Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger er alt latterlig lett. Ingenting er så dig som når folkene på laget ditt tar tanksene, men ikke gidder å skyte på tanksene til fiendene, og snipere som ikke gidder å bruke mortar. Perfekt!

Mortar er dritt. Det var den insigniaen jeg brukte desidert lengst tid på faktisk.. C4 ftw på Recon! C4 er jo også så enormt mye mer effektivt å bruke på å ta ut kjørertøy enn mortar. Hadde bare folk vært litt mer offensive så hadde man skjønt det..

 

Men seff, mortar er jo mye bedre når man sitter LENGST FAENS MULIG bak, med 12x. Bidrar mye med det. :):w00t::thumbup::thumbdown::thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg opplever at av og til kommer det et kjapt blink i hele skjermen, mulig det er grønt. Men veldig kjapt, kommer ofte når det kommer, men ikke hver gang jeg spiller. Irriterer meg også over trærene. En liten del av trærene beveger seg veldig fort frem til tilbake, mens resten ikke fult så fort.

Endret av ÜberTec
Lenke til kommentar

Jeg opplever at av og til kommer det et kjapt blink i hele skjermen, mulig det er grønt. Men veldig kjapt, kommer ofte når det kommer, men ikke hver gang jeg spiller. Irriterer meg også over trærene. En liten del av trærene beveger seg veldig fort frem til tilbake, mens resten ikke fult så fort.

 

Beskriver du nå BF3 betaen eller BFBC2 ? Det du beskriver der er ting jeg har sett kunn i BF3 betaen. Men nå har jeg ikke starta BFBC2 med de nye beta driverne til Nvidia.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

What the FUCK? Treffer EIN fyr med gustav, einaste gustavskuddet mitt heile runda, og eg blir banna frå serveren. Utan nokon reglar mot CG. Forbanna grinete adminhorer!

Det kan være en bug. Våre servere så ut til å banne spillere som har vært bannet før de var i loggen til serveren og ble flyttet tilbake til banlist. Så flere hundre teamkillere ble bannet igjen og måtte vent noen minuter + de som hadde "sonet" en strengere straff.

Lenke til kommentar

Nå har jukserne kommet til konsoll å. Spillte en match tidligere i dag hvor det lagget som fy å en dude hadde 43 kills og 0 deaths :mad:

 

Finnes det noen form for report knapp så man får bannet sånne spillere?

 

Jeg fikk 43-5 en dag jeg var i god gaming-form for to måneder siden (PS3). Da hadde jeg ikke spilt bc2 aktivt på lenge. Jeg har bare 1,5 i K/D, så jeg kan lett tenke meg at en god spiller oppe i K/D = 2 ville greid det der.

Og hvis det lagget, så vil jeg tippe at han er den eneste det ikke lagget for. Da får han enda en fordel, så da mener jeg det er fullt mulig uten cheating.

Er det i det hele tatt mulig å jukse i bc2?

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...