Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Du er ikke alene der. SAO er en stor suksess her i gården også. ;)

 

*kremt* Bildet nedenfor viser slett ikke grunnen til det. Nei, så absolutt ikke! *kremt*

 

265837_10151132997599320_561412047_o.jpg

 

Hva synes dere om denne serien?

Synes det er en helt grei serie, ok+. Den er ikke super bra, men den er slett ikke dårlig. Det er jo en Shonen serie, så man kan ikke forvente så mye seriøsitet og realisme, men mer enn god nok underholdning for min del da. Jeg er langt unna å vokse fra meg barndommen, så jeg nyter Shonen serier like godt som mørke, psykologiske Seinen-thrillere. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den blir nok mer seriøs, om jeg skal stole på /a/nons som leser/har lest LN.

 

EDIT: Det er forøvrig ett par ting som forstyrrer meg med SAO, hvordan utføres regelmessig kroppsfunksjoner som å drikke, få mat og gå på toalettet når de sitter fast i en virtuell verden? Regner med noen på utsiden tar vare på de? Isåfall må det da være dødsfall av sult, i og med at ikke alle har noen til å ta vare på dem.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Kos med ny Clannad-seer! :)

 

Akkurat nå ser jeg faktisk ganske lite. Ble ferdig med første sesong av Aria som jeg syntes var avslappende, mens jeg nå ar stoppet litt opp på sesong 2 fordi den blir litt repeterende og kombinert med det lave tempoet, litt kjedelig. Har vurdert å hoppe rett til sesong 3. Noen som vet om jeg mister noe verdifullt ved å gjøre dette?

Lenke til kommentar

Så Summer Wars i går. Litt teit men allikevel awesome :3

Anbefales om noen vil ha en anime-film å se!

Ikke lenge siden jeg bestemte meg for å se denne selv, syns den var ganske artig. :) Digget art-stilen

 

Sett en del på Kenichi de foregående dagene.

 

Jeg synes serien er litt overdreven og det blir slitsomt å høre på all skrikingen, men som svoren kampsport fan er temaet ganske så fett for min del. Alt i alt en ålreit serie imo, dog jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre meg opp for mening angående all slapstickingen. Noen ganger blir det bare for teit, pluss at filler episodene som kommer i senere halvdel, er "litt" i drøyeste laget. Hva synes dere om denne serien?

Sjekk ut mangaen av Kenichi! Den inneholder & øker desverre mye av ecchi innholdet. Men fightene øker også i awsomeness! :D Kenichi er så badass nå :3

 

Andre serier å sjekke ut:

- The Breaker som nevnt av Agentspoon.

- Shura no Toki

- Kazemakase Tsukikage Ran (litt old og mye humor, men digger serien selv fra ett fighting-perspektiv)

 

Man finner også veldig mye bra om du sjekker mangaer: "All Rounder Meguru", "Grappler Baki", "Tough / Koko Tekken-den TOUGH", "Tiji-kun", "Kenji"

 

Begynte å se One Piece, men tok en pause og begynte å spille mer igjen, er på episode 63. :)

Summer Wars og Akira er det siste jeg har sett. Begge 2 var veldig bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter episode 10 av Sword Art Online spår jeg at de neste episodene handler om det å

oppfostre NPC-babyer. Hadde i alle fall vært vittig :')

 

Forøvrig anbefales Heaven's Lost Property(Sora no Otoshimono) om noen vil ha noe styggmongo, men fantastisk å se på.

Serien handler om en kleint pervers guttunge som får besøk av en barmfager engel som vil gjøre alt han ber om. Første to episodene

er megalame og jeg mislikte den sterkt selv, men så tar ting fullstendig av og jeg lo selv så jeg grein gjentatte ganger fra episode 3 og utover.

Ting blir bare villere og villere og mer fjernt :')

Gi den en sjanse &--#60;3

 

Screenshot fra en episode:

 

 

potet.png

 

 

 

edit: dårlig norsk all over. beklager. trøtt :(

Endret av reversfaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...