Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?


Anbefalte innlegg

Er chemtrails lik geoengineering

 

Der finnes selskaper som driver med å manipulerer været og driver jamming i militær hensikt. Men det er målbare hendelser som en kan måle fra bakken og i luft prøver.

 

Kondenstriper er eksosen av fly. MEN jeg kan gi konspirasjonteoretikerne et poeng da, kondestriper er noe CO2, samt at det generere skyer som reflektere lys (husker ikke i farta hvor mye de reflekterer, men en fant det ut når alle flyene i USA ble grounda 12/9-2001) så, for å strekke det over en lengre tidshorisont, forandrer været på jorda, aka geoengineering. Så hvis en argumenterer for at chemtrails er der for å påvirke været og klimaet så har en faktisk rett.

 

Det jeg alltid har stusset på, er de som mener det er der for å manipulere mensker, hvorfor inne i helvete putter du det da i flybensin? Det ville jo vært 10 000 ganger bedre å puttet det i vanlig bensin, da ville jo spredningen vært der mennesker ferdes.

 

Og aka kviksølv, hvis du er redd for å få i deg kvikksølv så bør du også slutte å spise ris i tilegg til fisk. samt endel kornprodukter.

 

Og når du er på vaksinefrykt og kvikksølv, husk at når du spiser salt, så spiser du faktisk KLOR, er KLOR virkelig godt for deg. En bruker jo KLOR for å bleke klær og rense toaletter. Det kan da umulig være bra. I tilegg får du jo også i deg SODIUM, har du googlet SODIUM? Sett hva som skjer når det kommer i kontakt med vann. Kan du tenke deg hva slags ting som skjer inne i kroppen din når du får i deg SODIUM?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er chemtrails lik geoengineering

 

Der finnes selskaper som driver med å manipulerer været og driver jamming i militær hensikt. Men det er målbare hendelser som en kan måle fra bakken og i luft prøver.

 

Kondenstriper er eksosen av fly. MEN jeg kan gi konspirasjonteoretikerne et poeng da, kondestriper er noe CO2, samt at det generere skyer som reflektere lys (husker ikke i farta hvor mye de reflekterer, men en fant det ut når alle flyene i USA ble grounda 12/9-2001) så, for å strekke det over en lengre tidshorisont, forandrer været på jorda, aka geoengineering. Så hvis en argumenterer for at chemtrails er der for å påvirke været og klimaet så har en faktisk rett.

 

Det jeg alltid har stusset på, er de som mener det er der for å manipulere mensker, hvorfor inne i helvete putter du det da i flybensin? Det ville jo vært 10 000 ganger bedre å puttet det i vanlig bensin, da ville jo spredningen vært der mennesker ferdes.

 

Og aka kviksølv, hvis du er redd for å få i deg kvikksølv så bør du også slutte å spise ris i tilegg til fisk. samt endel kornprodukter.

 

Og når du er på vaksinefrykt og kvikksølv, husk at når du spiser salt, så spiser du faktisk KLOR, er KLOR virkelig godt for deg. En bruker jo KLOR for å bleke klær og rense toaletter. Det kan da umulig være bra. I tilegg får du jo også i deg SODIUM, har du googlet SODIUM? Sett hva som skjer når det kommer i kontakt med vann. Kan du tenke deg hva slags ting som skjer inne i kroppen din når du får i deg SODIUM?

 

Om noen vil bruke litt tid på en video angående geoengineering er dette denne. Et intervju med Dane Wigington som har forsket på dette i 15 år. Her er det fakta og ikke synsing. Faguttrykk i bøtter og spann for de som ticker av den boksen. 

 

Denne prosessen kan ikke foretas raskt. Da ville alle fornuftige mennesker gått til krig umiddelbart. Husk at i USA er det en plass med nesten slike hedge stones hvor det er skrevet det nye 10 reglene man skal leve etter og samtidig er det også innhugget at folketallet skal være 500.000.000. Hvordan dette ikke er blitt sprengt i filler er meg en eneste stor gåte.

 

Kvikksølv, salt etc. Alt dette er i helt andre konsentrater enn i en vaksine. Det er akkurat det samme man kan si om alkohol da. Du kan ikke ta deg et glass vin. Om du derimot tar en dagers helgefyll har den nok en annen effekt på kroppen enn det ene glasset med vin.

 

https://youtu.be/ziyM7dBKHcs

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Om noen vil bruke litt tid på en video angående geoengineering er dette denne. Et intervju med Dane Wigington som har forsket på dette i 15 år. Her er det fakta og ikke synsing. Faguttrykk i bøtter og spann for de som ticker av den boksen. 

 

Denne prosessen kan ikke foretas raskt. Da ville alle fornuftige mennesker gått til krig umiddelbart. Husk at i USA er det en plass med nesten slike hedge stones hvor det er skrevet det nye 10 reglene man skal leve etter og samtidig er det også innhugget at folketallet skal være 500.000.000. Hvordan dette ikke er blitt sprengt i filler er meg en eneste stor gåte.

???

 

Tror du og han mener global oppvarming, som kondenstriper også sterkt bidrar til. Ingen er uenig der i at kondenstriper bidrar til det. Det er alt det andre som det såkaldt bidrar til som er spørsmålet her og som ingen har noen beviser for. (untatt tidligere nevnte forsøk på å kontrolere været lokalt og i militær samenheng, som feks ved bruk av chafs)

 

Kvikksølv, salt etc. Alt dette er i helt andre konsentrater enn i en vaksine. Det er akkurat det samme man kan si om alkohol da. Du kan ikke ta deg et glass vin. Om du derimot tar en dagers helgefyll har den nok en annen effekt på kroppen enn det ene glasset med vin.

 

https://www.youtube.com/watch?v=slrzX6uUqT0

Så, la meg forstå deg riktig, så er det bedre å drikke en flaske med brennvin (aka ris/fisk) en å ta seg et glass øl (aka vaksine)?

 

Og hva med alt KLORET og SODIUMET vi får i oss via saltet, hva med det? Er ikke det giftig etter de samme vaksinemekanismene som en bruker mot kvikksølv?

 

Hvis argumente om at kjemisk bundet kvikksølv er farlig for deg så kan du jo overhode ikke spise salt, det ville jo tatt livet av deg med en gang.

Lenke til kommentar

???

 

Tror du og han mener global oppvarming, som kondenstriper også sterkt bidrar til. Ingen er uenig der i at kondenstriper bidrar til det. Det er alt det andre som det såkaldt bidrar til som er spørsmålet her og som ingen har noen beviser for. (untatt tidligere nevnte forsøk på å kontrolere været lokalt og i militær samenheng, som feks ved bruk av chafs)

Ta en tom plastflaske og skru på toppen. Deretter vrir du flaska slik at du komprimerer luften skikkelig. Mens du holder trykket tar du to fingre og skrur av toppen. Hva skjer og hva observerer du etterpå?

 

Kondensstriper eksisterer ikke av den grunn folk tror.

Se videoen slik at du får de fulle opplysningene.

 

 

Så, la meg forstå deg riktig, så er det bedre å drikke en flaske med brennvin (aka ris/fisk) en å ta seg et glass øl (aka vaksine)?

 

Motsatt :)

 

 

Og hva med alt KLORET og SODIUMET vi får i oss via saltet, hva med det? Er ikke det giftig etter de samme vaksinemekanismene som en bruker mot kvikksølv?

Hvis argumente om at kjemisk bundet kvikksølv er farlig for deg så kan du jo overhode ikke spise salt, det ville jo tatt livet av deg med en gang.

 

Motsatt igjen :)

 

I svaret vedr. vaksinen var det 12 linker. Nok lesestoff og dokumentasjon der.

Lenke til kommentar

Ta en tom plastflaske og skru på toppen. Deretter vrir du flaska slik at du komprimerer luften skikkelig. Mens du holder trykket tar du to fingre og skrur av toppen. Hva skjer og hva observerer du etterpå?

 

Kondensstriper eksisterer ikke av den grunn folk tror.

Se videoen slik at du får de fulle opplysningene.

 

 

 

Motsatt :)

 

 

 

Motsatt igjen :)

 

I svaret vedr. vaksinen var det 12 linker. Nok lesestoff og dokumentasjon der.

Tror du må lese deg opp i litt kjemi her, hva er farligst:

1 dose kjemisk bundet kvikksølv eller 1 dose ubundet kvikksølv?

I vaksiner er der bundet kvikksølv som ikke reagerer (og selv om det skulle være ubundet kvikksølv er mengden mikroskopisk).

I mat, spesielt fisk og ris fra industrinasjoner er der fritt kvikksølv og arsenikk. Det er en grunn hvorfor gravide blir frarådet å spise enkelte typer fisk og matretter.

 

Når det kommer til bundet vs ubundet så er KLOR og SODIUM i salt bundet, på samme måte som i vaksiner, derfor er det ikke farlig. MEN hvis du (og dine sjaraltaner på youtube) skal komme med kvasi vitenskap om kvikksølv i vaksiner så må også de samme prinippene gjelde på andre forbinelser som salt. Eller er det sån at naturkreftene bare virker selektivt?

 

Og hva har en flaske som jeg setter under trykk med hånkraft i romtemperatur med å gjøre mot en turbofan jetmotor som opperere i - nte grader? Ett mer realistisk (men fortsatt langdt fra likt) forsøk vil være å starte en bil når det er minus 20 ute, hva observere du at kommer ut av eksosrøret? og hvis du gjør det sammen om sommeren, hva observerer du da?

 

Jeg skjønner ikke helt hva du vill her, hva er det du prøver å si at kondenstriper gjør for folk og fe (annet en å drive med global oppvarming) og som kan bevises og ikke forutsies med værkart og kunskap om hvilket fly og hvilken rute det flyr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du må lese deg opp i litt kjemi her, hva er farligst:

1 dose kjemisk bundet kvikksølv eller 1 dose ubundet kvikksølv?

I vaksiner er der bundet kvikksølv som ikke reagerer (og selv om det skulle være ubundet kvikksølv er mengden mikroskopisk).

I mat, spesielt fisk og ris fra industrinasjoner er der fritt kvikksølv og arsenikk. Det er en grunn hvorfor gravide blir frarådet å spise enkelte typer fisk og matretter.

 

Når det kommer til bundet vs ubundet så er KLOR og SODIUM i salt bundet, på samme måte som i vaksiner, derfor er det ikke farlig. MEN hvis du (og dine sjaraltaner på youtube) skal komme med kvasi vitenskap om kvikksølv i vaksiner så må også de samme prinippene gjelde på andre forbinelser som salt. Eller er det sån at naturkreftene bare virker selektivt?

http://traceamounts.com/ten-lies-told...

 

 

Og hva har en flaske som jeg setter under trykk med hånkraft i romtemperatur med å gjøre mot en turbofan jetmotor som opperere i - nte grader? Ett mer realistisk (men fortsatt langdt fra likt) forsøk vil være å starte en bil når det er minus 20 ute, hva observere du at kommer ut av eksosrøret? og hvis du gjør det sammen om sommeren, hva observerer du da?

 

Jeg skjønner ikke helt hva du vill her, hva er det du prøver å si at kondenstriper gjør for folk og fe (annet en å drive med global oppvarming) og som kan bevises og ikke forutsies med værkart og kunskap om hvilket fly og hvilken rute det flyr.

 

Toppen vil smelle av og det vil komme røyk ut. Har du vurdert om jetmotorene kan bli drevet av komprimert luft og at det er denne røyken du ser bak vingene?

 

Global oppvarming: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1835377

Lenke til kommentar

Jeg personlig kan ikke forklare den kjemiske prosessen i chemtrails. Hva jeg kan si er at alle de jeg har vært i kontakt med og de andre i AnArv aldri har sett slike skyer før ca. 2008/09. Som du sikkert har sett tror vi på Gud og derav hva som står skrevet i bibelen.

La meg gjette - det er eliten som står bak denne siden og disse bildene?

http://contrailscience.com/contrail-photos-through-history/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva i all verden er det du forsøker si? Selve sykdommen kreft har ingenting med dette å gjøre annet enn at man tror det var en biprodukt av forgiftningen med arsenikk.  

 

Hvem er "man" som tror det? Svar: DU og andre som sverger til denne konspirasjonsteorien.

Endret av Morromann
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men du kan ikke forklarer hva som skjer på himmelen heller. Om dette hadde vært et naturfenomen ville man hadd noen som ville funnet denne sammenhengen, men ingen kan. Ikke i denne tråden eller andre steder for den saks skyld.

Jeg vet rett og slett ikke hva du prater om. Det eneste jeg vet er at du ser noe du ikke kan forklare og konkluderer med at det betyr at noen vil deg til livs.

Som forsåvidt virker være den røde tråden i alt du poster.

 

Men om du lurer på et spesifikt fenomen går det sikkert an å finne forklaringer utover "Noen forsøker drepe meg".

 

Om man sprayer kjemikalier i himmelen kan dette oppstå.

Og det vet du fordi...

 

Imidlertid er det vanskelig for normalt tenkende mennesker forstå at noen kan være kapabel til en slik handling.

Du er klar over at du her sier du ikke er et normalt tenkende menneske, ikke sant?

 

Vedr. mordet er det for at man skal få de som tørr snakke om hva som foregår til å tie stille. Samtidig har den nok en preventiv effekt i at det kan virke skremmende for andre.

Om man bruker flere tiår på å få noen til å tie stille vil jeg vel påstå den preventive effekten er heller laber.

Derimot ser jeg den umiddelbare effekten det kan ha for konspirasjonsteoretikere at de mener de ser at noen vil dem til livs.

 

Sannheten er aldri enkel å fordøye, enten man om foretar ett dypdykk i seg selv eller omgivelsene.

Selv finner jeg sannheten enklere å fordøye enn unfunderte påstander.

 

Jeg er ingen kjemiker!

Husk det neste gang du skriver: "Om man sprayer kjemikalier i himmelen kan dette oppstå."

 

Dette er fra innsiden av fly som har disse installasjonene:

Og du vet at dette ikke bare er noen som er ute etter penga dine ved å fore folks vrangforestillinger fordi...

 

Hva i all verden er det du forsøker si? Selve sykdommen kreft har ingenting med dette å gjøre annet enn at man tror det var en biprodukt av forgiftningen med arsenikk.

Så når han døde av kreft så har ikke kreft noe med dette å gjøre? Du ser forskjellen på å dø av kreft og å ha kreft når man dør, ikke sant?

Hvis noen med kreft dør i bilulykke er det ingen som sier vedkommende døde av kreft. Denne personen døde av kreft.

 

Det er ikke bare jeg som foretar research. Vi er utrolig mange og det er utrolig mange som er bare tull. Lyspunktet er at det er mange som inneholder mye god informasjon og da har man mer å gå etter. Dette er kun en bitteliten del av hva vi gjør.

Så du driver med forskning? Kan du si noe om hva, hvordan og eventuelle resultater du har kommet frem til?

Sjansen er vel stor for at du egentlig mente "investigation", altså etterforskning, men du sa forskning så da ble jeg litt nysgjerrig på hva du forsker på.

 

Vi har sett dokumenter om som er nok til at man kan bli fratatt nattesøvnen. Hva som er i vente for oss er ikke lystig lesning. Om noen har f.eks hørt om filmen med Cortez og Clinton kan den f.eks bekreftes som reell, men vi kan ikke fortelle hvor dere kan finne den eller linke til den da dette medfører straff og vil anta at man også blir utlevert til USA selv om Norge i utgangspunktet ikke foretar dette.

Ingenting er som "du må ta mitt ord for det".

 

Jeg personlig kan ikke forklare den kjemiske prosessen i chemtrails. Hva jeg kan si er at alle de jeg har vært i kontakt med og de andre i AnArv aldri har sett slike skyer før ca. 2008/09.

Hva slags skyer og hva mener du gjør disse så spesielle?

 

Som du sikkert har sett tror vi på Gud og derav hva som står skrevet i bibelen.

Alltid et godt tegn på at man foretrekker håndfaste bevis på ens konklusjoner.

 

De første i skjærsilden er de feige. Før mordere og voldtekstmenn. Derfor kan vi ikke annet enn advare folk og håpe de våkner. Som sagt vil enda ett ledd av vår strategi bli rullet ut på høsten fordi vi forsøker stoppe prosessen som er i gang (husk den startet for nesten 2500 år siden, så det er ingen enkel oppgave).

Sammenligne seg med bibelske profetier? Og du mener jeg var den som trengte psykologhjelp?

 

Nettopp derfor er vi her. Vi trenger ikke opplyse folk som allerede er våkne. Heller er vi ikke her for å lære dere noe som helst. Dere kan gjøre dere opp deres egen mening. Se hva vi skriver og hvilke tråder vi starter.

Så du er her for å opplyse oss, men ikke for å lære oss noe. I så fall gjør du en god jobb med å ikke lære oss noe, og du opplyser oss i mengder. Kanskje ikke om det du tror, men det er likefullt opplysning om noe.

 

Konklusjonen er at vi er blitt forledet. Ikke bare dere, men alle sammen. Personlig tok det ~40 år før jeg faktisk forstod hvor ille jeg levde og behandlet andre mennesker. Dere aner ikke hvor mørkt stedet jeg befant meg på var. Heldigvis klarte jeg faktisk se sammenhengen og snu skuta.

Så hvordan du snakker til oss her er deg når du oppfører deg bra?

Det var en ikke så rent lite skummel opplysning.

 

Dette er ingen enkel øvelse fordi du finner mye grums om deg selv som ikke er like lett innrømme at man med viten og vilje har foretatt seg. Derfor er det som jeg sier; sannheten er ikke enkel å håndtere. I stedet velger de fleste "verne" seg selv via aggresjon, meg selv var intet unntak. Om en klarer se sammenheng slik som vi gjør vil man oppdage at ting slett ikke henger sammen som en tror.

Klassisk religiøs. "Jeg tenker stygge tanker, derfor tenker alle stygge tanker".

Nei, det er nok bare deg. Forståelig nok vanskelig å ta den sannheten inn over seg, men hva kan man gjøre når man tror det sitter en djevel på skulderen som forteller stygge ting som skal gjøres - slik du fortalte i en annen tråd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har du vurdert om jetmotorene kan bli drevet av komprimert luft og at det er denne røyken du ser bak vingene?

 

Hva er det du vil frem til med denne komprimert luft hypotesen din? Er komprimert luft farlig forurensning? Eller er du tilbake til at komprimert luft lager drivstoff? I så fall må du forklare den kjemiske prosessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://traceamounts.com/ten-lies-told...

 

 

 

Toppen vil smelle av og det vil komme røyk ut. Har du vurdert om jetmotorene kan bli drevet av komprimert luft og at det er denne røyken du ser bak vingene?

 

Global oppvarming: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1835377

Om jeg har vudert om jetmotorer kan bli drevet av trykk luft? Vel, etter ca 1 sek vurdering er svaret nei, det kan de ikke for komersiel luftfart (for raketter, droner, romskift i bane osv så kan det brukes, men ikke til å frakte tyngre ting). MEN, når det er sagdt, så er fremdriften til jetmotorerr "trykkluft", merk "". Det er trykkluft skapt av jetmotoren sine blader og forbrenningskamre som dytter lyften og gir den økt hastighet og trykk slik at flyet beveger seg fremover. Men igjen, dette har lite til ingenting å si for eksperimente med flasken da prosesene er helt forselige. Eksos er ihvertfall noe mer likt da en brenner en lignende veske og en får "trykkluft" ut av potta med høyere vanninhold en den tørre luften rundt (når det er bikjekaldt ute).

 

Og leste linken din til global oppvarming, tror du må lese deg litt mer opp på hva andre ting CO2 faktisk bidrar med (og metan for den del, siden det vill komme av det nå som tundraen smelter). Økt plantevekst er ikke i nærheten til å bidra til å ta unna det som produseres.

 

Og likte vektnedgangen skrivet ditt, bare at du tar veldig veldig feil. Den kjapste og enkleste måten og gå ned i vekt og bli der er å spise mindre, ikke trene mere. Tiden du må bruke på å forbrenne samme mengde energi som intaket er vesentlig lengre og har en høyere vansklighetsgrad en å kutte ned på mengden mat. I tilegg så får du muskeloppbygingen og økt matlyst av mer trening. Så vil du slanke deg kjapt og forbli slank så kutt ned på matmengden. NÅR det er sagdt så er det ikke den sunneste måten å gå ned i vekt på, du bør også ha en minimum mengde bevegelse igjenom dagen, men oppfyller du det (og her kan en kverulere til en blir blå og grønn over hva som er minimum bevegelse) så er det først og fremste energi intaket en bør justere, da dette er den letteste og kjapeste veien for å gå ned i vekt.

 

her er en video fra en fysikk forsker som går vitenskapelig til verks på å gå ned i vekt (ved å kutte i matintaket og ikke øke treningmengden):

Han har også mange gode videoer om kreationister, kaldt "Why Do People Laugh at Creationist" som er ganske så underholdene.

 

Og når det kommer til kvikksølv i vaksiner, igjen, her er et eksperiment du kan prøve hjemme nå med en gang for å se om det kvaksalveren sier stemmer. Salt består av som nevnt KLOR og SODIUM, så, hva tror du gjør mest skade på kroppen:

1 te-skje med salt (5 gram)

eller

50 g med 5% klor løsning (et lite glass)

 

Du får i deg samme mengde klor ved begge løsningene.

 

Du kan gå å prøve det med en gang, men vill ikke anbefale det da klor er særdeles giftig, men ikke når du får det i deg via salt. Samme med kvikksølv, det er ikke farlig i den bindingen som er i vaksiner og uansett så er den mengden en får i seg mikroskopisk i forhold til den vesentlig mer aktive og faktisk farlige kvikksølvet og arsenikken en får i seg via ris og fisk (samt andre kornprodukter).

Lenke til kommentar

Hva er det du vil frem til med denne komprimert luft hypotesen din? Er komprimert luft farlig forurensning? Eller er du tilbake til at komprimert luft lager drivstoff? I så fall må du forklare den kjemiske prosessen.

Komprimert luft + elektrisk generator. Når toppen smeller av flaska vil du se røyk komme ut. Gjør det selv ikke ta mitt ord for det. Dette beviser at om man har klart denne metoden som de, Viktor Schauberger og Viktor Grebennikov hevdet ville fungere, forklarer dette stripene man ser bak flyene som forsvinner nesten med en gang.

 

Som jeg har fortalt deg; jeg er ingen kjemiker. Selv om jeg ikke er en kjemiker betyr dette ikke det samme som at dette er fullstendig umulig. Det finnes mennesker som er smartere enn både deg og meg som kanskje kan forklare hvordan dette henger sammen. De to Viktor'ene og Tesla hadde nok sannsynligvis løsningen, men jeg kan da selvsagt ikke bevise dette selv. 

 

Det jeg vet er at det er en motor bak på halen til flyene slik som en jager. Hvorfor har de dette? Mine antagelser er at dette er helt avgjørende for at de kommer opp i luften. Er det ingen andre enn meg som har reagert på at lydbildet forandrer seg totalt når man er kommet i marsjhøyde?

 

EDIT:

7RQE101Q:

 

Påstår du at formelen er feil?

 

Vet du at nærsagt ingen klarer holde vekten nede etter en slik slankekur og gjerne blir enda tyngre etterpå? 

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

 

Det jeg vet er at det er en motor bak på halen til flyene slik som en jager. Hvorfor har de dette? 

 

 

Det er en APU - Auxiliary Power Unit.

Den produserer strøm til flyet slik at systemene kan være operative selv om de store jetmotorene er avslått.

Har du lagt merke til at lyset er på inni flyet når du går ombord? Det er pga. APU'en.

 

Jeg antar at du har to ører - vet du hvorfor det?

Lenke til kommentar

Det er en APU - Auxiliary Power Unit.

Den produserer strøm til flyet slik at systemene kan være operative selv om de store jetmotorene er avslått.

Har du lagt merke til at lyset er på inni flyet når du går ombord? Det er pga. APU'en.

 

Jeg antar at du har to ører - vet du hvorfor det?

 

The auxiliary power unit is an actual turbine engine, more appropriately called a turboshaft engine. Unlike the aircraft’s main engines, the APU outputs almost no thrust. Most of the power produced is used to run an electric generator and provide pneumatic (air) pressure.

 

Synes tanken om at maskinen går på komprimert luft i cruisemode like uvirkelig nå?

https://aerosavvy.com/auxiliary-power-unit/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...