Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

 

Skjønner ikke poenget med juks, da er jo all morroa borte.

 

Noe sier meg at du aldri har prøvd cheats(?), så derfor er det vel ikke riktig å uttale seg om at morroa er bort eller lignende?

 

Utfordringen ved å mestre en ting bedre enn for 10min/1 måned siden er det som er gøy i sånne spill. Der ødelegger cheats absolutt alt sammen! ;)

Enig. Cheating i online spill hører ikke hjemme noen plass. Å bruke cheats på Super Mario er en annen sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skjønner ikke poenget med juks, da er jo all morroa borte.

 

Noe sier meg at du aldri har prøvd cheats(?), så derfor er det vel ikke riktig å uttale seg om at morroa er bort eller lignende?

 

Utfordringen ved å mestre en ting bedre enn for 10min/1 måned siden er det som er gøy i sånne spill. Der ødelegger cheats absolutt alt sammen! ;)

 

Har ikke prøvd cheats, men jeg kan si kategorisk at jeg hadde syntes det var gøy i ca 30 sekunder (muligens mindre). Fordi jeg ikke er en liten drittunge. Ei heller tror jeg at andre blir imponert over at jeg tilsynelatende er dritgod i spillet (om det ikke blir oppdaget).

 

Men mest fordi jeg ikke er en drittunge.

Lenke til kommentar

I SVARTASTE HESTKUK. ADMINSA PÅ GERMANTEAMFIGHTERS KAN SLEIKE MEG I RÆVA. Eg flankar rundt deira massive medic-clusterfuck og plukkar som ein gud bakfrå, og blir KICKA for CAMPING! CAMPING!!

Så JÆVLA synd at serveren ikkje har ei skikkelig nettside, då skulle dei faen meg fått kjent det. Andre gongen eg har fått ban i fleire timar fordi eg var GOD. Det verste er at det er den einaste balanserte og nesten gode serveren eg har funne. Men når det spelar maktsjuke, elleveårige admins der knuser eg nesten tastaturet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I SVARTASTE HESTKUK. ADMINSA PÅ GERMANTEAMFIGHTERS KAN SLEIKE MEG I RÆVA. Eg flankar rundt deira massive medic-clusterfuck og plukkar som ein gud bakfrå, og blir KICKA for CAMPING! CAMPING!!

Så JÆVLA synd at serveren ikkje har ei skikkelig nettside, då skulle dei faen meg fått kjent det. Andre gongen eg har fått ban i fleire timar fordi eg var GOD. Det verste er at det er den einaste balanserte og nesten gode serveren eg har funne. Men når det spelar maktsjuke, elleveårige admins der knuser eg nesten tastaturet.

 

Såså, ta det som et kompliment!

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

I SVARTASTE HESTKUK. ADMINSA PÅ GERMANTEAMFIGHTERS KAN SLEIKE MEG I RÆVA. Eg flankar rundt deira massive medic-clusterfuck og plukkar som ein gud bakfrå, og blir KICKA for CAMPING! CAMPING!!

Så JÆVLA synd at serveren ikkje har ei skikkelig nettside, då skulle dei faen meg fått kjent det. Andre gongen eg har fått ban i fleire timar fordi eg var GOD. Det verste er at det er den einaste balanserte og nesten gode serveren eg har funne. Men når det spelar maktsjuke, elleveårige admins der knuser eg nesten tastaturet.

 

:!: hahaha :D ahhhh, xbox :love: hehe, neida. Har nesten lyst til å se hvor ille dette er selv :p Gleder meg til bf3 så jeg får sett hvor ivrige admins er på å kicke. har hørt mange gode storyer her, men denne tar kaka :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...