Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Jeg er litt glad at dette ikke er på jobben min. Herrefred! :D

Til tider en jævlig jobb men også veldig fasinerende å se hva visse mennesker er villig til å gjøre for å unngå en bot på 750/900kr, som i dette tilfellet. Langt fra første gangen jeg har sett folk være villig til å ofre sitt liv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Also - folk som er for gjerrige til å kjøpe et husnummer til husene sine, samt forventer at vi på forhånd vet, at det er hyblen på baksiden av huset som har bestilt mat, kan sånn stille og rolig bare døøø..

Yes, er så utrolig glad at jeg har google maps på telefonen, så slipper jeg å lete meg halvt ihjel etter et hus som har husnummer så jeg kan begynne å telle.

Lenke til kommentar

Also - folk som er for gjerrige til å kjøpe et husnummer til husene sine, samt forventer at vi på forhånd vet, at det er hyblen på baksiden av huset som har bestilt mat, kan sånn stille og rolig bare døøø..

Yes, er så utrolig glad at jeg har google maps på telefonen, så slipper jeg å lete meg halvt ihjel etter et hus som har husnummer så jeg kan begynne å telle.

 

Det blir også flittig brukt på min telefon for å si det sånn :p Men det er ikke alltid det hjelper meg så mye, feks om det er i underetasjen, bak huset eller i et anneks osv.

Lenke til kommentar

Etter å ha vært i lokalavisa noen dager sist uke er det ikke måte på kommentarer jeg får. Så får ta noen fra uka som var:

 

Litt eldre fast kunde kommer i kassen, og sier følgende:

"Jammen bra du ikke står på valglista i år, da kunne du blitt ordfører. Men jeg vil heller ha deg her i butikken". Hærlig kommentar :)

 

Dame kommer bort og sier:

"He's dead, but he won't lay down". Hahaha, måtte le litt i ettertid.

 

Noen unge gutter kommer bort og samtalen gikk sånn ca slik:

Gutt: "Om du er død?"

Jeg: "Vel, jeg sitter nå her så jeg tror jeg lever"

G: "Nei, jeg mener, ER DU DØD?"

J: "Vel, på papiret eg jeg død, meg i virkeligheten lever jeg."

G: "Ok.........."

Pricless uttykk på de. De var ikke så små heller da.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vet ikke hva det er, men etter blant annet "4x bærepose og bop to the beat"-bloggen har jeg blitt notorisk skillepinnebruker på dagligvare (den "neste kunde"-blokka).

 

Legger på en før jeg legger på mine varer, og deretter en bak mine varer også, dersom det er en i kø bak meg. Grenser til OCD.

Endret av Leo_Khenir
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Also - folk som er for gjerrige til å kjøpe et husnummer til husene sine, samt forventer at vi på forhånd vet, at det er hyblen på baksiden av huset som har bestilt mat, kan sånn stille og rolig bare døøø..

Hvis de bor i hybelen er det vel ikke de som er for gjerrige til å sette opp husnummer. :p

 

Selv bestiller vi pizza nesten en gang i uken, og sier alltid fra hvilken inngang de skal bruke. Nå har han som stort sett tar imot telefonen lært seg hvem vi er, så så fort jeg begynner å si veinavnet. sier han resten av adressen, hvilken inngang det er, og at jeg skal betale med kort. (Med spørsmålstonefall.) Hyggelig å bli gjnkjent, men litt kjipt at det er pizzasjappa. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er ikke til å unngå om man er stamkunde. Jeg kan f.eks. si hva de ulike bussjåførene som oftest kjøper. Noen skal bare ha burger i brød, andre tar oftest wienerpølse, flesteparten tar som oftest bare kaffe med noen boller osv.

 

Og så har vi jo en stamkunde som jeg med hundre prosent garanti kan si at skal ha store mengder mat (flere hamburgere), og hu skal alltid ha det med seg.

Man legger jo merke til folk som er der ofte, men til gjengjeld er det litt koselig også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...