Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Guyver-serien havner midt i bunken for min del. Nok en av disse monster of the week-seriene som bare går ut på at hovedpersonen skal slåss mot sterkere og sterkere motstandere mens han stadig får nye krefter, omtrent som et TV-spill. Ikke imponert.

 

Må finne meg noe god anime igjen snart.

Lenke til kommentar

Han har nok sett mer enn deg =P Skullman tror jeg kan oppfylle litt av hva du var ute etter siden du prøvde deg på Guyver. Iallefall om du er tokusatsu fan. Må advare om at Skullman har veldig liten scale though, men den klarer fremdeles ha noen få kule action scener.

Og? Jeg tviler på at han har sett alle seriene mine.

Lenke til kommentar

Dæven me døtte, eg såg nettop ferdig Claymore og kan si at det er en knakanes bra serie. Jeg har simpelthet falt pladask og det er bare synd at det kun ble laget 26 episoder.

*kremt*

 

Animen har en uorginal slutt i forhold til mangaen. Den pågår fremdeles. ;)

 

(PS: Mangaen er bedre)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser Rurouni Kenshin for øyeblikket. Etter den blir det Sakamichi no Apollon og så Yojou-han Shinwa Toikei. Holder samtidig på å lære meg hiragana (halvveis inn i alfabetet nå, yeay! ^^) gjennom et spill kalt "My Japanese Coach". Ellers leser jeg Onani Master Kurosawa, som er en litt dyster og twisted fortelling om "taperne" på skolen med et småperverst preg. Er litt fryktelig å kjenne seg igjen i noen av de horrible scenarioene som blir dratt frem. :)

Lenke til kommentar

Rurouni Kenshin er den eneste jeg har sett av de du nevnte, men så er det også en veldig bra anime. Spesielt OVAen Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen.

 

Onani Master Kurosawa har jeg bare hørt om, men ut fra navnet kan jeg forestille meg at det nok ikke er så hyggelig å kjenne seg igjen der. :p

 

Hiragana ja, burde nesten børste støv av kunnskapene mine der jeg også. Kunne alle tidligere, men man glemmer fort. >< Hiragana og Katakana er heldigvis ikke så vanskelig. Kanji derimot, det er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Neida, selve onanien er en merkelig del av serien. Frustrasjonen fra hverdagen blir på en måte tatt ut seksuelt. Det er dog ikke dette serien primært handler om, selv om sin del paneler går til dette (en tjuendel kanskje). Sier heller ikke at jeg identifiserer meg skarpt med noen av karakterene, men at det hersker et slags grått maktspill i klasserommet, er veldig gjenkjennelig. Du burde prøve den! :)

Lenke til kommentar

Har jeg ikke lest! Skal kanskje skrives opp, med andre ord. :)

 

Ellers er jeg i villrede om jeg skal begynne på Sakamichi no Apollon eller Yojou-han Shinwa Taikei. Førstnevnte har litt samme feel'en som Nodame Cantabile, og sistnevnte som Bakemonogatari. Har jeg i hvert fall blitt fortalt! Begge frister med andre ord. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...