Gå til innhold

Etterllysning: spørsmål det ikke er mulig å svare på


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

- Hvis det er 0°C idag, og det blir dobbelt så kaldt imorgen, hvor kaldt blir det?

-136 grader C, eller K

- Hvis du tar et kompass ut i verdensrommet, hvilken retning vil det peke?

Det kommer an på hvor nærme, og hvor du er i forhold til jorden, og solen.

- Hvis du kjører i en bil i lysets hastighet, hva skjer når du slår på lyset?

For deg vil lyset oppføre seg normalt, altså vil du se det du lyser på, men for en annen som 'ser' deg kjøre forbi vil lyset aldri forlate lyspæren.

- Hvor blir det hvite av når snøen smelter?

Det blir ikke borte, det bare absorberes av vannet.

- Hvis du hadde hatt røngten-syn, og kunne sett igjennom alt, ville du ikke ha sett ingenting?

Nei, du ville ikke sett gjennom bein eller bly mm, og du ville sett objekter med varierende gennomsiktighet, avhenging av tettheten til materialet.

 

Like gøy å besvare dem. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den altigt klassiske . hva kom først . høna eller eget?

 

Det er en logikk i svaret.. Siden alt på jorda utvikla seg fra enkelt celler til 2 cellede skapninger osv helt til det tok form. mange av utviklings artene daua og noen overlevde. derfor må det si at høna ble utviklet slik den ble og overlevde slik og den begynte å legge egg..

 

Svar: Høna kom først og så la den et egg for å føde sine nye.. Slik vi mennesker ble til også. Vi utviklet oss og skapte nye.

 

Kan hende alt det her er nonsense fordi jeg ikke er helt på bane med resten av omgivelsene, men det er i allefall slik jeg tror det er.

Lenke til kommentar

I følge evolusjons teorien må egget ha kommet først. Hvor kom høna fra? Egget. Hvem la egget? Et høneliknende dyr (altså ikke en høne).

 

Et urørligt objekt O1, og et objekt med uendelig kraft O2.

O2 stopper.

 

O1 må absorbere all kraft, og gjøre den om til varme, eller liknende, for å være urørlig. Og når O2 treffer O1 har vi Kraft = Motkraft, altså vil en like stor, uendelig kraft virke på objektet, og det vil ha en konstant fart...

Og...

Da vil den kollidere med O1 igjen...

Og dette ble forvirrende... Hvordan kan objektet ha uendelig med kraft? Noe som dytter på det?

Lenke til kommentar

Minner meg om den kinesiske historien, der en mann prøver å selge et spyd og et skjold. Da en kunde spurte om hvor bra varene var, sa selgeren at skjoldet kunne stå imot et hvert spydangrep, og at spydet kunne gjennombore et hvert skjold. Men da kunden spurte om hva som ville skje hvis han prøvde å gjennombore dette skjoldet med dette spydet, kunne ikke selgeren svare.

 

Jeg må komme med enda en:

Hva skjer hvis du reiser tilbake i tid, og dreper din egen bestefar?

Lenke til kommentar
Jeg må komme med enda en:

Hva skjer hvis du reiser tilbake i tid, og dreper din egen bestefar?

Forhåpentligvis er faren/mora di født...

 

Jeg skal være mer presis: hva skjer, hvis du reiser tilbake i tid, og dreper din egen bestefar. På det tidspunktet du dreper ham, er han 15 år, går på skole, og har hverken barn eller kone.

Lenke til kommentar
Jeg må komme med enda en:

Hva skjer hvis du reiser tilbake i tid, og dreper din egen bestefar?

Forhåpentligvis er faren/mora di født...

 

Jeg skal være mer presis: hva skjer, hvis du reiser tilbake i tid, og dreper din egen bestefar. På det tidspunktet du dreper ham, er han 15 år, går på skole, og har hverken barn eller kone.

 

Kanskje han har fryst ned sperm? :>

Lenke til kommentar
Jeg må komme med enda en:

Hva skjer hvis du reiser tilbake i tid, og dreper din egen bestefar?

Forhåpentligvis er faren/mora di født...

 

Jeg skal være mer presis: hva skjer, hvis du reiser tilbake i tid, og dreper din egen bestefar. På det tidspunktet du dreper ham, er han 15 år, går på skole, og har hverken barn eller kone.

 

Du knuller din egen bestemor og blir din egen bestefar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...