Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper på noen saftige Intel SSD-tilbud:)

 

Fixed :dremel:

No har skrive Intel SSD så mange gonger i denne tråden at eg trudde at alle skjønte det var Intel SSD eg sikta til når eg skreiv SSD. Men elles takk for retting :p

 

Edit: Syns nesten du kunne tatt og redigert innlegg mitt der eg synda mot Intel SSD-ane og lagt inn Intel der det skal vera. Sjølve kjenner eg meg litt lat i dag :blush:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Litt skuffet over at tilbudene så langt ikke er bedre. PS3 Slim-tilbudet er jo ok det, men ikke mye tilbud i forhold til mange andre nettbutikker (2560 kr hos pixmania, 2690 kr hos dustinhome). Hadde Netshop greid å prise tilbudsvarene slik at det ble skikkelig bang for the buck - også i forhold til andre nettbutikker - ville det vært langt lettere å gå til innkjøp av f.eks. en PS3.

 

Meningen er vel å opprettholde en viss margin selv med lavere prisede varer, men hvor mye har de å tape innenfor et vindu på én time egentlig?

Lenke til kommentar

Da trur jeg at jeg har funnet på en god kunkurranse =)

 

 

Laveste UNIKE bud, får kjøpe den for summen personen byr!

DVS: Du må være alene om å ha bydd denne summen.

Det er da laveste unike sum som får budet.

Og budet skal være i hele KR, DVS ikke med ,øre!

Minimumsbeløpet er 10Kr!

Og det er maks 10 bud pr bruker =)

 

Bud sendes til meg på PM, og jeg hadde satt pris på om dere hadde satt budet deres i "Topic", slik at det er lettere for meg å sortere!

Håper dette ble enkelt nok forklart, men er det noen spørsmål, er det bare og spørre =)

 

Så stenger jeg PM boksen kl 20.00 =)

 

Og det bys da på en slik en:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=124456

 

 

/Stian - NetShop.no

Endret av Stian_Netshop
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...