Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig~! - Første jeg tenkte da jeg sjekket Basilisk :D

 

Og Another. Har faktisk sett youtube klipp av den før, visste ikke at den var ute alt. Hehe, jepp det er blodige greier aight. :p

 

Kjempegreier. Takker så mye for hjelpen folks

 

Har alt sett Elfen Lied og Black Lagoon. Black Lagoon er ikke så voldsomt da... Elfen Lied er mere retningen jeg tenkte meg. :)

Lenke til kommentar

Nydelig~! - Første jeg tenkte da jeg sjekket Basilisk :D

Tenkte den ville passe smaken ja. ;)

 

Mirai Nikki er jo også en litt blodig anime av nyere dato.

 

Og hvis du ikke er kresen på at plotet skal være godt så kan Deadman Wonderland og GantZ være noe.

 

Selv har jeg faktisk både Mirai Nikki og Another, i tillegg til Guilty Crown, Shiki og Inuyasha på avspilling, eller neste i køen. :wee:

 

Men aller først skal jeg se ferdig Ginga Eiyuu Densetsu, også kjent som Legend of the Galactic Heroes. ;)

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve ut Hyouka hvis du er ute etter litt hverdagslig "detektivarbeid". Har vært en filler anime for meg i det siste, blir litt lei innimellom med alle disse "seriøse" animeêne. Greit å fylle opp med litt lettere saker :)

 

Ellers kan du også prøve Kokoro Connect, en anime som startet for ikke så lenge siden, fordøyes lett, blandet med litt drama her og der, så har du en helt OK anime.

Lenke til kommentar

Noen som har en litt lettere anime ala typen Sakamichi no Apollon / Ano Hana med stor underholdningsfaktor de kan anbefale? Jeg liker drama, ikke særhet. :)

Synes nesten det er litt skummelt å anbefale til deg siden du har så mye lengre fartstid i animeverdenen enn meg. :p

 

Men hvis du ikke har sett dem kan jeg anbefale Chihayafuru, Hanasaku Iroha og Bungaku Shoujo + Memoire. Tror de skal være i tilnærmet samme gate som de du nevnte. :)

Lenke til kommentar

Siden du nevner annerledes, min andre halvdel anbefaler denne sterkt. Kemono no Souja Erin

 

Har ikke sett den selv, men hun sier den er en ganske sjelden sjanger av anime, også er den merket som drama, så kan kanskje være noe? :)

 

Ut fra det hun sier så virker den å ha lignende kvaliteter som Patapata Hikousen no Bouken, i det at det er en serie som passer like godt for alle aldre.

Lenke til kommentar

Siden du nevner annerledes, min andre halvdel anbefaler denne sterkt. Kemono no Souja Erin

 

Har ikke sett den selv, men hun sier den er en ganske sjelden sjanger av anime, også er den merket som drama, så kan kanskje være noe? :)

 

Ut fra det hun sier så virker den å ha lignende kvaliteter som Patapata Hikousen no Bouken, i det at det er en serie som passer like godt for alle aldre.

Om du ikke har sett den, kan jeg så absolutt stemme i med din bedre halvdel. :) Litt filosofisk serie, men kjekkere enn f. eks. Kino's Journey synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan jo prøve ut Hyouka hvis du er ute etter litt hverdagslig "detektivarbeid". Har vært en filler anime for meg i det siste, blir litt lei innimellom med alle disse "seriøse" animeêne. Greit å fylle opp med litt lettere saker :)

Ser denne nå selv, veldig "feelgood" anime, digger karakterene. Storyen so far er bob-bob, er kanskje litt generisk. Men skal ikke si for mye før jeg har sett hele.

 

Har blitt lite anime i det siste, men har også fått sett Welcome to the NHK. Likte denne veldig godt, men savnet en litt mer romantisk slutt. Ikke at jeg er så into romanse, men det var bare veldig irriterende hvor treig MC var til å "make a move" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...