Gå til innhold

Peter Kovacs målet - Toppen av usportslighet?


Dotten

Riktig av Kovacs å score?  

251 stemmer

  1. 1. Riktig av Kovacs å score?

    • Ja
      93
    • Nei
      135
    • Vet ikke/ingen formening
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt mulig det gjøres ellers i landet, men fansen kan være uenig med klubben. Støtte laget er en ting, men det må gå an å si seg uenige med situasjoner på banen. Det er eksempelvis en rekke bergensere som er irritert på Bakke for tiden.

 

Edit: Hadde Odd praktisert fair play, hadde de kommet med en beklagelse i dag. Når klubben ikke gjør det, hadde det vært sporty om Oddrane gjorde det. Den gang ei...

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Fotball er vel generelt en usportslig idrett? Supportere, spillere og trenere som stort sett slenger dritt til/om hverandre om de utaler seg om noe annet enn seg selv eller sine egne spillere?

 

Det er sant, er en grunn til at jeg ikke tar ungene mine med på Brann-stadion. Kan godt være Kovacs handling kun er et symptom på en større sykdom i voksenfotball: En ukultur.

 

Er vel derfor jeg finner det mye mer interessant å se 9-åringer spille fotball. :)

Lenke til kommentar

Det er forskjell på en takling og årets mest kontroversielle avgjørelse. Bare her på forumet er det mange Brann-fans som er lei av Bakke, og jeg tror det er en gjenganger i Bergen også.

 

Hadde det samme skjedd mot Brann, hadde nok Steinar Nilsen hatt vett til ikke å juble, og han hadde også kommentert det negativt etterpå - eventuelt ikke sagt noe. Å forsøke å bortforklare hendelsen er så uproft at jeg ikke har ord.

 

EDIT: Beklager mrjazz - du er en av svært få som innrømmer det, og det er bra.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
Hehe, Fair Play er visst et fremmedord i Skien.. LÆR DET!

 

 

Kanskje feie for egen dør før dere peker fingre?

 

Hadde Brann vært så opptatt av fair play hadde ikke Bakke vært på banen. Han kunne ødelagt en hel fotballkarriere i går. Austin er også jævlig stygg med taklingene sine.

 

Skal man skrike fair play bør man ikke takle spillere så direkte rødt kort er konsekvensen.

Lenke til kommentar

Det er både naturlig og nærliggende å diskutere andre episoder i samme kamp når temaet er usportslighet. Utskjelligen av Legen, taklingen av Hagen og målet av kovacs er alle noe som kan kalles usportslig, og når det da skjer i samme kamp burde det vært helt greit å sammenligne disse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Trådstarter lurte på om dette var toppen av usportslighet. Om noen mener at Chelsea-målet i Community Shield-finalen var midt på usportslighetstreet, så har det veldig lite med saken å gjøre.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...