Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Hva med å et gitt klokkeslett se hvor mange innlegg det er i tråden. Så setter du opp et program til å velge et tilfeldig tall innenfor dette antallet og den som har den posten tallet du får opp vinner laptopen?

Godt forslag, men blir det ikke fort mye spamming når alle skal sikre seg flest mulig "lodd"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bla bla bla :p

 

Forrige gang så gikk det ut på at "vi" måtte nå et visst antall poster. Dette "trur" jeg ikke falt helt i smak hos moderatorene, da det til tider ble litt mye spamming. :)

 

Men jeg noterer hva dere sier, og skal innen kort tid annonsere en konkurranse =)

 

 

 

/Stian - NetShop.no

Lenke til kommentar
bla bla bla :p

 

Forrige gang så gikk det ut på at "vi" måtte nå et visst antall poster. Dette "trur" jeg ikke falt helt i smak hos moderatorene, da det til tider ble litt mye spamming. :)

 

Men jeg noterer hva dere sier, og skal innen kort tid annonsere en konkurranse =)

 

 

 

/Stian - NetShop.no

Kult :D

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål. Für Alles. :)

 

En må ikke bekrefte ordre men bare la de "eventuelle" kjøpene ligge i handlekurven, om du skal kjøpe de så gjør du det til slutt når du har funnet og lagt til i handlekurven?

(dårlig formulert spørsmål)

 

mvh

hrrr

 

Jo, du må trykke på "bekreft", men den kan slettes senere om du ombestemmer deg =)

 

 

/Stian - NetShop.no

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål. Für Alles. :)

 

En må ikke bekrefte ordre men bare la de "eventuelle" kjøpene ligge i handlekurven, om du skal kjøpe de så gjør du det til slutt når du har funnet og lagt til i handlekurven?

(dårlig formulert spørsmål)

 

mvh

hrrr

 

Jo, du må trykke på "bekreft", men den kan slettes senere om du ombestemmer deg =)

 

 

/Stian - NetShop.no

 

Tusen takk for meget raskt svar! ;)

Ser fram til handel.

Lenke til kommentar

Føler det er veldig fokus på at enkelte produkter finnes billigere andre steder. Beklager at jeg har bidratt til dette.. Jeg synes surertirsdag er et supertiltak, men vil selvfølgelig ikke at mine forumsøsken skal komme dårligere ut av en handel på noe som blir fremstilt som kanontilbud.

 

11,6"-12,1" 1366x768 med Win7!

 

Intel X25-M SSD!

 

Tillater meg fortsatt å komme med ønsker. Vi ble nesten lovet SSD sist supertirsdag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...