Gå til innhold

Etterllysning: spørsmål det ikke er mulig å svare på


Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva ville du sagt viss eg kappa av deg øra?

Spørsmålet er vel heller. Hva ville du sagt hvis jeg kappet av deg tunga?

 

Jeg la en firepack med Coca Cola i fryseren. Glemte de, og dagen etter tok jeg de ut. Tre av Colaene var helt gjennomfryst, mens èn var is-fri... Flaskene lå i en plastforsegling, som var ubrutt...

?

 

Dette fennomenet kalles underkjølt væske. Hvis Cola eller annen slags drikke er helt sterilt så fryser det ikke.

Står noe om dette i en annen tråd på forumet men husker ikke hvor. Har sett et tilfelle av dette på Discovery channel, en stor by i canada var ødelagt. Alle strømledninger var ødelagt og hele byen var uten strøm. Folk kunne ikke bavege seg utendørs. Ikke engang piggdekk bet på isen.

 

Vil du ha varm eller kalkun?

 

Varm hva? Jeg vil ha varm Kalkun

 

Alle sammen, for noe tull. Etter at bestefaren din har blitt drept feier du over di ega bestemor og lever i beste velstand. Det som skjedde i futurama hvertfall.

 

Denne teorien er hundre 100% sikker!

Endret av knuttis
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Er universet uendelig? Hvis ikke, hva er på andre siden?

 

Ingenting er "utenfor". Universet er vel løst definert som der det er noe, og lyset sprer seg utover hele tiden med lysets hastighet, derfor er universet like stort som tiden siden universets begynnelse*med lysfarten.

 

Dette kompliseres dog av at noen mener at lysfarten ikke alltid har vært konstant.

Lenke til kommentar
den altigt klassiske . hva kom først . høna eller eget?

 

Det er en logikk i svaret.. Siden alt på jorda utvikla seg fra enkelt celler til 2 cellede skapninger osv helt til det tok form. mange av utviklings artene daua og noen overlevde. derfor må det si at høna ble utviklet slik den ble og overlevde slik og den begynte å legge egg..

 

Svar: Høna kom først og så la den et egg for å føde sine nye.. Slik vi mennesker ble til også. Vi utviklet oss og skapte nye.

 

Kan hende alt det her er nonsense fordi jeg ikke er helt på bane med resten av omgivelsene, men det er i allefall slik jeg tror det er.

Nei, den første høna må ha mutert seg fra de to siste "ikke-hønene" i den familien. Den første høna kom ut av et egg. Det første hønseegget.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...