Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemninga er vel lik det du gjør det til sjøl. ;)

 

1942 -> god stemning

Vietnam -> Meget god stemning

2142 -> grei stemning

BC2 -> Meget god stemning

BF3 -> Meget god stemning

:)

Kom mest ann på hvem av vennene mine som spilte de forskjellige og ja... hvor mye vi gadd å gjøre ut av hvert spill. :)

Lenke til kommentar

Føler at BF3 har så fokus på kdr, spm og alle de greiene der

 

Nei, egentlig ikke. Det spørs hva spillerne gjør det til. BC2 kan også handle om K/D, SPM og de greiene der om spillerne gjør det. Irriterer meg selv over hvor lite sammarbeidsvillige de fleste er på BF3 (PS3). Men jeg opplevde ofte det samme på BC2.

Lenke til kommentar

Føler at BF3 har så fokus på kdr, spm og alle de greiene der

 

Nei, egentlig ikke. Det spørs hva spillerne gjør det til. BC2 kan også handle om K/D, SPM og de greiene der om spillerne gjør det. Irriterer meg selv over hvor lite sammarbeidsvillige de fleste er på BF3 (PS3). Men jeg opplevde ofte det samme på BC2.

 

Battlelog gjør alle spillernes stats tilgjengelig for alle, og jeg føler ihvertfall et press på meg til ikke å bare kødde. Sånn har det alltid vært i Battlefield spill, så hvor du har vært vet jeg ikke. Husker i BF2 hvor ingen klarte å åpne chatboksen og svare, ingen gadd å reparere tankser osv

Lenke til kommentar

Føler at BF3 har så fokus på kdr, spm og alle de greiene der

 

Nei, egentlig ikke. Det spørs hva spillerne gjør det til. BC2 kan også handle om K/D, SPM og de greiene der om spillerne gjør det. Irriterer meg selv over hvor lite sammarbeidsvillige de fleste er på BF3 (PS3). Men jeg opplevde ofte det samme på BC2.

 

Det er mye det samme i BC2 som i BF3, de få gangene man finner en squad som arbeider sammen gjør det verdt å spille med mongoene som er helt krise å ha på lag.

Lenke til kommentar

Har spilt litt Metro og kasta en del granater. Det gir jo kills og poeng, men blir sjedelig i lengden. La om stilen og prøvde å bryte gjennom forsvaret, men det er det bare noen få som vil, så da blir ikke trøkket stort nok.

De fleste står bare å kaster granater og skyter, og hva er morsomt med det i lengden? Ingen sak å få høy K/D og spm da. Det er jo når man samarbeider og ofrer litt og oppnår å ta flagg at det er gøy, men spillerne er for opptatt av statusen sin.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Jeg slipper alt det tullet der. Elsker Metroen, men det er nok mest fordi jeg er en hel armé alene, så om folk ikke følger i mine spor greier jeg meg fremdels fint. Litt synd at andre ikke gidder, men når man er en armé alene går det helt greit.

 

Jeg tilsvarer rundt 17 veldig, veldig, veldig gode BF3-spillere. Så vi spiller egentlig 29, hvorav 17-20 er veldig, veldig, veldog gode, mot 12 pga meg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke alle. Jeg og brorer min spiller en del sammen, og han har ingenting i mot å løpe en vei og distraere tanksen så jeg kan komme meg inntil og ødelegge den med C4, noe som betyr døden for både han og tanksen. Jeg har heller ingen problemer med å begå selvmord igjen, igjen, igjen og igjen for og få ødelagt en tanks, uavhengig om jeg dreper noen folk eller ei.

 

Jeg har relativt gode stats, men det er fordi jeg er jævlig god. Tar latterlig mye flag og er alltid den som løper fremst, selv om det koster meg et liv. Men i gjengjeld så er jeg smart og god, og da får man gode stats.

 

Og om vi spiller rush er det ikke rent sjeldent at du vil se meg stå/løpe fremfor han som planter bomben, sånn at jeg skal dø før han, og få gitt han bittelitt mer tid til å plante bomben. Broren min gjør også det samme. Vi er dynamitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...