G Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Mannen med ljåen: Prøver du å kuppe tråden? Lag en ny tråd for stoffet ditt da vel.. Forresten, kan det hende det er sånn glanspulver han har kjøpt i en hobbybutikk, muligens det da er plastikk med gullfarge?
HValder Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Med mindre TS har tilgang på skikkelig utstyr for å teste stoffet er einaste måten å finne ut kva det er på å utelukke andre alternativ.
M98kF1 Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 [...]einaste måten å finne ut kva det er på å utelukke andre alternativ. Hvis det ikke går å finne ut hvorfor det lå under en stein ute i skogen, har noen brukt det til noe nyttig der ute og har tekt og bruke det igjen er det ganske aturlig at det ble gjemt isteden for å slepe det med seg hjem igjen? Ingen dendrologer, landskapsarkitekter, landmålere eller andre her inne som har brukt slikt til noe det kan være naturlig å gjøre ute i skogen?
bjelleklang Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det er vel bare å spørre noen som har peiling på mineraler. Geolog??? Send mail til en geolog på UIO eller noe...
hokuspokus111 Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det er nok ikke et mineral dette er snakk om.
Mannen med ljåen Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Rart det lå gjemt i skolen. En unge kan ha gjemt det der for foreldrene sine. I så fall kan det være f.eks. sprengstoff..?
hokuspokus111 Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Sprengstoff ser ikke sånn ut. TRÅDSTARTER: Spør på www.warispeace.co.uk
Mannen med ljåen Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Jeg synes fortsatt at det er interessant at noen gjemte dette stoffet i skogen. Det kan ha et slemt eller ulovlig bruksområde. Ikke ta smaksprøver i hvert fall.
Mojo Pin Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Det at noen gjemmer noe under en stein i skogen, tyder vel like gjerne på at det er noe dritt som noen ikke har tatt seg bryet med å dra hjem. Men hvor er trådstarter blitt av egentlig? Han var aktiv på forumet i går, men har ikke skrevet i denne posten siden 25. august..
Bluebeard Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Hvorfor sier alle troll? Hva betyr det?
Mannen med ljåen Skrevet 15. september 2009 Skrevet 15. september 2009 Søk på wikipedia etter troll (internet)
Kontorstol Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg har fått en kovolutt med stoffet av trådstarter og det er akkurat slik som det viser på bildene og beskrivelsene som han la ut, så et tråll er han ihvertfall ikke.
Eaan Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg har fått en kovolutt med stoffet av trådstarter og det er akkurat slik som det viser på bildene og beskrivelsene som han la ut, så et tråll er han ihvertfall ikke. Er da naturligvis skeptisk jeg, mulighet for ett bilde?
GeO Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg har fått en kovolutt med stoffet av trådstarter og det er akkurat slik som det viser på bildene og beskrivelsene som han la ut, så et tråll er han ihvertfall ikke. Begrepet «troll» her på forumet fungerer jo på samme måte som «kommunist» i McCarthy-tidens USA. 1
Kontorstol Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg har fått en kovolutt med stoffet av trådstarter og det er akkurat slik som det viser på bildene og beskrivelsene som han la ut, så et tråll er han ihvertfall ikke. Er da naturligvis skeptisk jeg, mulighet for ett bilde? Nei, da jeg atm er på en båt i norskehavet og konvolutten ligger på rommet mitt hjemme. Skal ikke hjem før i starten på desember ;s Endret 16. september 2009 av Kontorstol
Navyshark Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Kontorstol: Har du fått prøvd ut evnene dine på det?
Kontorstol Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Rakk ikke det. Starten på lærlingtiden min ble fremskyvd med en uke og nå er jeg på en båt til starten på desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå