Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og så har du meg da, som følte det ble for kjedelig og falskt. :tease:

Etter første episoden.

Nja, så vel 11 episoder. Ble bare... lei. Det ble for kjedelig og for falskt. Det fremstod som så episk og perfekt at det ble en skivebom for min del. Clannad var heller ikke så høyt på lista mi.

Lenke til kommentar
Nja, så vel 11 episoder. Ble bare... lei. Det ble for kjedelig og for falskt. Det fremstod som så episk og perfekt at det ble en skivebom for min del. Clannad var heller ikke så høyt på lista mi.

 

Se den ferdig fgt. Clannad After Story er verdt timene du bruker på Clannad.

 

Dessuten er faren til Nagisa awesome.

 

Slimda taste a shit

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og så har du meg da, som følte det ble for kjedelig og falskt. :tease:

Etter første episoden.

Nja, så vel 11 episoder. Ble bare... lei. Det ble for kjedelig og for falskt. Det fremstod som så episk og perfekt at det ble en skivebom for min del. Clannad var heller ikke så høyt på lista mi.

 

Mente meg selv. Jeg ga opp etter andre episoden, sa første for added effect. Folk skal ikke ha så store øyne, og jeg skal bry meg 40 minutter inn.

Lenke til kommentar

Se den ferdig fgt. Clannad After Story er verdt timene du bruker på Clannad.

 

Dessuten er faren til Nagisa awesome.

 

Slimda taste a shit

Om en serie ikke klarer å holde meg interessert i halvparten av alle episodene, er det da vits å se resten? Uansett hvor stort plottvist man har på slutten, så tilfredsstiller det ikke mangelen på interesse man har i alle andre episoder.

Se f.eks Code Geass. Du ble jo rivd med og holdt interessert hele tiden, og plutselig kom en plottvist som snudde alt opp/ned, og fortsatt var det interessant!

 

Så nei, jeg kommer nok ikke til å sette av 8 (16 med sesong 1) timer for å se hele greia på nytt...

Lenke til kommentar

Kødder dere med meg...? De 10 første episodene av Clannad handler om Fuko. Jeg var totalt likegyldig til serien på dette tidspunktet. -_-'

 

Seriens momentum er som taket til en kvelerslange. Først er det svakt, og så strammer den seg til mer og mer. En har overhodet ikke det samme forholdet til Tomoya og Nagisa i begynnelsen av serien som på slutten. Og når man først har begynt å like personene ved enden av sesong 1, blir det mye lettere å begynne på sesong 2. Og det er da moroa begynner. :)

 

Clannad har cirka 3-4 episoder jeg gir toppkarakter. Dette er et høyt antall. After Story har 8. I forhold til lengde er dette det beste jeg noensinne har sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rask Googling tyder på bibelsk fanart =P Men alt i alt virker bilde obskurt, siden jeg finner dine innlegg når jeg søker etter det veldig lett, og veldig lite annet.

 

@slimba: Det er noen serier som har noen episoder som skiller seg veldig ut. Og serier hvor hver episode fungerer kjempebra uten å ha sett hele serien, som f.eks Cowboy Bepop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...