Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fikk inn denne saken på ticket systemet, har fjernet navn etc.

Men hva skyldes feilen?
Dette er ganske offtopic, men IE og Safari fikser ikke visse typer zip filer. Så inntil vi gjør endringer på vår backend, så er det kun ordentlige nettlesere(les: Chrome og Firefox) som fungerer på vår tjeneste. Dette kan være litt vanskelig å videreformidle til våre kunder, men å hinte til at vi er inkompetente, før hun i det hele tatt vet hva som er feil og før vi har svart henne, er mildt sagt frekt. Men jeg synker ikke ned til hennes nivå, men holder meg profesjonell. Vil ikke mate trollet :p Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, i dette tilfellet har man bare en skrue løs. Ved overdose av DB, tenker man at man kan fly og forvandle seg til Super Saiyan ved nok skriking, og øve på Kamehameha-teknikken foran speilet.. :whistle:

 

Kan nok skje i Norge også, men mye mindre sannsynlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter.

Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende?

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

 

 

Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter.

Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende?

 

 

Både ja og nei.

Går vedkommende forbi siste betalingspunkt, så er det tyveri. Har vedkommende åpnet produktet/tatt ut produktet ifra sin originale forpakning, kan du skrive anmeldelse på "ødelagt forpakning/med hensikt å stjele". Dette blir da en skjønnssak for politiet :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter.

Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende?

Både ja og nei.

Går vedkommende forbi siste betalingspunkt, så er det tyveri. Har vedkommende åpnet produktet/tatt ut produktet ifra sin originale forpakning, kan du skrive anmeldelse på "ødelagt forpakning/med hensikt å stjele". Dette blir da en skjønnssak for politiet :)

 

Så...teoretisk kan man bli politianmeldt hver gang man tar seg en slurk av brusen før man kjøper den fordi det ikke er sikkert at man har tenkt til å kjøpe den ?

 

 

*uklar formulering*

Endret av technicality
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så...ifølge deg så skal jeg bli politianmeldt hver gang jeg tar meg en slurk av brusen før jeg kjøper den fordi det ikke er sikkert at jeg har tenkt til å kjøpe den ?

 

 

Hvordan får du dette til å bli en sak om meg? Ted Bundy spurte, jeg svarte i henhold til hvilke alternativer vedkommende har.

 

Edit: Og for å svare på spørsmålet ditt: Teknisk sett ja. Men jeg ville antatt at butikken ville brukt skjønn i din favør i dette tilfellet.

Endret av Corey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Lærdommen er selvfølgelig at man bør være helt sikker før man konfronterer noen. Samtidig opplever man (iallfall jeg) så mye stjeling, at man iblant kan trekke gale konklusjoner. "Heldigvis" var det i dette tilfellet glemt kort tid etter.

Er det ikke slik at kunden må faktisk forlate butikken før du kan konfrontere vedkommende?

Både ja og nei.

Går vedkommende forbi siste betalingspunkt, så er det tyveri. Har vedkommende åpnet produktet/tatt ut produktet ifra sin originale forpakning, kan du skrive anmeldelse på "ødelagt forpakning/med hensikt å stjele". Dette blir da en skjønnssak for politiet :)

 

Så...ifølge deg så skal jeg bli politianmeldt hver gang jeg tar meg en slurk av brusen før jeg kjøper den fordi det ikke er sikkert at jeg har tenkt til å kjøpe den ?

 

Hva i huleste er egentlig vits med det? Klarer ikke vente 2 minutter på en slurk brus? Forøvrig så er en butikk et privat område, og om du ikke anmeldes for det, så har de ihvertfall muligheten til å utestenge kunder for det, dersom de ønsker det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...