Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann Alle! =)

 

Godt og se at dere faktisk ikke har trengt min hjelp enda. Ser det har vært noen spørsmål her, men med god førstepost ser det ut som om dere klarer dere helt fint =)

 

Men jeg har et annet problem her som jeg trenger hjelp med! ;D

 

Forrige supertirsdag så hadde jeg en konkurranse, hvor jeg hadde en laptop i førstepremie.

Som sikkert flere bittert husker, så klarte dere ikke den gang oppdraget, og den ble liggende på lager å støve.

Saken er da at jeg fortsatt har denne laptoppen å gi bort, men jeg kommer ikke på noen god konkurranse og holde. Er det noen som kan hjepe meg her? Med et godt forslag til konkurranse? ;D

 

 

Hilsen Stian - NetShop.no

Lenke til kommentar
Dere som har kjøpt powerball - kjøpte dere med sånn speedcounter og starttråd også, eller er det ikke nødvendig?

 

 

Lå ikke den Seagaten ute for salg kl. 10.00? eller har jeg blingsa? :blush:

 

Dette var en 1TB-disk. Den som lå ute kl. 10 var på 320GB.

OK... nå husker jeg det ;)

 

 

Har selv powerball fra før med speedcounter, men personlig synes jeg den bare ødelegger for den forebyggende og "hjelpende" effekten, da man konstant stresser for å slå sin personlige rekord. Trådstart kan være greit for nybegynnere, men etter hvert kan man starte den med tommelen, dra den på bordet, buksa, armen, etc :)

Okej... da ble det bare powerballen da ;)

Lenke til kommentar
Heisann Alle! =)

 

Godt og se at dere faktisk ikke har trengt min hjelp enda. Ser det har vært noen spørsmål her, men med god førstepost ser det ut som om dere klarer dere helt fint =)

 

Men jeg har et annet problem her som jeg trenger hjelp med! ;D

 

Forrige supertirsdag så hadde jeg en konkurranse, hvor jeg hadde en laptop i førstepremie.

Som sikkert flere bittert husker, så klarte dere ikke den gang oppdraget, og den ble liggende på lager å støve.

Saken er da at jeg fortsatt har denne laptoppen å gi bort, men jeg kommer ikke på noen god konkurranse og holde. Er det noen som kan hjepe meg her? Med et godt forslag til konkurranse? ;D

 

 

Hilsen Stian - NetShop.no

Gi den til Anki

Lenke til kommentar

Du bestemmer deg for eit tal, og den i tråden som skriv det innlegget vinn den bærbare ;)

Du må sjølvsagt ikkje sei kva tal det er før konkurransen er over, men ein PM til meg om kva innleggnummer eg må skrive hadde vore fint :ph34r:

 

Elles så kan du berre gi meg den bærbare som erstatning sidan eg syns forrige premie, PowerBallen var meir eller mindre nyttelaust som trening :p Sjølv om det sikkert berre er eg som brukar den feil :blush:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Er det noen som kan hjepe meg her? Med et godt forslag til konkurranse? ;D

 

 

Hilsen Stian - NetShop.no

Hva med å et gitt klokkeslett se hvor mange innlegg det er i tråden. Så setter du opp et program til å velge et tilfeldig tall innenfor dette antallet og den som har den posten tallet du får opp vinner laptopen? Da blir det som om hver post er et lodd i et lotteri.

Jeg foreslår at dette tas klokken 20 eller noe slik at så mange som mulig får muligheten til å være med på trekningen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...