Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Nå har jukserne kommet til konsoll å. Spillte en match tidligere i dag hvor det lagget som fy å en dude hadde 43 kills og 0 deaths :mad:

 

Finnes det noen form for report knapp så man får bannet sånne spillere?

Sjekk ut stats først, har han høy spm og hadde lav før så kanskje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det suger og komme inn på en server med sure admins. jeg og en kompis spillte mot admin sitt lag, de lå langt over, så kommer vi inn, jeg har vel en 10/0 i stats og kompisen min eier han og. Så blir jeg kicka pga vip reservasjon, men kan joine samtidig som jeg blir kicka, kompisen min blir kicka og banna for cheats!

Jeg klager til admin, og blir banna jeg og.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå har jukserne kommet til konsoll å. Spillte en match tidligere i dag hvor det lagget som fy å en dude hadde 43 kills og 0 deaths :mad:

 

Finnes det noen form for report knapp så man får bannet sånne spillere?

 

Jeg fikk 43-5 en dag jeg var i god gaming-form for to måneder siden (PS3). Da hadde jeg ikke spilt bc2 aktivt på lenge. Jeg har bare 1,5 i K/D, så jeg kan lett tenke meg at en god spiller oppe i K/D = 2 ville greid det der.

Og hvis det lagget, så vil jeg tippe at han er den eneste det ikke lagget for. Da får han enda en fordel, så da mener jeg det er fullt mulig uten cheating.

Er det i det hele tatt mulig å jukse i bc2?

Tipper han hadde laget seg en lagg switch å da er det juksing.

Lenke til kommentar

(...)

(...)

Er det i det hele tatt mulig å jukse i bc2?

Tipper han hadde laget seg en lagg switch å da er det juksing.

 

Så det er mulig altså...

 

 

Det suger og komme inn på en server med sure admins. jeg og en kompis spillte mot admin sitt lag, de lå langt over, så kommer vi inn, jeg har vel en 10/0 i stats og kompisen min eier han og. Så blir jeg kicka pga vip reservasjon, men kan joine samtidig som jeg blir kicka, kompisen min blir kicka og banna for cheats!

Jeg klager til admin, og blir banna jeg og.

 

Huff, det der opplevde jeg også en gang da jeg spilte cod4 på PC. Bare at jeg var det jeg opplever som "god venn" av adminen (i den grad man kan være god venn med en tilfeldig person på internett). Jeg hadde vel aktivt brukt serveren i et par måneder, og en gang jeg fikk noe rundt 30/5 i K/D samtidig som han var på serveren, så kicka han meg for evig og alltid for "cheats".

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Når jeg var 10 år brukte jeg visse juksekoder på noen PC-spill. Så plutselig en dag ble jeg 11 og da innså jeg hvor kjedelig, patetisk og tamt det er. En treåring kan være BC2-mester med cheats. Cheats er sikkert morsomt for de som suger, men for oss som er gode ødelegger det all moroa. :cool:

Lenke til kommentar

Det er ikke i alle tilfeller for de som bruker cheats, at de bruker det pga de suger vettu. Alltid gøyt å utforske nye ting. :cool:

 

 

EDIT: Er DRITTgøyt å være maktsyk. Har selv eid server og hatt kompiser som admins. Sammen var vi alle like maktsyke og perm bannet de som ikke var snille! Ellers hadde vi 32/32 spillere på serveren om dagen. :cool:

 

Men på seriøse servere så burde det ikke vært lov. Har selv kommet borti maktsyke admins.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det er ikke i alle tilfeller for de som bruker cheats, at de bruker det pga de suger vettu. Alltid gøyt å utforske nye ting. :cool:

 

 

EDIT: Er DRITTgøyt å være maktsyk. Har selv eid server og hatt kompiser som admins. Sammen var vi alle like maktsyke og perm bannet de som ikke var snille! Ellers hadde vi 32/32 spillere på serveren om dagen. :cool:

 

Men på seriøse servere så burde det ikke vært lov. Har selv kommet borti maktsyke admins.

Så kvar gong nokon var betre enn deg, banna du dei? Slike folk er det verste som fins.

Lenke til kommentar

Det er sikkert fordi alle som er bedre enn han suger max, noe som sier litt om hvor dårlig han faktisk er. SÅ derfor banner han de gode sånn at han kan fremstå som god, selv om han i realiteten er...uh, ræva.

 

 

I går spilte vi 9 mot 12. 7 av de på laget mitt var snipere. Ikke brukte de mortar for å ødelegger hus, og ikke greide de å verken spotte eller drepe mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I går spilte jeg på lag med en sniper som faktisk var gull værdt, han hadde sykt gode spots, satt nærme fienden, brukte mortar etter bomba var planta osv. Når du har den stilen som sniper så kan du værsegod få være det.

 

Derimot, du som sitter bakerst på mappet med 12xzoom, håper du dør av flis i fingeren.

Lenke til kommentar

Har begynt å snipe en del selv de siste dagene og det høres ut som om du prater om meg. Akkurat sånn jeg spiller. Svært bevegelig noe som gjør at jeg dør en del selv og må bruke en del pistol, men er alltid nær fiendens base og bruker sniper først og fremst til å spotte og bruke mortar på hus med m-coms i, samt på m-coms generelt etter at bomben var plantet. Men blir en del spot assists for å sid et sånn, samt veldig mange kills selv.

 

Og for en måned siden hatet jeg alt som het sniping og alle som sniper. :blush:

Men hater fremdeles de som sitter der som en gjeng nisser.

 

Bruker forresten 12xzoom selv, men er nær m-coms og fiendene uansett siden jeg beveger meg mye. :cool:

Lenke til kommentar

 

Så kvar gong nokon var betre enn deg, banna du dei? Slike folk er det verste som fins.

 

Nei. Ehm.. hvordan klarte du å få det ut i fra det jeg skrev? :ermm:

 

Det er sikkert fordi alle som er bedre enn han suger max, noe som sier litt om hvor dårlig han faktisk er. SÅ derfor banner han de gode sånn at han kan fremstå som god, selv om han i realiteten er...uh, ræva.

 

Hehe. Morsom du.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke poenget med juks, da er jo all morroa borte.

 

Noe sier meg at du aldri har prøvd cheats(?), så derfor er det vel ikke riktig å uttale seg om at morroa er bort eller lignende?

 

Utfordringen ved å mestre en ting bedre enn for 10min/1 måned siden er det som er gøy i sånne spill. Der ødelegger cheats absolutt alt sammen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...