Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?


Anbefalte innlegg

Du ble gitt ett ordentlig svar på hvorfor. Om du ikke aksepterer en feilskriving har du problemer langt utover hva som er normalt. Du ble omtalt som smart, riktig? Vi vet at offerrollen er populær om dagen. Ikke fall for den fristelsen. Det fører ingenting godt med seg.

 

EDIT:

 

 

https://youtu.be/5yNR4GtCx-Y

 

 

Ja, og så gir du oss essensen i hva som fortelles i disse YT-videoene. Fortell oss nå, hva konkret er det de forteller. Ser forøvrig at det er samme kilde som nekter kommentarer til videoen sin. De er ikke så glade i å bli motsagt, de som promoterer disse ideene, det skal være sikkert.

Du gjør jo ikke annet enn å servere klipp-og-lim og anekdoter. BEVIS!

Endret av Morromann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og så gir du oss essensen i hva som fortelles i disse YT-videoene. Fortell oss nå, hva konkret er det de forteller. Ser forøvrig at det er samme kilde som nekter kommentarer til videoen sin. De er ikke så glade i å bli motsagt, de som promoterer disse ideene, det skal være sikkert.

Du gjør jo ikke annet enn å servere klipp-og-lim og anekdoter. BEVIS!

 

Hverken jeg personlig eller AnArv kan snakke for andres personlige uttalelser. Da må du se og gjøre deg opp din egen mening. Hvorfor er du ikke bekymret for at slik informasjon i det hele tatt kommer fram i lyset? Har alle disse menneskene mistet fatningen totalt og blir tillatt bruke tiden hos statsapparatet helt uten videre? Du snakker om piloter, leger og vitenskapsmenn som er en del av den såkalte intellektuelle delen av befolkingen.

Lenke til kommentar

Ettersom du sier at Strontium er farlig i konsentrert mengde; tror du aluminium er farlig i konsentrert mengde? Hvorfor ville man fjerne deodoranter som inneholdt aluminium fra markedet?

Så det du sier er at "de" fjerner en meget effektiv leveringsmetode for å beholde en ytterst ineffektiv leveringsmetode?

Ja det gir jo mening...

 

Og beviset har du mottatt. At du er ignorant nok til at du ikke vil se er ditt problem, ikke mitt. Om du ikke forstår engelsk kan du helt sikkert be noen komme hjem til deg slik at dere sammen kan se mens vedkommende oversetter.

Er denne ordlyden og holdningen til folk virkelig nødvendig?

 

Vi er anonyme foreløpig fordi vi dette er ikke risikofritt om du skulle fortsatt tro det. Man kan bare se aggressiviteten her inne.

Når du kaller folk det ene og det andre i nesten hver eneste post må du regne med å få motbør. Men det er vel meningen, er det ikke? Du virker til å være mer ute etter å finne fiender enn å spre ditt budskap. Tross alt, det er ikke lett å være konspirasjonsteoretiker om man ikke ser fiender overalt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du ble gitt ett ordentlig svar på hvorfor. Om du ikke aksepterer en feilskriving har du problemer langt utover hva som er normalt. Du ble omtalt som smart, riktig? Vi vet at offerrollen er populær om dagen. Ikke fall for den fristelsen. Det fører ingenting godt med seg.

 

Så etter å ha brukt mer enn to timer til å svare på 6 innlegg der du blir bedt om kilde til "forkjølelsesvaksinen" finner du plutselig ut at du har feilskrevet? Din troverdighet er lik null. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så det du sier er at "de" fjerner en meget effektiv leveringsmetode for å beholde en ytterst ineffektiv leveringsmetode?

Ja det gir jo mening...

 

Er denne ordlyden og holdningen til folk virkelig nødvendig?

 

Når du kaller folk det ene og det andre i nesten hver eneste post må du regne med å få motbør. Men det er vel meningen, er det ikke? Du virker til å være mer ute etter å finne fiender enn å spre ditt budskap. Tross alt, det er ikke lett å være konspirasjonsteoretiker om man ikke ser fiender overalt.

 

Tror du bør sjekke bokhylla under psykologi. Kanskje til og med en eller annen selvhjelpsbok. Her blir kun faktum påpekt og du faller umiddelbart tilbake til offerrollen. Sjekk hvor mange ganger vi er blitt kalt idiot eller enda verre. Så lager du en list over hvor mange ganger vi har benyttet disse ordene. Du taper denne diskusjonen fordi hva øynene ser lyver ikke. Disse menneskene som forteller hva de vet lyver heller ikke. Hva har de å tjene på det? Alle forteller om at de er bekymret for sine barn og barnebarn.

 

Du stiller deg selv konsekvent feil spørsmål og om du tror at staten passer på dine interesser tar du grundig feil. Dette kan ingen forandre, kun deg selv om du har interesse av at hva som skjer for din egen del er optimalt. Om du legger denne skjebnen i andre sine hender, vær så god!

 

Men ikke prøv innta offerrollen; det finnes ikke noe mer patetisk enn det og dette er min personlig mening. Du er frekk når det passer deg og mottar du motstand skifter du vinkling tvert.

 

 

Så etter å ha brukt mer enn to timer til å svare på 6 innlegg der du blir bedt om kilde til "forkjølelsesvaksinen" finner du plutselig ut at du har feilskrevet? Din troverdighet er lik null. 

 

:rofl: Fordi at man ikke legger merke til at man har skrevet feil i en setning og ikke ser følgefeilen => null troverdighet.

Du aner vel ikke at du herved mistet din troverdighet i stedet?

 

EDIT:

 

Åja, så "feilskrevet" betyr at man skriver noe annent enn man mener. Jeg blanda det med "feilstavet".

Feilskrevet fordi man ikke feilstavet feil ord. 

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Tror du bør sjekke bokhylla under psykologi. Kanskje til og med en eller annen selvhjelpsbok.

Se der ja. Du åpner med syrligheter. Viktig å sette tonen, vett'u.

 

Her blir kun faktum påpekt og du faller umiddelbart tilbake til offerrollen.

Javel. Så faktum er at de du snakker stygt til faktisk er kunnskapsløse, behøver selvhjelpsbøker, er så dårlige i engelsk at de ikke klarer å henge med i det du poster, osv.

Got it.

 

Sjekk hvor mange ganger vi er blitt kalt idiot eller enda verre. Så lager du en list over hvor mange ganger vi har benyttet disse ordene. Du taper denne diskusjonen fordi hva øynene ser lyver ikke. Disse menneskene som forteller hva de vet lyver heller ikke. Hva har de å tjene på det? Alle forteller om at de er bekymret for sine barn og barnebarn.

Se der ja. Slik argumenterer barna mine også. Hvem begynte, hvem fikk mest, hvem har sagt det styggeste, hvem har sagt det flest ganger.

Da pleier jeg å si til dem: "Jeg bryr meg ikke om hvem som begynte. Jeg bryr meg om hvem som slutter."

 

...du vet. Slik voksne gjør det. Prøv det en gang.

 

Du stiller deg selv konsekvent feil spørsmål og om du tror at staten passer på dine interesser tar du grundig feil. Dette kan ingen forandre, kun deg selv om du har interesse av at hva som skjer for din egen del er optimalt. Om du legger denne skjebnen i andre sine hender, vær så god!

Aner ikke hvorfor du skrev dette i svar til meg, men ... ok.

 

Men ikke prøv innta offerrollen; det finnes ikke noe mer patetisk enn det og dette er min personlig mening. Du er frekk når det passer deg og mottar du motstand skifter du vinkling tvert.

Dette skriver du i samme post hvor du har skrevet om hvor fæle alle er mot deg. Jeg tror det gikk en ironialarm et eller annet sted nå.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"On July 31, 2011 Gunderson's son reported that his father had died from cancer of the bladder, which has been linked to arsenic poisoning in some studies"

Så du påstår noen har gitt ham arsenikk slik at han fikk kreft og døde? Hvor ineffektive er egentlig disse folk du er så redd for?

Dette stiller på linje med å fjerne aluminium fra deodoranter når man vil at folk skal bli aluminiumforgiftet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se der ja. Du åpner med syrligheter. Viktig å sette tonen, vett'u.

 

Javel. Så faktum er at de du snakker stygt til faktisk er kunnskapsløse, behøver selvhjelpsbøker, er så dårlige i engelsk at de ikke klarer å henge med i det du poster, osv.

Got it.

 

Se der ja. Slik argumenterer barna mine også. Hvem begynte, hvem fikk mest, hvem har sagt det styggeste, hvem har sagt det flest ganger.

Da pleier jeg å si til dem: "Jeg bryr meg ikke om hvem som begynte. Jeg bryr meg om hvem som slutter."

 

...du vet. Slik voksne gjør det. Prøv det en gang.

 

Aner ikke hvorfor du skrev dette i svar til meg, men ... ok.

 

Dette skriver du i samme post hvor du har skrevet om hvor fæle alle er mot deg. Jeg tror det gikk en ironialarm et eller annet sted nå.

 

Som du sikkert nå forstår kan du ikke pushe meg rundt. Du mottar svar. Alltid ordentlige. Disse bøkene jeg anbefaler er kun slik at du skal få det bedre med deg selv. For oss betyr det ingen ting om dem som snakker i mot er 10-15 eller 100 stk for den saks skyld. Vi faller ikke ned til nivået ved at vi omtaler andre som idioter slik andre foretar mot seg mot oss. Det er deres valg og alle kan snakke fritt. At man påpeker faktum derimot er hverken sutring eller noen andre ting. 

 

Vi har et 30 min politiintervju med en psykopat som egentlig alle burde se. Hvor vedkommende hele tiden snur seg etter hva som blir sagt. For de aller fleste er dette lærerikt enten i form av hvordan man skal takle slike eller man kanskje kjenner igjen noen, som trenger hjelp.

 

EDIT:

 

Så du påstår noen har gitt ham arsenikk slik at han fikk kreft og døde? Hvor ineffektive er egentlig disse folk du er så redd for?

Dette stiller på linje med å fjerne aluminium fra deodoranter når man vil at folk skal bli aluminiumforgiftet.

FBI/CIA hadde forsøkt mange ganger tidligere ved flere forskjellige metoder. Kanskje dette var siste utvei? Han var alt annet enn en populær herremann. Når du ser hva russerne foretar seg med sine i London bl.a kan det hende amerikanerne er mer tålmodige. Hvem vet? Uansett er denne interessant i denne sammenhengen:

 

https://www.huffingtonpost.com/sandra-hempel-/arsenic-the-nearperfect-m_b_4398140.html?guccounter=1

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Som du sikkert nå forstår kan du ikke pushe meg rundt.

Aner ikke hvor det kom fra, men ok.

Du virker til å tro at dette er en slags pissekonkurranse.

 

Du mottar svar.

Joda. Bare ikke på konkrete spørsmål om tema.

 

Alltid ordentlige.

Anbefale psykologi og selvhjelpsbøker er ikke å svare ordentlig.

 

Disse bøkene jeg anbefaler er kun slik at du skal få det bedre med deg selv.

Da går du ut ifra noe på sviktende grunnlag, og en ordentlig måte å gjøre det på er å først finne ut om det er nødvendig. Noe du ikke har gjort. Ergo er det bare nedsettende og tjener ingen annen hensikt enn det.

 

For oss betyr det ingen ting om dem som snakker i mot er 10-15 eller 100 stk for den saks skyld. Vi faller ikke ned til nivået ved at vi omtaler andre som idioter slik andre foretar mot seg mot oss. Det er deres valg og alle kan snakke fritt. At man påpeker faktum derimot er hverken sutring eller noen andre ting.

Du kan mene hva du vil som hjelper deg å sove om natten.

 

Vi har et 30 min politiintervju med en psykopat som egentlig alle burde se. Hvor vedkommende hele tiden snur seg etter hva som blir sagt. For de aller fleste er dette lærerikt enten i form av hvordan man skal takle slike eller man kanskje kjenner igjen noen, som trenger hjelp.

Slik du nå nettopp gjorde ved at du skrev den første ryddige posten fra deg på mange sider etter at det ble påpekt at du er ufin og stiller deg selv i offerrollen?

 

 

FBI/CIA hadde forsøkt mange ganger tidligere ved flere forskjellige metoder. Kanskje dette var siste utvei? Han var alt annet enn en populær herremann. Når du ser hva russerne foretar seg med sine i London bl.a kan det hende amerikanerne er mer tålmodige. Hvem vet? Uansett er denne interessant i denne sammenhengen:

Siste utvei? Nå er det ikke slik at man kan gi noen en pille arsenikk og så dør de av kreft. Endret av fokkeslasken
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som du sikkert nå forstår kan du ikke pushe meg rundt. Du mottar svar. Alltid ordentlige. Disse bøkene jeg anbefaler er kun slik at du skal få det bedre med deg selv. For oss betyr det ingen ting om dem som snakker i mot er 10-15 eller 100 stk for den saks skyld. Vi faller ikke ned til nivået ved at vi omtaler andre som idioter slik andre foretar mot seg mot oss. Det er deres valg og alle kan snakke fritt. At man påpeker faktum derimot er hverken sutring eller noen andre ting. 

 

Det de fleste observerer er at du sjelden påpeker faktum, og dine svar er ofte langt fra ordentlige.

 

post-88193-0-71272200-1549553076_thumb.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

........

 

Slik du nå nettopp gjorde ved at du skrev den første ryddige posten fra deg på mange sider etter at det ble påpekt at du er ufin og stiller deg selv i offerrollen?

 

Du gir god underholdning. Offerrollen har du inntatt. Som det tydelig blir beskrevet inntar vi aldri denne :)

 

Og igjen svinger du fram og tilbake. Spesielt går du vekk fra sak og kommer med personangrep. For meg og AnArv er dette helt uproblematisk, vi ser bare ikke hensikten.

 

Get back on track; diskuter sak.

Lenke til kommentar

Du gir god underholdning. Offerrollen har du inntatt. Som det tydelig blir beskrevet inntar vi aldri denne :)

 

Og igjen svinger du fram og tilbake. Spesielt går du vekk fra sak og kommer med personangrep. For meg og AnArv er dette helt uproblematisk, vi ser bare ikke hensikten.

 

Get back on track; diskuter sak.

 

 

Det de fleste observerer er at du sjelden påpeker faktum, og dine svar er ofte langt fra ordentlige.

Faktum blir alltid påpekt. Noen liker ikke at sannheten kommer fram i bildet og tyr til personangrep som siste forsvar. Vi kunne ikke brydd oss mindre. Og hva du ikke evner begripe er all støtten som kommer via email. Ikke alle klarer ta disse diskusjonene derfor er det stille istedet. Men det betyr ikke at de ikke liker hva vi skriver. Og dette holder på vekke Norge. Dette liker naturligvis ikke slike personer som deg som vil ha beslag i hva som kan hevdes er sannheten, men igjen det er ditt problem og ikke mitt.

Lenke til kommentar

Get back on track; diskuter sak.

Kom med et argument for hva du vil snakke om så går nok det greit.

 

Det er slik at folk oppfatter informasjon på forskjellig måte. Det betyr at dersom du poster en video uten å gi argumenter for/mot den, så vil absolutt alle andre oppfatte den på en annen måte enn deg. Helt utelukkende. Til og med de som i all hovedsak er enige med deg vil det. Og når folk da sier andre ting enn du ville gjort om den, så holder det ikke å strø om seg med karakteristikker som "ignorant" og "kunnskapsløs" slik du har gjort en stund nå. Du må argumentere. Men dersom det ikke kommer noen argumenter, da snakker folk om det de får servert. Dine karakteristikker av andre har jo ligget i front en stund nå, sa da snakker vi om det.

Jeg kan anbefale å lese litt om emnet slik at du ikke hopper til konklusjonen om at alle som ikke sier det samme som deg etter å ha sett en slik video er hjernevaskede tullinger.

 

Ta for eksempel din påstand om at denne Ted ble myrdet. Han døde av kreft. Det var kreften som tok livet hans. Klart det kan ha vært arsenikken som startet kreften, men det er et langt skudd at noen forsøkte drepe ham ved å gi ham kreft. Det tar alt for langt tid dersom man vil at noen skal slutte å snakke. Det er ikke garantert engang. Nesten alle andre drapsmetoder ville vært raskere. Derfor er det lite sannsynlig at det var mord.

 

Faktum blir alltid påpekt.

Ingenting er faktum før det er bevist. Så langt har vi bare blitt servert en haug med påstander. Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

Det står ingenting om vaksine mot forkjølelse der.

 

Visstnok mulig at man kan få vaksine mot influensa uten aluminium. Imidlertid er det visstnok noe verre i cocktailen; kvikksølv

 

1. CDC Vaccine Safety Thimerosal in Vaccines https://www.cdc.gov/vaccinesafety/con...

2. FDA Vaccines, Blood, & Biologics Thimerosal in Vaccines https://www.fda.gov/BiologicsBloodVac...

3. CDC Morbidity and Mortality Weekly Report Notice to Readers: Thimerosal in Vaccines: A Joint Statement of the American Academy of Pediatrics and the Public Health Service. https://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwr...

4. EPA National Center for Environmental Assessment Risk Assessment Reference Dose for Methylmercury https://cfpub.epa.gov/ncea/risk/recor...

5. Medscape Influenza virus vaccine trivalent (Rx) Dosing & Uses Pediatric https://reference.medscape.com/drug/f...

6. “Ten Lies” told about Mercury in Vaccines http://traceamounts.com/ten-lies-told...

7. CDC Environmental Health Document Mercury 2009 https://www.cdc.gov/biomonitoring/pdf...

8. Agency for Toxic Substances & Disease Registry (ATSDR) Toxic Substances Portal – Mercury Public Health Statement on Mercury, March 1999. https://www.atsdr.cdc.gov/PHS/PHS.asp...

9. Neurotoxic character of thimerosal and the allometric extrapolation of adult clearance half-time to infants. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...

10. Comparison of blood and brain mercury levels in infant monkeys exposed to methylmercury or vaccines containing thimerosal. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...

11. EXTOXNET Toxicology Information Brief Dose-Response Relationships in Toxicology http://pmep.cce.cornell.edu/profiles/...

12. Methodological issues and evidence of malfeasance in research purporting to show thimerosal in vaccines is safe. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...