Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visstnok mulig at man kan få vaksine mot influensa uten aluminium. Imidlertid er det visstnok noe verre i cocktailen; kvikksølv

 

1. CDC Vaccine Safety Thimerosal in Vaccines [/size]https://www.cdc.gov/vaccinesafety/con... [/size]

2. FDA Vaccines, Blood, & Biologics Thimerosal in Vaccines [/size]https://www.fda.gov/BiologicsBloodVac... [/size]

3. CDC Morbidity and Mortality Weekly Report Notice to Readers: Thimerosal in Vaccines: A Joint Statement of the American Academy of Pediatrics and the Public Health Service. [/size]https://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwr... [/size]

4. EPA National Center for Environmental Assessment Risk Assessment Reference Dose for Methylmercury [/size]https://cfpub.epa.gov/ncea/risk/recor... [/size]

5. Medscape Influenza virus vaccine trivalent (Rx) Dosing & Uses Pediatric [/size]https://reference.medscape.com/drug/f... [/size]

6. “Ten Lies” told about Mercury in Vaccines [/size]http://traceamounts.com/ten-lies-told... [/size]

7. CDC Environmental Health Document Mercury 2009 [/size]https://www.cdc.gov/biomonitoring/pdf... [/size]

8. Agency for Toxic Substances & Disease Registry (ATSDR) Toxic Substances Portal – Mercury Public Health Statement on Mercury, March 1999. [/size]https://www.atsdr.cdc.gov/PHS/PHS.asp... [/size]

9. Neurotoxic character of thimerosal and the allometric extrapolation of adult clearance half-time to infants. [/size]https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1... [/size]

10. Comparison of blood and brain mercury levels in infant monkeys exposed to methylmercury or vaccines containing thimerosal. [/size]https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1... [/size]

11. EXTOXNET Toxicology Information Brief Dose-Response Relationships in Toxicology [/size]http://pmep.cce.cornell.edu/profiles/... [/size]

12. Methodological issues and evidence of malfeasance in research purporting to show thimerosal in vaccines is safe. [/size]https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2...

 

Men det man bruker i noen vaksiner er Thimerosal. Det er en blanding. En legering, om du vil. Denne personen i videoen sa at Thimerosal er kvikksølv. Det var løgn. Thimerosal er kvikksølv like mye som stål er jern.

Og, jeg må innrømme, når folk lyver da sliter jeg med å høre på resten av det de har å si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kom med et argument for hva du vil snakke om så går nok det greit.

 

Det er slik at folk oppfatter informasjon på forskjellig måte. Det betyr at dersom du poster en video uten å gi argumenter for/mot den, så vil absolutt alle andre oppfatte den på en annen måte enn deg. Helt utelukkende. Til og med de som i all hovedsak er enige med deg vil det. Og når folk da sier andre ting enn du ville gjort om den, så holder det ikke å strø om seg med karakteristikker som "ignorant" og "kunnskapsløs" slik du har gjort en stund nå. Du må argumentere. Men dersom det ikke kommer noen argumenter, da snakker folk om det de får servert. Dine karakteristikker av andre har jo ligget i front en stund nå, sa da snakker vi om det.

Jeg kan anbefale å lese litt om emnet slik at du ikke hopper til konklusjonen om at alle som ikke sier det samme som deg etter å ha sett en slik video er hjernevaskede tullinger.

 

Ta for eksempel din påstand om at denne Ted ble myrdet. Han døde av kreft. Det var kreften som tok livet hans. Klart det kan ha vært arsenikken som startet kreften, men det er et langt skudd at noen forsøkte drepe ham ved å gi ham kreft. Det tar alt for langt tid dersom man vil at noen skal slutte å snakke. Det er ikke garantert engang. Nesten alle andre drapsmetoder ville vært raskere. Derfor er det lite sannsynlig at det var mord.

 

Ingenting er faktum før det er bevist. Så langt har vi bare blitt servert en haug med påstander.

 

Vi benytter kun argumenter, men det faktum er at du ikke liker de. Forklar hva vi ser på himmelen. Vi ser at dette er noe som er kunstig fordi ingen av oss har noen gang tidligere sett slikt. Hva er din forklaring?

 

Ted ble forsøkt myrdet et utallige ganger. Hvordan han slapp unna så lenge er helt ubegripelig. Om det kan kalles flaks eller at han var utrolig skeptisk slik at han ikke gikk i fella vet følgelig ingen. Med bakgrunn fra FBI er det letter for at man kan argumentere for at det var dyktighet og ikke flaks som var hovedårsaken til at de ikke fikk tatt han tidligere. En artikkel henviste til arsenikk som det perfekte mordvåpenet.

Lenke til kommentar

Vi benytter kun argumenter, men det faktum er at du ikke liker de.

Som sagt, hva som nå enn får deg til å sove om natten.

 

Forklar hva vi ser på himmelen. Vi ser at dette er noe som er kunstig fordi ingen av oss har noen gang tidligere sett slikt. Hva er din forklaring?

Så hvis noen som ikke har kunnskap om sjeldne atmosfæriske fenomener ikke skjønner hva som skjer, så betyr det...

Jeg vet ikke engang hva slags argument du mener dette er.

 

Ted ble forsøkt myrdet et utallige ganger. Hvordan han slapp unna så lenge er helt ubegripelig. Om det kan kalles flaks eller at han var utrolig skeptisk slik at han ikke gikk i fella vet følgelig ingen. Med bakgrunn fra FBI er det letter for at man kan argumentere for at det var dyktighet og ikke flaks som var hovedårsaken til at de ikke fikk tatt han tidligere. En artikkel henviste til arsenikk som det perfekte mordvåpenet.

La oss for diskusjonens skyld si at han ble myrdet. Hva mener du vi skal lese ut ifra det? Bare sånn at vi alle skjønner hvorfor dette i det hele tatt er et tema.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ted ble forsøkt myrdet et utallige ganger. Hvordan han slapp unna så lenge er helt ubegripelig. Om det kan kalles flaks eller at han var utrolig skeptisk slik at han ikke gikk i fella vet følgelig ingen. Med bakgrunn fra FBI er det letter for at man kan argumentere for at det var dyktighet og ikke flaks som var hovedårsaken til at de ikke fikk tatt han tidligere. En artikkel henviste til arsenikk som det perfekte mordvåpenet.

 

:ohmy:  :hmm:  :rofl:  :tease:

 

Gunderson retired from the Bureau in 1979 to become a private investigator, and that’s when things really went off the rails. 

https://omgfacts.com/this-fbi-agent-was-one-of-the-first-conspiracy-theorists/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gunderson retired from the Bureau in 1979 to become a private investigator, and that’s when things really went off the rails.

https://omgfacts.com/this-fbi-agent-was-one-of-the-first-conspiracy-theorists/

 

Her kan du lese nesten 60 artikler fra Gunderson. Når du er ferdig om ett par mnd. tid kan vi se om du mener det samme.

http://tedgunderson.info/index%20-%20copy%20-%20copy%20-%20copy.htm

 

EDIT: Anbefaler alle til at man ser dette intervjuet med denne legen:

 

 

Fant denne i kommentarene under:

I noted with keen interest the interview with the doctor was conducted here in Covina, California where I live and from where I am pecking out this comment. We see the Chemtrails; our groundwater contamination began in the 1950s when the nearby City of Industry is located. How do I know this? I was the top investigator for Liberty Mutual, one of the insurance carriers providing general liability coverage to major corporations beginning in the late 1940s. Not to driver off the subject of Chief Agent Gunderson, the corporations doing business in the area known as City of Industry knowingly released PEC at the plants, rather than take the toxic waste to the String fellow Acid Pits in Rubidoux, after ten miles east of Riverside (CA).

 

In 1986 or '87 I had my deposition taken; it lasted twelve hours and then it was Sealed by Court Order. United Technologies and their subsidiary Carrier Corporation had been leaking PEC - a carcinogen used to clean metals - into the groundwater beginning 1985. At one time I feared for my life, and the lives of my wife and children, for in my deposition, I divulged how Carrier Corporation tried coerce me to alter the findings in my reports as Claims Adjuster/Investigator. At Trial sometime in the late 1980s, Carrier Corporation sought $46 million for USEPA (Superfund) Clean Up, from the policy of insurance Liberty Mutual had provided; claiming the leak was "sudden and accidental" and therefore, eligible for coverage. They lost and the Judge was outraged when Carrier's environmental mitigation experts stuffed a couple of sentences deep inside one of their monthly 300 page monthly monitoring reports that the recovery sump - a "quick fix" using a 55 gal. drum - which was used as a replacement had cracked and therefore began a toxic leak that rivaled Erin Brokovich (sp) in her epic true story.

 

Today I hold close to the declaration of Mexican Revolutionary hero Emliano Zapata who said: "I would rather die on my feet, than live on my knees!". Had it not been for the Court Order, I would have gone to the L.A. Times, and that's my message, friends: It is not just the media, politicians and the Illuminati, make sure to add in the Court System. "The Public might panic!" or "Society can't know what's going on, so we need your silence." A Judge's "read between the lines" message is always in a ruling on sealed court records, and that's where I go when I wants answers

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Du sier du argumenterer.

Jeg sier din ene video lyver med referanse til hvorfor. Ingen kommentar.

Jeg lurer på hva argumentet er for ufaglærte til å forstå himmelfenomener du selv legger frem. Ingen kommentar.

Jeg spør hva dette påståtte mordet skal indikere. Ingen kommentar.

 

Du ba meg holde meg til sak, og diskusjon er to-veis. Så langt stopper det på din side.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du sier du argumenterer.

Jeg sier din ene video lyver med referanse til hvorfor. Ingen kommentar.

Jeg lurer på hva argumentet er for ufaglærte til å forstå himmelfenomener du selv legger frem. Ingen kommentar.

Jeg spør hva dette påståtte mordet skal indikere. Ingen kommentar.

 

Du ba meg holde meg til sak, og diskusjon er to-veis. Så langt stopper det på din side.

 

Men du kan ikke forklarer hva som skjer på himmelen heller. Om dette hadde vært et naturfenomen ville man hadd noen som ville funnet denne sammenhengen, men ingen kan. Ikke i denne tråden eller andre steder for den saks skyld. Om man sprayer kjemikalier i himmelen kan dette oppstå. Imidlertid er det vanskelig for normalt tenkende mennesker forstå at noen kan være kapabel til en slik handling.

 

Vedr. mordet er det for at man skal få de som tørr snakke om hva som foregår til å tie stille. Samtidig har den nok en preventiv effekt i at det kan virke skremmende for andre. Sannheten er aldri enkel å fordøye, enten man om foretar ett dypdykk i seg selv eller omgivelsene.

Lenke til kommentar

Så du påstår noen har gitt ham arsenikk slik at han fikk kreft og døde? Hvor ineffektive er egentlig disse folk du er så redd for?

Dette stiller på linje med å fjerne aluminium fra deodoranter når man vil at folk skal bli aluminiumforgiftet.

 

Dette er ikke "beviser" som ville gitt grunnag for noen rettsforfølgelse i noe sivlisert land og viser også hvor kunnskapsløse konspirasjonsteoretikere er om sykdommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi benytter kun argumenter, men det faktum er at du ikke liker de. Forklar hva vi ser på himmelen. Vi ser at dette er noe som er kunstig fordi ingen av oss har noen gang tidligere sett slikt. Hva er din forklaring?

 

Ted ble forsøkt myrdet et utallige ganger. Hvordan han slapp unna så lenge er helt ubegripelig. Om det kan kalles flaks eller at han var utrolig skeptisk slik at han ikke gikk i fella vet følgelig ingen. Med bakgrunn fra FBI er det letter for at man kan argumentere for at det var dyktighet og ikke flaks som var hovedårsaken til at de ikke fikk tatt han tidligere. En artikkel henviste til arsenikk som det perfekte mordvåpenet.

 

Han døde av KREFT! Kreft har ingenting med forgiftining å gjøre. Les deg opp på hva kreft er for noe. En kreftsvulst bruker flere år på å utvikle seg. Å "sørge for at noen får kreft" må være en veldig dårlig måte å ta livet av noen på. Da finnes det ATSKILLIG mer effektive måter å forgifte noen til døde på. Hilsen en med nære familiemedlemmer som har hatt blærekreft.

Lenke til kommentar

Han døde av KREFT! Kreft har ingenting med forgiftining å gjøre. Les deg opp på hva kreft er for noe. En kreftsvulst bruker flere år på å utvikle seg. Å "sørge for at noen får kreft" må være en veldig dårlig måte å ta livet av noen på. Da finnes det ATSKILLIG mer effektive måter å forgifte noen til døde på. Hilsen en med nære familiemedlemmer som har hatt blærekreft.

 

Les alt før du kommenterer. Da slipper man reposte. I tillegg er det ett intervju med en lege i posten du kan se.

https://www.huffingtonpost.com/sandra-hempel-/arsenic-the-nearperfect-m_b_4398140.html?guccounter=1

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Jeg er ingen kjemiker! Dette er fra innsiden av fly som har disse installasjonene:

 

https://www.youtube.com/watch?v=E0c7D48sTiY

 

Hvordan har du tid til alle disse youtube-videoene?  :huh: Siden du ikke er en kjemiker, så betyr det at du ikke en gang forstår bevisene du legger ut fremfor oss en gang? Det ville forklart hvordan du ikke greier å gjengi en eneste av disse videoene. Da stiller jeg et nytt spørsmål - er det et annet motiv for at du tror på dette tullet her? Du innrømmer at du ikke skjønner mekanismen her, men det må jo være en grunn til at du tror på dette? 

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan har du tid til alle disse youtube-videoene?  :huh: Siden du ikke er en kjemiker, så betyr det at du ikke en gang forstår bevisene du legger ut fremfor oss en gang? Det ville forklart hvordan du ikke greier å gjengi en eneste av disse videoene. Da stiller jeg et nytt spørsmål - er det et annet motiv for at du tror på dette tullet her? Du innrømmer at du ikke skjønner mekanismen her, men det må jo være en grunn til at du tror på dette? 

 

Mitt inntrykk er at de som promoterer konspirasjonsteorier er ønsketenkning. De kommer med konklusjonen først og så "bevisene". De er ikke interessert i å egentlig finne t av ting, de er kun interesert i "comfirmation bias";altså å få teorien sin bekreftet. Men da er kanskje dette forumet feil sted. Det finnes nok av konspirasjonforumer som burde være midt i blinken for de som ønsker å møte likesinnede som tror på de samme teoriene.

Lenke til kommentar

Igjen:les deg opp om hva KREFT er for noe! Hilsen en med et nært og kjært familiemedlem som har hatt blærekreft.

 

Hva i all verden er det du forsøker si? Selve sykdommen kreft har ingenting med dette å gjøre annet enn at man tror det var en biprodukt av forgiftningen med arsenikk.  

Lenke til kommentar

Hvordan har du tid til alle disse youtube-videoene?  :huh: Siden du ikke er en kjemiker, så betyr det at du ikke en gang forstår bevisene du legger ut fremfor oss en gang? Det ville forklart hvordan du ikke greier å gjengi en eneste av disse videoene. Da stiller jeg et nytt spørsmål - er det et annet motiv for at du tror på dette tullet her? Du innrømmer at du ikke skjønner mekanismen her, men det må jo være en grunn til at du tror på dette? 

Det er ikke bare jeg som foretar research. Vi er utrolig mange og det er utrolig mange som er bare tull. Lyspunktet er at det er mange som inneholder mye god informasjon og da har man mer å gå etter. Dette er kun en bitteliten del av hva vi gjør.

 

Vi har sett dokumenter om som er nok til at man kan bli fratatt nattesøvnen. Hva som er i vente for oss er ikke lystig lesning. Om noen har f.eks hørt om filmen med Cortez og Clinton kan den f.eks bekreftes som reell, men vi kan ikke fortelle hvor dere kan finne den eller linke til den da dette medfører straff og vil anta at man også blir utlevert til USA selv om Norge i utgangspunktet ikke foretar dette.

 

Jeg personlig kan ikke forklare den kjemiske prosessen i chemtrails. Hva jeg kan si er at alle de jeg har vært i kontakt med og de andre i AnArv aldri har sett slike skyer før ca. 2008/09. Som du sikkert har sett tror vi på Gud og derav hva som står skrevet i bibelen. De første i skjærsilden er de feige. Før mordere og voldtekstmenn. Derfor kan vi ikke annet enn advare folk og håpe de våkner. Som sagt vil enda ett ledd av vår strategi bli rullet ut på høsten fordi vi forsøker stoppe prosessen som er i gang (husk den startet for nesten 2500 år siden, så det er ingen enkel oppgave). Det som er de gode nyhetene er at det er mange ordentlig gode mennesker. Det er bare blitt forledet. Og de gode er det mange av kontra de på den andre siden. Vi vil det beste for innbyggerne i Norge. Klarer vi det ambisiøse målet? Hvem vet. Det er langt større sjanse for at man mislykkes, dessverre.

 

 

Mitt inntrykk er at de som promoterer konspirasjonsteorier er ønsketenkning. De kommer med konklusjonen først og så "bevisene". De er ikke interessert i å egentlig finne t av ting, de er kun interesert i "comfirmation bias";altså å få teorien sin bekreftet. Men da er kanskje dette forumet feil sted. Det finnes nok av konspirasjonforumer som burde være midt i blinken for de som ønsker å møte likesinnede som tror på de samme teoriene.

 

Nettopp derfor er vi her. Vi trenger ikke opplyse folk som allerede er våkne. Heller er vi ikke her for å lære dere noe som helst. Dere kan gjøre dere opp deres egen mening. Se hva vi skriver og hvilke tråder vi starter. Om dere tror på Gud eller ikke er et eget personlig valg. Som tidligere nevnt i flere tråder; kirken skulle skamme seg! De opptrer som en institusjon og forteller ikke sannheten.

 

Konklusjonen er at vi er blitt forledet. Ikke bare dere, men alle sammen. Personlig tok det ~40 år før jeg faktisk forstod hvor ille jeg levde og behandlet andre mennesker. Dere aner ikke hvor mørkt stedet jeg befant meg på var. Heldigvis klarte jeg faktisk se sammenhengen og snu skuta. Dette er ingen enkel øvelse fordi du finner mye grums om deg selv som ikke er like lett innrømme at man med viten og vilje har foretatt seg. Derfor er det som jeg sier; sannheten er ikke enkel å håndtere. I stedet velger de fleste "verne" seg selv via aggresjon, meg selv var intet unntak. Om en klarer se sammenheng slik som vi gjør vil man oppdage at ting slett ikke henger sammen som en tror. 

 

Ber igjen om at flat jord tråden blir åpnet. Vi har interessant informasjon for alle sammen, uansett om man tror eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...