:

Passer kanskje best per timesalg, men hva om det lages en tråd i forumet hvor brukere kan poste hva de tror kommer på neste timesalg. Den som har flest treff vinner. F.eks "Jeg tror det kommer en 32" LCD TV, 1 stk socket 775 CPU, 1 ekstern HD 1TB, og noen varer til. Begrenses opp til f.eks maks 10 forslag per bruker.

 

Den som har flest tips over hele dagen vinner hovedpremien, mens man har f.eks 1-3 mindre premier per timesalg.

Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Tosha0007 sin vidare draum for dagen:

 

CPU-kjølar:

Vil ha anten denne eller denne til ca 450 kroner.

 

RAM:

DDR3 RAM med brukbar hastighet og timings til rett over tusenlappen. Har blitt svak for Corsair sin dominator serie, så eit knalltilbod her er absolutt ikkje feil.

 

SSD/harddisk:

Trur "alle" vil ha x25-m i anten 80 GB eller 160 GB så her må de klare å koma med eit godt tilbod. Klarar det 1400 for 80 GB og 2800 for 160 GB så har de iallfall seld ein, truleg fleire til meg! Det klarar kanskje å presse Seagate 1.5 TB ned i ca 600 kroner og.

 

Skjermkort:

Super-duper-introduksjonstilbod på 5870 og 5850. Skal me seia 2300 og 1500?

Lenke til kommentar
Beklager, da var det jeg som husket feil. Du er inntil videre frikjent.. ;)
Du er tilgitt for denne gang.

 

 

-------------

 

 

Nå merker jeg at det kribler etter å få inn noen nye tilbud. Disse timetilbudene er avhengighetskapende. Vil jeg få noe spennende den neste timen mon tro? Tror ikke jeg kommer til å klare å rive meg vekk fra pcen i dag. Dama mi kommer til å bli oppgitt over meg frykter jeg. :p

Lenke til kommentar

Forslag til konkurranse:

Den som har det beste forslaget til konkurranse vinn PC-en, medan resten av topp 3 av forslaga får ein liten trøstepremie.

 

Sidan de sjølvsagt vel denne konkurransen ,og eg har det beste forslaget (sjå over) syns eg eg fortener den bærbare :innocent: *smiske, smiske, smiske*

 

Eg held faktisk på å kjøpe PC hos de allereie, så om de er litt ekstra snille seier eg ikkje nei takk :p

Lenke til kommentar

Skulle vært tilbud hvert 15. minutt fra 18:00 til 21:00. Hadde gjort dagen langt mer effektiv. Jeg rakk å ombestemme meg fordi betenkningstiden ble for lang på de første tilbudene...

 

Edit:

Legge til at det er veldig bra med langt mer fokus på HW denne gang. Sist tirsdag var det mye kjøkken-dame-ting.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært bedre om Netshop bare lodder ut laptopen ut ifra de som faktisk har kjøpt noe i løpet av dagen fra timesalgsgreia? Eller skal 'konkurransen' kun være for oss på diskusjon.no?
Synes konkurransen skal være forbeholdt oss på diskusjon.no. Men det er selvsagt av egoistiske grunner. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...