Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg høyner. :p

Det har jeg absolutt ingen problemer med! :---D

Likte også Mio ganske godt jeg men. Kanskje det er noe med håret, fordi jeg likte også Motoko i Love Hina ganske godt :f

 

 

 

rWI6Q.jpg

 

 

 

Forresten så irriterer det meg litt; syns trynene på jentene i Suzumiya no Yuutsu ser ganske overdrevne ut med de gigantiske øynene og bittesmå munnene. Er liksom litt over the top :\

Lenke til kommentar

Hæ? Begge to er animert av KyoAni og bærer samme preg over seg. Hvordan kan du like den ene og ikke den andre? :tease:

 

Ellers er ikke jeg særlig blodfan av Haruhi. Kan akseptere at hun utvilsomt har et av bransjens mest ikoniske utseender, og at det tidvis kommer et gullsitat her og der, men hun er ikke en så dyp karakter som mange ønsker å gi uttrykk for. Senjougahara overgår hun lett.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Virkelig? :tease: Ser ut som om det er et par stykker som trenger en liten utdannelse innen KyoAni sin historie...

 

 

 

Full Metal Panic (2003)

 

full_metal_panic023.jpg

 

Air (2005)

 

anime-girl-render.png

 

Haruhi (2006)

haruhi5.jpg

 

Kanon (2006)

 

kanon-girls-anime-girls-world-25047689-450-306.jpg

 

Lucky Star (2007)

 

konata.jpg

 

Clannad (2007)

 

CLANNAD_18_PAS__Sprocket__TWH__9-19.jpg

 

K-On (2009)

 

7381%20-%20k-on!!%20nanao%20tsumugi.jpg

 

Hyoka (2012)

 

hyoka0524_top.jpg

 

 

 

 

Ingen likheter? :hrm:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Selv om det er likheter så er det også åpenbare forskjeller Agentspoon. Spesielt på Air så ser du godt hva jeg mener er overdrevent store øyne. Ansiktsformen er også kortere og bredere (mer firkantet) enn f. eks K-On!

 

Hvem som har produsert hva tenkte jeg ikke noe over, men syns det ikke ser spesielt bra ut. Hele ansiktet, men spesielt øynene, ser mye bedre ut på K-On! og Hyoka. Liker ikke de STORE firkantede øynene som er på de andre. Smak og behag, men jeg syns det ser latterlig ut.

 

Edit:

Dette bildet fra Bakemonogatari er litt mørkt, men er et eksempel på en tegnestil som jeg syns er mye finere å se på :>

 

Also sett 9 eps av Suzumiya Haruhi no Yuuutsu og det var ganske annerledes enn jeg forventet meg, ganske morsomt egentlig.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Uten å vite det så følger jeg visst rekkefølgen til season 2, som inneholder episodene fra sesong 1 i kronologisk rekkefølge (ikke broadcast rekkefølge) samt episode 15-28 som er ny i sesong 2 som også da er i kronologisk rekkefølge slik jeg har forstått det.

 

Releasen er [Delicio.us]Suzumiya Haruhi no Yuuutsu 1-28 (1920x1080 H.264 FLAC) [FINAL] og rekkefølgen på episodene har i alle fall hittil gitt mening :p

Lenke til kommentar

Jeg må være alene i verden om å syntes at Haruhi-filmen var innholdsløs og drittkjedelig. Den hadde nesten gammeldags klipptakt, med en scene der alt stod stille i flerfoldige minutter. :p

 

Og jeg også elsker, elsker animasjonen i Bakemonogatari. Grunnen til at jeg liker animasjonen til KyoAni er at den er fargerik og at øynene *unnskyld ordspillet* har blikkfang. Øynene er noe av det som forteller deg mest om en person, og store tydelige øyne er på så måte ingen ulempe. :)

Lenke til kommentar

Haruhi no Yuutsu var utrolig profitabel, mista popularitet raskt og det var ikke så mye å gjøre med den =P Hvordan raskest og billigst lage en ny sesong nå før IPen mister verdi? Ta med alle de gamle episodene, se om du får en episode ut av å så vidt endre på en som alt er der -- blir det for obvious? Ok, skriv det inn i plottet da!

 

Når det er sakt så har jeg faktisk ikke sett s2 av Haruhi. Skal ikke si noe om kvaliteten, var kun ment som en vits.

 

@Rider of Reason: Hvor langt er du i Sins og hva synes du? (Så du noen av de andre Casshern seriene/filmen?)

Endret av Sekai-ichi
Lenke til kommentar

Virker nesten som om de har gjort det med vilje da scenene er sjeldent 100% like. De har f. eks forskjellige klær på seg, sier ting bittelitt forskjellig og kameravinkler og slikt er annerledes, så det er faktisk lagt ned endel arbeid i hver eneste episode i form av produksjon av animeringen i alle fall, men hva som faktisk skjer har vært nesten helt likt i hver av de tre delene jeg har sett nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...