Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt håpløst å spille i dag. Enten er det nettet som er fucka her eller må det være noe med EA. Går ca 3 sek fra jeg trykker skyte knappen til jeg faktisk skyter :dontgetit:

 

Har ikke noe problemer her. Tror ikke det er EA som har skylda desverre. Er nok heller de som hoster serverne.

 

Det har faen vært håpløst å spille i 2 dager nå. det er IKKE serverproviderene sin skyld, for jeg har prøvd alt av servere som finnes nå. gud så frustrerende.

 

Det er nesten som jeg mistenker dem for å ville "drepe" spillet i påvente av BF3...

Lenke til kommentar

Hm, logget på idag og hadde rank 1, logget ut og inn igjen, forsatt rank 1. Logget inn igjen, hadde den ranken jeg alltid har hatt, men når jeg joinet en server hadde jeg ingen våpen. Joinet annen server forsatt ingen våpen, og da ga jeg opp.

 

Håper det funker bedre i morgen.

Lenke til kommentar

Helt håpløst å spille i dag. Enten er det nettet som er fucka her eller må det være noe med EA. Går ca 3 sek fra jeg trykker skyte knappen til jeg faktisk skyter :dontgetit:

 

Har ikke noe problemer her. Tror ikke det er EA som har skylda desverre. Er nok heller de som hoster serverne.

 

Det har faen vært håpløst å spille i 2 dager nå. det er IKKE serverproviderene sin skyld, for jeg har prøvd alt av servere som finnes nå. gud så frustrerende.

 

Det er nesten som jeg mistenker dem for å ville "drepe" spillet i påvente av BF3...

 

Jeg har ikke ett eneste problem med lagg eller noe annet. De jeg spiller med har heller ingen problemer i form av lagg, etc. Du kan ikke skylde på EA eller DICE her da enten du eller serverhostene er problemet. Hadde alle hatt dette problemet kunne du dratt frem den problemstillingen. Ellers er det bare en dårlig form for konspirasjonsteori.

Lenke til kommentar

Hm, logget på idag og hadde rank 1, logget ut og inn igjen, forsatt rank 1. Logget inn igjen, hadde den ranken jeg alltid har hatt, men når jeg joinet en server hadde jeg ingen våpen. Joinet annen server forsatt ingen våpen, og da ga jeg opp.

 

Håper det funker bedre i morgen.

 

 

Akkurat det samme promblemet hadde jeg i dag, spilte på Tv2 Isla Inocentes serveren.

Lenke til kommentar

Spilte litt i går, jeg hadde ingen problemer - men jeg la fort merke til at andre hadde. Alle krasjet med helikoptrene, og advarte andre mot å fly dem fordi spillet lagget noe forferdelig.

 

Juks er faen meg fatalt. Man kan si mye om spill på konsoll når man liker å game på PCen, men der slipper man ihvertfall det.

Men gjør man det da?

 

I mye større grad i hvert fall.

Lenke til kommentar

Får slenge ut min kar her jeg og da :) Ikke spilt så alt for lenge, men syns det gjør seg veldig bra som oppvarming til bf3. For morro skyld; hva er deres vanligste utrustning per class?

 

Her er min:

 

Assault - M16A2/M416 m. Grenade Vest, Magnum Ammunition, Active Armor Upgrade

Engineer - XM8 COMPACT/M1 GARAND m. Explosives Leg Pouch, Improved Demonitions, Improved Warheads Package

Medic - MG36 m. Medkit Improved Heal, Medkit Improved Range, Active Armor Upgrade

Recon - GOL SNIPER MAGNUM m. 12X High Power Scope, Magnum Ammunition, Active Armor Upgrade

 

Når jeg kommer til gadgets bruker jeg 40mmGL (40mmSGN til rush), Mortar og RPG. Bruker Colt 1911 som secondary på alle classes untatt engineer, hvor jeg bruker tracer.

Lenke til kommentar

Helt håpløst å spille i dag. Enten er det nettet som er fucka her eller må det være noe med EA. Går ca 3 sek fra jeg trykker skyte knappen til jeg faktisk skyter :dontgetit:

 

Har ikke noe problemer her. Tror ikke det er EA som har skylda desverre. Er nok heller de som hoster serverne.

 

Det har faen vært håpløst å spille i 2 dager nå. det er IKKE serverproviderene sin skyld, for jeg har prøvd alt av servere som finnes nå. gud så frustrerende.

 

Det er nesten som jeg mistenker dem for å ville "drepe" spillet i påvente av BF3...

 

Jeg har ikke ett eneste problem med lagg eller noe annet. De jeg spiller med har heller ingen problemer i form av lagg, etc. Du kan ikke skylde på EA eller DICE her da enten du eller serverhostene er problemet. Hadde alle hatt dette problemet kunne du dratt frem den problemstillingen. Ellers er det bare en dårlig form for konspirasjonsteori.

 

Huff, jeg mente ikke lag, jeg mente selvsagt det problemet med unlocks som ikke kommer opp og drops fra loginserver...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har også merket problemer med det i det siste, har også opplevd at jeg ikke får SPECACT kit første gang jeg joiner en server etter å ha startet spillet, men det ordner seg som regel med en rejoin på serveren.

 

Men må si jeg har hatt mer problemer med dette i det siste enn tidligere, kansje det er som dere sier, at EA prøver å ødlegge BC2 mtp BF3 :p

 

En ting jeg er sjeleglad for, er at ALT fungerer slik det skal i BF3 (i hvert fall gjorde det det i Alfaen) mtp hitbox osv :D

Lenke til kommentar

merk, det er ikke noe flere enn meg sier (i alle fall til nå, som jeg har sett..), og jeg sier det bare fordi jeg er über paranoid konspirasjonsteoretiker på slike ting :tease:

 

For det virker tåpelig å gjøre det 2 mnd før BF3 og ikke 2 mnd etter...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Juks er faen meg fatalt. Man kan si mye om spill på konsoll når man liker å game på PCen, men der slipper man ihvertfall det.

Men gjør man det da?

 

Med litt over 500 timer speletid på 360, så har eg enda til gode å møte noen som jukser.

 

Nå har jeg "kun" 163 timer på PS3, men har til gode og se noen som jukser der og. Om det har vært noen så jukser de i såfall på en måte som gjør de dårligere enn det de egentlig er. Hah!

Lenke til kommentar

De hadde visstnok maintenance på loginserverene, men det er 2 dager siden nå. Men ting går vel galt...

 

Første dagen siden mandag at det har fungert. Og det ser ut som at de har fikset at stats ikke oppdaterer seg korrekt nå da, så litt kudos skal de ha.

 

 

Tracer sluttet jeg å bruke etter at jeg fant ut hvor bra AT4 er. Man sløser tid på å skyte traceren, som er enkel å bli kvitt med smokes og du mister sidearm... AT4 er bedre i de aller fleste tilfeller. i.m.h.o.

 

Er det bare jeg som liker MP443 best av sidearmene?

Lenke til kommentar

De hadde visstnok maintenance på loginserverene, men det er 2 dager siden nå. Men ting går vel galt...

 

Første dagen siden mandag at det har fungert. Og det ser ut som at de har fikset at stats ikke oppdaterer seg korrekt nå da, så litt kudos skal de ha.

 

 

Eg får ikke logget på Origin heller, eg får ikke lov å poste på forumene fordi man må vere innlogget og BC2 sier at den mangler kontakt med EA serverene, men sjekking etter oppdateringer går helt fint.

 

Hvordan får eg tak i support uten account?

Lenke til kommentar

Det finnes ingenting som er døllere enn attackers som IKKE angriper. Fy faen, det er så jævlig provoserende, spesielt når deter ved de to første m-comene og man ikke kan stikke dit de spawner. Spilte akkurat verdens lengste rundt fordi ingen prøvde å angripe oss. For en gjeng tapere.

Lenke til kommentar

Det finnes ingenting som er døllere enn attackers som IKKE angriper. Fy faen, det er så jævlig provoserende, spesielt når deter ved de to første m-comene og man ikke kan stikke dit de spawner. Spilte akkurat verdens lengste rundt fordi ingen prøvde å angripe oss. For en gjeng tapere.

 

Jeg får håpe dere vant da :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...